|  |  | Pozvanka na C2 skusku v LZIB dna 2.5.2007 18:00 UTC 29. 4. 2007 / 22:03 | |
|  | Srdecne Vas vsetkych pozyvam na C2 skusku,tesim sa na Vasu ucast a dufam,ze Vas pride viac nez dost!!!!
Rado
p.s. bude to druhy pokus nakolko minule som nemal dost prevadzky.
verim,ze mojim vcasnym oznamom Vas pribudne. |
| |
|
 |  |  | Re: Pozvanka na C2 skusku v LZIB dna 2.5.2007 18:00 UTC 30. 4. 2007 / 08:55 | |
|  | Moc rád bych se přiřítil, není někde ke stažení SID/STAR pro PIC 737? Zrušili mi oblíbenou stránku a teď nevím odkud stahovat  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Pozvanka na C2 skusku v LZIB dna 2.5.2007 18:00 UTC 30. 4. 2007 / 13:00 | |
|  | Nie je problem,ved mapy podmienkou priletu/odletu u mna nie su.Len treba dat vediet ze nemas charty a budes vektorovany. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Pozvanka na C2 skusku v LZIB dna 2.5.2007 18:00 UTC 30. 4. 2007 / 20:34 | |
|  | No jasně, no...mapy nejsou problém..ty mám, ale SID/STAR pro FMSku je problém sehnat Ty vektory jsou řešením, ale není to dobré, protože pak se ti tam může nasypat několik lidiček, kteří to nebudou mít a to se pak zapotíš  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Pozvanka na C2 skusku v LZIB dna 2.5.2007 18:00 UTC 1. 5. 2007 / 09:41 | |
|  | SID/STAR na LZIB nejsou RNAV, cili je jednoduse zaletis se standardnim radionavigacnim zarizenim bez FMC a muzes ulehcit APP praci Ale stejne, jedna se o zkousku a tam jde o to ukazat, ze to opravdu zvlada, takze vektory budou jenom k dobru  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Pozvanka na C2 skusku v LZIB dna 2.5.2007 18:00 UTC 1. 5. 2007 / 11:37 | |
|  | imho ridit letadlo na vektorech je jednodussi a predvidatelnejsi cinnost nez je uhlidat vsechny na priletovkach |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozvanka na C2 skusku v LZIB dna 2.5.2007 18:00 UTC 1. 5. 2007 / 11:47 | |
|  | Dobre, ja neridim, takze nemohu posoudit. Ale doted sem zil v presvedceni, ze priletovky jsou prave od toho, aby ridicim usnadnily praci (mimo jineho). |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozvanka na C2 skusku v LZIB dna 2.5.2007 18:00 UTC 1. 5. 2007 / 11:49 | |
|  | to zalezi na provozu, detailne by ti to popsali zkusenejsi nez ja |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozvanka na C2 skusku v LZIB dna 2.5.2007 18:00 UTC 1. 5. 2007 / 11:52 | |
|  | Ano, příletovky usnadňují práci, ale v reálu.. Na IVAO je to kolikrát na obtíž, protože 70% lidí, co nemá v FMC, nedokáže zalítnout.. Co na tom, že je to třeba VOR, NDB, nebo NRNAV příletovka/odletovka.. Kolikrát ty vektory to vyřeší.. Ale kolikrát dokážou přidělat práci.. a to pořádně..
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozvanka na C2 skusku v LZIB dna 2.5.2007 18:00 UTC 1. 5. 2007 / 12:07 | |
|  | Jak lze přesně zalétnout SID/STAR bez FMC ? Zatím to dělám porovnávačkou mapy a GPS, ale strašně to zdržuje, a moc přesné to stejně není, ale do limitu 1 nm od trasy se snad vejdu... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozvanka na C2 skusku v LZIB dna 2.5.2007 18:00 UTC 1. 5. 2007 / 12:10 | |
|  | Myslis RNAV SID/STAR? Bez FMC, GPS nebo neceho podobynho dost tezko...pokud standard SID/STAR, tak pomoci klasickyho VOR/DME. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozvanka na C2 skusku v LZIB dna 2.5.2007 18:00 UTC 1. 5. 2007 / 12:58 | |
|  | Vsetky letiska na Slovensku su veeery NRNAV-FRIENDLY a teda je mozne ich v pohode zaletiet bez FMC. Maly rychlokurz pre Bratislavu. Povedzme ze letis z Prahy a posledny bod v FMC mas BERVA. Na obrazku je priletova mapa pre drahu 31 a od ATC dostanes priletovku BERVA1R. Naladis si frekvenciu VORu JANovce (110.8) do NAV1 radia. Na panely si naladis kurz (CRS) 177 ako vidis na mape. Autopilota prepnes z modu LNAV do modu VORLOC a ten Ta stiahne a usadi na konkretnu radialu. Zaroven vies aj bez FMC zistit kedy presne preletis bod BERVA a to vo vzdialenosti 26,4 nM k VORu JAN pri pretnuti radialy 357 (co je o 180 stupnov opacne ako kurz-teda 177). Sledujes DME, postupne sa priblizujes k VORu JANovce az ho preletis. Vzdialenost od JANoviec zacne logicky narastat. Pokracujes stale tym istym kurzom az na bod VYDRA co je IAF. Pod tym bodom mas napisane aka je jeho vzdialenost od JANoviec (8.6 nM) takze vies presne kedy ho dosiahnes. Odtial sa uz toci do ILSu. Howgh |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozvanka na C2 skusku v LZIB dna 2.5.2007 18:00 UTC 1. 5. 2007 / 16:01 | |
|  | Pri takýchto jednoduchých príletoch (podobne všetky STARy až na DEDIS1B v LZKZ) nie je tiež problém ich naťukať bod po bode do FMC, tu ako BERVA DCT JAN DCT VYDRA, v Košiciach napríklad MARKA DCT KSC pre MAR6A |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozvanka na C2 skusku v LZIB dna 2.5.2007 18:00 UTC 1. 5. 2007 / 23:11 | |
|  | I ten ARC na DED1B si tam pomerne jednoduse natukas  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozvanka na C2 skusku v LZIB dna 2.5.2007 18:00 UTC 1. 5. 2007 / 12:58 | |
|  | Suhlasim s tebou mates.Kazdopadne nerieste to moc,zaklad je ze priletite zajtra. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozvanka na C2 skusku v LZIB dna 2.5.2007 18:00 UTC 1. 5. 2007 / 14:43 | |
|  | No jo, taky pravda... Letěl jsem si tak na LKPR a APP se nějak nelíbilo (asi), že moje FMSka letí jak letí... zadal jsem příletovku a dal mi, že mám holdovat nad KENOKem a tak jsem to naházel do FMSky a letadlo podle toho krásně letělo... no, asi se řídícímu něco nezdálo, tak mi začal dávat vektory Tak jo, možná se ukážu  |
| |
|
 |  |  | Pozvanka na C2 skusku v LZIB dna 2.5.2007 18:00 UTC 2. 5. 2007 / 12:58 | |
|  | Nezabudnite dnes o 18.00 utc v LZIB,tesime sa na Vasu ucast. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Pozvanka na C2 skusku v LZIB dna 2.5.2007 18:00 UTC 2. 5. 2007 / 13:04 | |
|  | Budou chlebíčky a něci k pití..? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Pozvanka na C2 skusku v LZIB dna 2.5.2007 18:00 UTC 2. 5. 2007 / 13:18 | |
|  | Hmm.....no pre pilotov chlebicky nebudu,ale budu urcite vektory,no a pre instruktorov budu aj chlebicky,no a k piti??? az po pristati..... 
samozrejme piloti po pristati mozu ocakavat napoje-non alco. |
| |
|
|