Zkusím to shrnout, protože jak se tady snažíte to upřesnit, tak se do toho někteří trošku zamotávají a argumentují nekorektně ...
a) Routefinder stačí za předpokladu, že chceš najít nejkratší správnou trať. To pro potřeby onlinového virtuálního letce celkem stačí.
b) Z dlouhodobého hlediska chtějí společnosti létat po nejlevnějších tratích - z tohoto důvodu se může (a taky se tak velmi často stává) trať letěná reálným letadlem lišit od trati naplánované - po Evropě je nejčastějším faktorem cena přeletových poplatků, na longhaulech pak počasí...
c) Z krátkodobého hlediska pak působí další faktory (regulace toku, tzv. rerouting scenarios...), které ještě mohou trať změnit...
Když to teda shrnu:
a) Routefinder stačí na správné tratě
b) Na reálné tratě (ty optimální, dlouhodobě používané) to chce mít opravdu zdroj uvnitř společnosti...
c) Ani tento zdroj není jistotou, že poletíte stejnou trať jako letadlo, protože často dochází ke změnám trati jen pár minut před letem, proto aby letadlo dostalo lepší slot a pod...
|
|