ja si jeste zareaguju:
v preprave delam a neco malo vim. ale to neni ten bod kdybys mel chut se toho chytit. Rozum do hrsti vy knedlici.
1) tohle mel byt no flame
2) prastil me pesti do ramene a to je ten bod kde to posral. me je celkem sumak jestli budu mit DUKAZ ze nas zase tahali po holdinpointu a ze to piloti zase metli 890 s CRJ200.. naopak. je mi to fuk, ale mydlit me pesti do ramene kdyz staci rict aspo to blbe ensuldigung stacilo. pak stacil jeden trapny zvast o TRANSMITING devices a dostal sem zajem neco resit. a Lufthansa je vubec moje neoblibena! Ano je to osobni problem ale priznejme si to: nejsme svati a nema to nic spolecneho s cechacstvim.
3) #$^^#@$ neplette sem pravidla provozu, ja napr. jezdim v toleranci 10% na zaklade informace o nastaveni radaru. a tech 10% platim kazdou sekundou tim, ze proste davam bacha na 150%.. a kdyz uz to nejde, tak se uklidnim. ale to delame vsichni.. si myslim. Projizdet stopky je dobra vstupenka do pekla nebo do basy, statistika je neuprosna.
4) co v kokpitu? ja taky vykopu kazdeho kdo by mi lezl ke stolu zezadu. proto ani neprosim staff o vlez do kokpace. to bych radsi uskemral nekoho na tocne o svoz ve vetrousi, to mi prijde 150x lepsi.. nebo v cessnice
PS: mozna tam byt nejaka pekna oficirka tak bych se sel podivat jak ji to jde dobre s kozama.. B-x ups beranama