| | | Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 21:16 | |
| | No byl jsem to já,kdo ustoupil,ale zajímalo by mne jak by to bylo v reálu.Vím,že asi není normálně oblast,která by nebyla řízená ( tam to odseparuje řídící ),ale teď jsem měl na IVAO tento případ - takže co říkají skutečná letová pravidla?
Já hladina FL370 - číňan ta samá hladina. Oba úplně stejná trasa jenže já o 90 GS rychlejší.On letěl první a já ho začal nekompromisně dohánět.Od něj žádná reakce na " blížící se nebezpečí " tudíž já do hladiny FL350 podletěl jsem ho a po vzdálenosti už větší jak 5NM jsem se zase vrátil na FL370.Bylo by to tak i v reálu? |
| |
|
| | | Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 21:28 | |
| | gustave, jako na silnici, jako na silnici. předletáváš tak, že se předlétávanému letadlu vyhneš změnou kurzu v pravo. |
| |
|
| | | | Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 21:30 | |
| | Já nevim, asi jsem špatný řidič, ale já předjíždím vlevo,...(Levý blinkr, volant do leva) A předlétávám také. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 21:31 | |
| | do haje .. ja su trubka.. ani nevim kde je leva .) jsem nejak zblblej z ty autoskoly .) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 21:33 | |
| | To mi ukaž, ve který autoškole tě učili předjíždět vpravo..
Kromě Londýna a Larnaky.. (a dalších, pochopitelně) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 21:42 | |
| | )) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 21:43 | |
| | No, jestli si dobře pamatuju, tak za první republiky u nás ve všech :=)). |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 21:58 | |
| | Za první republiky tu byli i možná slušní politici a Tragédův tatínek se ještě Tragédovu dědečkovi nehoupal ani v pytlíku.. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 21:35 | |
| | v klidu kachna, ja som bol z tragedovej odpovedi vykolajeny rovnako ako ty |
| |
|
| | | Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 21:31 | |
| | tak oprava... presne opacne nez na silni .. presne opacne .) vyhnes se mu tak, ze zmenis smer letu v pravo .) |
| |
|
| | | | Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 21:39 | |
| | presne tak, ako lode. "International Air Law is just a slightly modified version of International Maritime Law. Aircraft are vessels in transit. Vessels in transit were required to navigate to pass one another 'port to port' long before aeroplanes existed.
Aircraft must break right if they enter head on confliction." Sice je to o protiletiacich lietadlach, ale rozumieme si.
|
| |
|
| | | | Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 21:43 | |
| | Takže menší zmateček ? Totiž při skutečném míjení se (letíme proti sobě) opravdu jako na silnici- vpravo. Pokud se zahýbá vpravo i při popsané situaci, tak je to opačně, než při předjíždění na silnici ... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 21:44 | |
| | No, jsem z toho nějak zblblej. Když budu chtít někoho předletět ve stejné výšce, tak ho budu míjet tak, abych ho měl po pravé straně. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 21:46 | |
| | Tak to by pak bylo také jako na silnici ... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 21:47 | |
| | nikoli. kdyz budes nekoho predletavat tak ty bocis v pravo. cili ho budes mit po ... ano, po leve .) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 21:51 | |
| | nj, pravdu díž. Nějak jsem se do toho zamotal. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 21:55 | |
| | to aby nekdo nakreslil nakres v malovani xP |
| |
|
| | | | Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 23:18 | |
| | "Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007. / 21:28
Tragédie v JZD
gustave, jako na silnici, jako na silnici. předletáváš tak, že se předlétávanému letadlu vyhneš změnou kurzu v pravo."
To by mne zajímalo co jsi vlastně opravoval. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 23:20 | |
| | Precitaj si cely thread a pochopis
a pls nehadajte sa
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 23:24 | |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 23:26 | |
| | Ja viem ze nikto, len som nechcel aby niekto zacal ;o) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 4. 4. 2007 / 23:23 | |
| | blbe jsi to cetl ..
verze 1: predletavas jako na silnici
verze 2: predletavas presne opacne, nez na silnici
jasny? .) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 5. 4. 2007 / 08:25 | |
| | Ale vse jen za podminky ze jsi neminul znaku zakaz predletavani. Pak ho muzes pedletet za dalsim trtovym bodem, ktery tuto znacku rusi.
p.s. doplnujici otazka 1. o kolik nm muzis horizontalne byt vzdalen pri predletavani
doplnijici otazka 2. neni to v rozporu s jinymi prvidly? Odchylis se z letove trasy, coz bys spravne take nemel. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 5. 4. 2007 / 08:37 | |
| | ad ot. 1: Toto pravidlo se aplikuje tam, kde si letadla zajišťují rozstup samy. Tím pádem se na žádné míle nehraje, jde o to se nezrazit. Takže se vyhybá řádově o desítky, maximálné stovky metrů.
ad ot. 2: Není, vzhledem k velikosti odchylky (viz odpověď na ot. 1) se stále pohybuješ uvnitř požadovaného pásma navigační přesnosti. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 5. 4. 2007 / 10:20 | |
| | Možná, že je lepší se odchýlit, než dopustit "velký třesk" |
| |
|
| | | Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 5. 4. 2007 / 10:24 | |
| | Tedy pro upřesnění, protože tu zazněly i protichůdné názory: Pochopil jsem správně, že vždy měním směr doprava, ať už míjím, nebo předlétávám jiné letadlo ? |
| |
|
| | | Re: Míjení letadel - kdo má ustoupit? 5. 4. 2007 / 11:21 | |
| | Předlétávající letadlo je to, které se přibližuje k jinému letadlu ze zadu na čáře svírající s rovinou souměrnosti předlétávaného letadla úhel menší než 70 stupňů, tj. v takové poloze vzhledem k předlétávanému letadlu, že v noci by pilot předlétávajícího letadla nemohl vidět ani levé ani pravé polohové světlo předlétávaného letadla (vidí pouze bílé zadní světlo).
Předlétávané letadlo má přednost a předlétávající letadlo, ať stoupá nebo klesá nebo je ve vodorovném letu, musí se vyhnout změnou kursu vpravo. Žádná následující změna ve vzájemné poloze obou letadel nezbavuje velitele předlétávajícího letadla povinnosti vyhnout se, dokud zcela nepředletěl a není v bezpečné vzdálenosti od předlétávaného letadla.
Tolik předpis L 2 Pravidla létání |
| |
|
| | | Re: Míjení letadel - závěr 5. 4. 2007 / 17:28 | |
| | Takže všem děkuji už je mi to jasné
Markyho poprosím,aby mi vzal 5 bodů z "piloťáku ",protože jsem číňana podletěl a on se určitě přinejmenším leknul.Být to japonec tak určitě vykřikl " banzáj " a už bych ho měl na hrbu |
| |
|
|