|  |  | AN 26 LOW FLY 24. 3. 2007 / 13:28 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: AN 26 LOW FLY 24. 3. 2007 / 13:31 | |
|  | Jo .. v pulmetru .. pokud ma An26 prumer trupu pul metr .) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: AN 26 LOW FLY 24. 3. 2007 / 13:51 | |
|  | Nevidím ,že by ZuNus psal něco o průměru trupu An26...........?! |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY 24. 3. 2007 / 13:56 | |
|  | Pokud chceš vcelu rozumě odhadnout výšku takhle nízkého průletu, zastav si záběr v "nejkritičtějším" momentě a porovnej výšku trupu letadla a výšku letadla od země. Je to skoro stejné. Takže kdyby tam byl půlmetr , tak by trup musel mít taky půlmetr, že ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY 24. 3. 2007 / 14:59 | |
|  | presne tak ..
skoda ze je tu tak malo lidi, kteri zapnou mozek, nez neco napisou ...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY 24. 3. 2007 / 15:10 | |
|  | mno tak dejme tomu max 1.5m v tom jendom bode jak to pritahne je dost nizko niz nez to proletava kolem |
| |
|
 |  |  | Re: AN 26 LOW FLY 24. 3. 2007 / 14:10 | |
|  | Myslim ze na centimetrech uz tady nesejde, ale bylo by dost zajimyvy stat pod tou masinou. nebo spis lezet. Radsi........ |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: AN 26 LOW FLY 24. 3. 2007 / 15:23 | |
|  | asi by ses na nějakou chvilku kouknul do luftu.  |
| |
|
 |  |  | Re: AN 26 LOW FLY 24. 3. 2007 / 15:02 | |
|  | Proč myslíš odvážné? Vždyť je to dvoumotorák. Je to rozhodně bezpečnější, než okruh s jednomotorákem. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: AN 26 LOW FLY 24. 3. 2007 / 15:06 | |
|  | Mno já nevím, stačí kýchnout....  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY 24. 3. 2007 / 15:08 | |
|  | Já bych se nebál. Myslím, že finále je horší. to je na pádovce. A proudění je svině,...  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: AN 26 LOW FLY 24. 3. 2007 / 15:08 | |
|  | proc odvazne? dyt je to vcelku velky letadlo |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY 24. 3. 2007 / 15:10 | |
|  | no, neporovnávej letadlo podle toho, jak je velký. Ale jak je konstruovaný. Myslím si, že takovej průlet se stodvaaštýrou ve 20m je daleko větší adrenalin. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY (f-104 low pass) 24. 3. 2007 / 15:16 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY (f-14 low pass) 24. 3. 2007 / 15:24 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY 24. 3. 2007 / 15:19 | |
|  | mno to bych zas ja nerek xP , ale tzo je jedno  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY 24. 3. 2007 / 15:21 | |
|  | no, asi jsi ještě nikdy neviděl nácvik vysazení motoru na 142  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY 24. 3. 2007 / 15:22 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY 24. 3. 2007 / 15:32 | |
|  | Na nízkým průletu stodaactyrou neni nic stejne jako na pruletu andulou, akorat mas jiny meritka.
Nouzak uz je zajimavejsi ale jsou na nej samozrejme mnohem horsi era |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY 24. 3. 2007 / 16:59 | |
|  | no, já si představil, že by zakokrhal motor,... andula má ještě jeden, ale 142 (čti pluh na vzduch) to je tutovka. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY 24. 3. 2007 / 18:41 | |
|  | hmm,no neviem či by jej v takejto výške velmi pomohol ten druhý motor )) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY 25. 3. 2007 / 10:15 | |
|  | A proc by nepomohl? Kdyz to ma v pruletu okolo maximalky, tak i na jeden motor hrave vystreli do 3000 ft. Instruktor mi rikal... Chces li se dozit za kniplem vysokeho veku, dodrzuj nasledujici pravidlo. Po celou domu letu mej minimalne DVE z techto TRI veci: ROZUM, VYSKA, RYCHLOST. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: AN 26 LOW FLY 25. 3. 2007 / 00:45 | |
|  | Lietam sice An-26tku, ale toto je fakt nizko.. mimochodom, An-26tka ja trojmotorove lietadlo... Hadajte preco a ako..  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY 25. 3. 2007 / 00:51 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY 25. 3. 2007 / 08:26 | |
|  | Nie... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY 25. 3. 2007 / 09:03 | |
|  | Myslíš ten pomocný proudový motor v pravé motorové gondole? Nejen na spouštění ale i na přídavný tah při startu - to ale mají i dvacet čtyřky, ne? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY 25. 3. 2007 / 09:06 | |
|  | ma jeste treti "motor" (o tahu 7,85 kN) ktery je kvuli APU a jako "urychlovac".... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY 25. 3. 2007 / 20:28 | |
|  | to 24ka nema.. jen tak btw tohle apu je prej motor z iskry..  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY 25. 3. 2007 / 21:24 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY 25. 3. 2007 / 22:22 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY 25. 3. 2007 / 08:26 | |
|  | na konci mal byt takyto smajlik  |
| |
|
 |  |  | Re: AN 26 LOW FLY 25. 3. 2007 / 10:57 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: AN 26 LOW FLY 25. 3. 2007 / 14:42 | |
|  | | |
|
|