|  |  | | LOWI WEST approach problem: Chybi OEJ 31. 3. 2007 / 23:12 | |
|  | Vazeni, prosim pomoc... uz nevim kde delam chybu. Trochu jsi si lital na LOWI ofline, nez tam pudu nazivo a mam trochu problem. Ze strany EAST neni problem. Nejde mi to ale ze strany WEST. Jestli tomu dobre rozumim, melo by to byt na NDB KTI (413) pak kurz 104 a nalitnout LOC OEJ na 109.7 (068). V AB (313 kHz) pravou zatackou a dale visual procedurou. Mam dve otazky.
1. nefunguje OEJ (109.7MHz) co s tim?
2. ciste recnicka: Litam to s T154, paklize ma byt bod rozhodnuti v AB, jak to udelat, kdyz 154 nema zrcatka |
| |
|
 |  |  | | Re: LOWI WEST approach problem: Chybi OEJ 31. 3. 2007 / 23:26 | |
|  | 1. Snáď by tomu pomohla výmena scenérky
2. Zrcátka? Akosi nechápem...
Ak som správne pochopil procedúru, tak do bodu AB sa dostaneš klasicky prístrojovo, a ak si na ňom v podmienkach VMC, tak to otočíš a pokračuješ podľa visual approach chartu. |
| |
|
 |  |  | | Re: LOWI WEST approach problem: Chybi OEJ 1. 4. 2007 / 01:44 | |
|  | 1.) Vyzkoušej nějaké default letadlo, jestli máš korektně scenérku. Pokud to funguje, tak hledej problém v addonu (on ten LLZ je i v reálu tak trochu na hranici dosahu a navíc mezi kopci, takže jeho příjem a identifikaci je velmi důležitým požadavkem pro zahájení sestupu a může se i stát, že ho letadlo nezachytí).
2.) Pod minimální oblačností bys měl být už chvilku před markerem a tam je vidět letiště při troše snahy z levého okýnka. Jinak v reálu jsou právě pro LOC DME West a speciálně finální vizuál poskytovány nadstandardní meteorologické informace (ceilometry pro okruh a ABSAM), takže i když není počasí na minimech (už od 8KM vis a 5000ft cloud base), je vše podrobně sledováno a existuje tak záruka, že po otočce na ABSAMu pak dráhu uvidíš. |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: LOWI WEST approach problem: Chybi OEJ 1. 4. 2007 / 08:17 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: LOWI WEST approach problem: Chybi OEJ 1. 4. 2007 / 10:52 | |
|  | No jo, ale prázdná  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: LOWI WEST approach problem: Chybi OEJ 1. 4. 2007 / 10:57 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | | Re: Re: LOWI WEST approach problem: Chybi OEJ 1. 4. 2007 / 17:07 | |
|  | Zkusil jsem nainstalovat scenerku
FS2004 Scenery Enhancements for the Innsbruck (LOWI) area, Austria
File Name: Innsbruck_G2K4.zip
Author: Holger Sandmann, hsandman@sfu.ca
Date of Release: February 2004
Version: 1.00
a stale neni LOC DME OEJ 109.7 MHz. Az tam nekdo poletite, muzete nekdo vyzkouset jestli Vam funguje? |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: LOWI WEST approach problem: Chybi OEJ 1. 4. 2007 / 17:24 | |
|  | | Pouzivam Aerosoftackou z German Airports a jede 100% |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: LOWI WEST approach problem: Chybi OEJ 1. 4. 2007 / 17:33 | |
|  | Dik, moc mi to pomohlo. Zopakuji jeste jednou otazku, kterou jsem jiz jednou pokladal.
--- Mate nekdo URL na nejakou overenou scenerku LOWI? ---
Jeste to zjednodusim. Staci mi jakakoli, u ktere bude fungovat LOC DME 068 - 109.7MHz
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: LOWI WEST approach problem: Chybi OEJ 1. 4. 2007 / 17:43 | |
|  | Myslím, že není potřeba zbytečná ironie. Svou odpověď jsem myslel zcela vážně. Máš problém se scenérkou, já ne. Proto jsem ti tu 100% funkční doporučil, nic víc, nic míň. Pokud nestojíš o doporučení, tak si zbytečně nestěžuj, když se ti snaží někdo poradit. Kdyby se někdo ozval s tipem na free verzi, tak nepíšu nic. Jestli chceš placenou nebo komerční už nechám na tvém vlastním rozhodnutí. Obecně můj názor je takový (opět nikomu nevnucuju), že pro Rakousko a Německo obecně není moc o čem přemýšlet.
OK?
(btw, ty příspěvky nečteš taky sám) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LOWI WEST approach problem: Chybi OEJ 1. 4. 2007 / 18:09 | |
|  | Vyborne, dekuji. Bohuzel ve Tve odpovedi schazelo to nejdulezitejsi, t.z.n. URL, kde se da scenerka zakoupit a jak se presne jmenuje. Daval jsem do google "aerosovtackou", nic to nenaslo... Je nekolik verzi German Airports, ze jde zdovna o "1" jsi take jaxi nedodal.
Jiste, vygoogloval jsem to... ale je to tak velky problem odpovedet zcela exaktne, parve proto ze ty prispevky nectu sam a muze se to hodit nekomu i do budoucna. Ani jednou jsme nezavadili o to, jestli jde o scenerii placenou nebo ne, coz v tuto chvili neni dulezite.
Hlavne mi schazi to nejdulezitejsi. Opravdu Ti funguje na LOWI korektne 109.7?
Pritom stacilo.
LOC DME 109.7 mi na LOWI s German Airports 1 a od AEROSOFT funguje. URL: http://www.aerosoft.com/cgi-local/us/iboshop.cgi?showd,4520951950,FS01901
Sorry, neber si to osobne, ale stve me ze posledni dobou kdyz se nekdo na neco konkretne zepta, odpoved je vetsinou polovicata, akorat se rozroste thread o tom ze se blbe zeptal. Myslim, ze jsem otazku sepsal naprosto presne a zatim nikdo nenapsal: Ano me to funguje a LOC 109.7 jsem zachytil v mistech, kde je to uvedeno v jeppikovi, nebo me to take nefunguje. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LOWI WEST approach problem: Chybi OEJ 1. 4. 2007 / 18:42 | |
|  | Ano, "LOC DME 109.7 mi na LOWI s German Airports 1 a od AEROSOFT funguje. URL: " target="_blank">http://www.aerosoft.com/cgi-local/us/iboshop.cgi?showd,4520951950,FS01901"
Sorry, neber si to osobne, ale stve me ze se hned chytas takovy voloviny. Takze tady mas tu svoji zcela exaktni odpoved: "Ano me to funguje a LOC 109.7 jsem zachytil v mistech, kde je to uvedeno v jeppikovi." Doufam ze ted je to ta spravna fraze co jsi chtel slyset...
"Jeste to zjednodusim.": OEJ mam na zapad i nad KTI a na vychod nad RTT. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: LOWI WEST approach problem: Chybi OEJ 1. 4. 2007 / 19:15 | |
|  | OK OK, když se podíváš do historie, tak zjistíš, že podávám zásadně pouze polovičaté informace. Já se teda polepším 
(si tak říkám, je to tím prvním dubnem ?)
Aerosoft German Airports jsem tak nějak považoval za naprostou klasiku, takže mně nějak nenapadlo dávat přesný link na notoricky známý produkt. Které číslo to je, popravdě ani nevím, používám komplet. Ano, velmi se za to omlouvám, zřejmě jsem již součástí oné přezíravé skupiny Periskopáckých seniorů, která si neuvědomuje, že někdo netuší o čem je řeč.
(eh?)
A ANO, levou (90 Hertz modulace) i pravou (150 Hertz modulace) sidelobe vyzařovací charakteristiky antény lokalizéru s párovaným DME sekundárním radarem s kódovým označením OEJ na frekvenci 109.700 MegaHertz jsem skutečně zachytil svým palubním vybavením pro příjem VHF (Lokalizér) a UHF (DME) radiokomunikace a přijaté signály byly zpracovány palubním počítačem, připraveny pro zobrazení jednotkou symbol generatoru a zobrazeny korektně na mém EHSI a EADI.
Možná je to podivné a nepředvídatelné, ale bez výše uvedeného bych se jaksi o dané přiblížení ani nepokoušel. Ale možná jsem v tomhle jenom zbytečnej pedant.
(eh?)
Pozn. na konec
Kdybys zkusil dát do google místo "Aerosovtackou" třeba "Aerosoftackou" a logicky si odmyslel českou konverzační příponu, byl bys trošku úspěšnější 
Závěr: Děkuji za pozornost a za vysvětlení pravidel správné komunikace. Budu se snažit jít příkladem, zpátky ni krok ! |
| |
|
 |  |  | | Re: LOWI WEST approach problem: Chybi OEJ 1. 4. 2007 / 02:09 | |
|  | | Ještě mě tak napadá...(nevím, ptám se), Tu-154 splňuje požadavky pro Innsbruck ? (maximální poloměry zatáček, gradienty pro sestup, gradienty stoupání pro missed app a odlety, délka dráhy, apod. ? |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: LOWI WEST approach problem: Chybi OEJ 1. 4. 2007 / 03:42 | |
|  | | Ja by som sa staral aj o hluk. Preto Tu-154 nema povolene lietat na niektore letiska lebo je to stracne hlucne. |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: LOWI WEST approach problem: Chybi OEJ 1. 4. 2007 / 11:28 | |
|  | | "Strašně" hlučná 154ka není. Je to kravál docela slušný, to je fakt, ale je vidět, že jsi nikdy neslyšel vzlet Tu-134ky! |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: LOWI WEST approach problem: Chybi OEJ 1. 4. 2007 / 09:33 | |
|  | | |
|
|