Ty, Peťo, neber si to osobně, ale byl si někdy na LKPR a na jiném letišti, které je postaveno "normálně"..?
To, že je LKPR hovadsky postavena, jsem myslel zejména s ohledem na odbavení cestujících.. Když si vezmu např. LZIB.. Máš check-in, pak pasovou kontrolu, pak bezpečnostní kontrolu, PŘED vstupem do gate je tzv. čtečka palubních vstupenek a pak je samotnej gate. Takže, ty si necháš nastoupit všechny lidi do gate a už třeba 15 min. pťed odletem víš, kdo ti chybí a podniknout kroky k tomu, aby si ho co nejdřív našel, případně, aby se našlo jeho zavazadlo, kaštan se zrušil z letu a letělo se na čas.
Tohle na LKPR A a B nefunguje. Máš check-in, pak máš pasovku a až PŘED každým gate zvlášť máš bezp. kontrolu (což nehorázným způsobem zpomaluje nástup pax, zvlášť u plných linek), pak máš samotnej gate (kromě stojánky 7, tedy gate A5, jsou gates vždycky zdvojené se společnou bezp. kontrolou) a až pak máš čtečku pal. vstupenek. Takže to, že ti někdo z cest. chybí, zjistíš v lepším případě v době odletu (což je dost na h...), nebo ještě "líp" až po době odletu.. Když k tomu připočtu fakt, že tam nejsou "větrolamy", čili když se nastupuje z Ačka, nebo Béčka do busu a všude jsou otevřený dveře, tak ti tam veškerá dokumentace lítá a je celkem reálná šance, že se něco z důležitých věcí, prostě ztratí..
Prostě A a B jsou na dvě věci. |
|