FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 28. 10. 2025, Den vzniku samostatného československého státu Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
dotaz na průhlednost vs. odlesky. Jeden příspěvek | Celý strom
Re: dotaz na průhlednost vs. odlesky.   17. 4. 2007 / 21:54
JM   
Ten disk vrtule otexturuj texturou, kterou v imagetoolu uložíš nejlíp s formátem 32-bit a s alphou, která bude skoro celá černá, jenom lehce bíle mázlý tam bude ten list. U těch odlesků je důležité, aby jméno textury končilo na _T, takže třeba trup_T.bmp, formát v imagetoolu DXT3, nebo prostě něco, co uloží alphu. U té alphy je pak to, co se neleskne bílé, co se leskne jak zrcadlo černé. Myslim že nic speciálního ve vlastnostech materiálu se nastavovat nemusí, jenom snad pro ty s průhlednou alphou je dobré dát nějakou lehkou průhlednost.
   Seznam příspěvků  
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ