|  | |  | |  |  | | AN 26 LOW FLY   24. 3. 2007 / 13:28 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | Re: AN 26 LOW FLY   24. 3. 2007 / 13:31 |  | 
 |  |  |  | | Jo .. v pulmetru .. pokud ma An26 prumer trupu pul metr .) | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | Re: Re: AN 26 LOW FLY   24. 3. 2007 / 13:51 |  | 
 |  |  |  | | Nevidím ,že by ZuNus psal něco o průměru trupu An26...........?! | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   24. 3. 2007 / 13:56 |  | 
 |  |  |  | | Pokud chceš vcelu rozumě odhadnout výšku takhle nízkého průletu, zastav si záběr v "nejkritičtějším" momentě a porovnej výšku trupu letadla a výšku letadla od země. Je to skoro stejné. Takže kdyby tam byl půlmetr ,  tak by trup musel mít taky půlmetr, že ?   | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   24. 3. 2007 / 14:59 |  | 
 |  |  |  | | presne tak .. 
 skoda ze je tu tak malo lidi, kteri zapnou mozek, nez neco napisou ...
  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   24. 3. 2007 / 15:10 |  | 
 |  |  |  | | mno tak dejme tomu max 1.5m v tom jendom bode jak to pritahne je dost nizko niz nez to proletava kolem | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | Re: AN 26 LOW FLY   24. 3. 2007 / 14:10 |  | 
 |  |  |  | | Myslim ze na centimetrech uz tady nesejde, ale bylo by dost zajimyvy stat pod tou masinou. nebo spis lezet. Radsi........ | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | Re: Re: AN 26 LOW FLY   24. 3. 2007 / 15:23 |  | 
 |  |  |  | | asi by ses na nějakou chvilku kouknul do luftu.  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | Re: AN 26 LOW FLY   24. 3. 2007 / 15:02 |  | 
 |  |  |  | | Proč myslíš odvážné? Vždyť je to dvoumotorák. Je to rozhodně bezpečnější, než okruh s jednomotorákem. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | Re: Re: AN 26 LOW FLY   24. 3. 2007 / 15:06 |  | 
 |  |  |  | | Mno já nevím, stačí kýchnout....  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   24. 3. 2007 / 15:08 |  | 
 |  |  |  | | Já bych se nebál. Myslím, že finále je horší. to je na pádovce. A proudění je svině,...  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | Re: Re: AN 26 LOW FLY   24. 3. 2007 / 15:08 |  | 
 |  |  |  | | proc odvazne? dyt je to vcelku velky letadlo | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   24. 3. 2007 / 15:10 |  | 
 |  |  |  | | no, neporovnávej letadlo podle toho, jak je velký. Ale jak je konstruovaný. Myslím si, že takovej průlet se stodvaaštýrou ve 20m je daleko větší adrenalin. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   (f-104 low pass)   24. 3. 2007 / 15:16 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   (f-14 low pass)   24. 3. 2007 / 15:24 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   24. 3. 2007 / 15:19 |  | 
 |  |  |  | | mno to bych zas ja nerek xP , ale tzo je jedno  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   24. 3. 2007 / 15:21 |  | 
 |  |  |  | | no, asi jsi ještě nikdy neviděl nácvik vysazení motoru na 142  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   24. 3. 2007 / 15:22 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   24. 3. 2007 / 15:32 |  | 
 |  |  |  | | Na nízkým průletu stodaactyrou neni nic stejne jako na pruletu andulou, akorat mas jiny meritka. 
 Nouzak uz je zajimavejsi
  ale jsou na nej samozrejme mnohem horsi era | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   24. 3. 2007 / 16:59 |  | 
 |  |  |  | | no, já si představil, že by zakokrhal motor,... andula má ještě jeden, ale 142 (čti pluh na vzduch) to je tutovka. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   24. 3. 2007 / 18:41 |  | 
 |  |  |  | | hmm,no neviem či by jej v takejto výške velmi pomohol ten druhý motor  )) | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   25. 3. 2007 / 10:15 |  | 
 |  |  |  | | A proc by nepomohl? Kdyz to ma v pruletu okolo maximalky, tak i na jeden motor hrave vystreli do 3000 ft. Instruktor mi rikal... Chces li se dozit za kniplem vysokeho veku, dodrzuj nasledujici pravidlo. Po celou domu letu mej minimalne DVE z techto TRI veci: ROZUM, VYSKA, RYCHLOST. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | Re: Re: AN 26 LOW FLY   25. 3. 2007 / 00:45 |  | 
 |  |  |  | | Lietam sice An-26tku, ale toto je fakt nizko.. mimochodom, An-26tka ja trojmotorove lietadlo... Hadajte preco a ako..  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   25. 3. 2007 / 00:51 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   25. 3. 2007 / 08:26 |  | 
 |  |  |  | | Nie...  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   25. 3. 2007 / 09:03 |  | 
 |  |  |  | | Myslíš ten pomocný proudový motor v pravé motorové gondole? Nejen na spouštění ale i na přídavný tah při startu - to ale mají i dvacet čtyřky, ne? | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   25. 3. 2007 / 09:06 |  | 
 |  |  |  | | ma jeste treti "motor" (o tahu 7,85 kN) ktery je kvuli APU a jako "urychlovac".... | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   25. 3. 2007 / 20:28 |  | 
 |  |  |  | | to 24ka nema.. jen tak btw tohle apu je prej motor z iskry..  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   25. 3. 2007 / 21:24 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   25. 3. 2007 / 22:22 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: AN 26 LOW FLY   25. 3. 2007 / 08:26 |  | 
 |  |  |  | | na konci mal byt takyto smajlik  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | Re: AN 26 LOW FLY   25. 3. 2007 / 10:57 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | Re: Re: AN 26 LOW FLY   25. 3. 2007 / 14:42 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |