|  |  | Wilco A320 SP1 1. 5. 2007 / 06:50 | |
|  | Tak jsem se do toho letadla úplně zamiloval, ale mám malinkej problémek. Když sklesám před letištěm na výšku mezi 4 - 5000 ft, FS bez varování lehne. Letěl jsem s Airbusem 2x a pokaždý se mi to stalo, jednou v Moskvě (payware scenérie Moscow Global), podruhé v Praze. Děje se vám to taky? S ostatníma letadlama na stejných tratích problém nemám. |
| |
|
 |  |  | Re: Wilco A320 SP1 1. 5. 2007 / 07:40 | |
|  | Napůl akademická otázka - páč si první podobný nadšenec, co konkrétně je na tom addonu hodnotielné aspoň známkou za 3 ? 
Nemyslím to ironicky, jen by mně zajímalo co na tom lidi přitahuje a jak s tím lítají, že se jim to líbí... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Wilco A320 SP1 1. 5. 2007 / 07:41 | |
|  | No, je to v podstatě velmi simple - je to v současné době nejlepší airbus A přišel jsem na chuť filosofii těhle letadel. Po SP1 je to navíc dost použitelný, až na ty pády... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Wilco A320 SP1 1. 5. 2007 / 15:11 | |
|  | to je free..? nakej odkaz by byl..? a naky mouchy,krom tej jednej velkej ze pada FSka..? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Wilco A320 SP1 1. 5. 2007 / 15:13 | |
|  | 1) uz vydali instalator s SP2
2) s SP1 mi to prijde litatelny, ale porad to dela kraviny pri planovani trasy a pri sestupech. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Wilco A320 SP1 1. 5. 2007 / 17:04 | |
|  | A taky při vzletu, stoupání, přístání, režimech autopilota, funkčnosti systémů, atd. Musím říct, že ani v SP2 jsem nenašel snad jediný režim letu, pro který by šly použít flight planning a performance tabulky reálné A320. Někdy jsou rozdíly tak dramatické, že už nejde jen o bezpečnost reálného letu, ale jeho možné provedení. Pozn. - nejsem v tomhle idealista, ale když to dokážou jiní tvůrci, mimo jiné i FT u jiných addonů....
Jako opravdu, než to FeelThere uvede do stavu, který by se dal nazvat addonem A320, tak vyjde nejmíň jeden konkurenční produkt, který bude bezpochyby hned v první verzi mnohem lepší. A než si kazit chuť s něčím, co se tváří jako A320 sotva externím modelem a to ještě s přimhouřením oka, tak to raději vydržím. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Wilco A320 SP1 1. 5. 2007 / 17:50 | |
|  | 1) Zase budu stahovat 110 MB?
2) Já s ním problém nemám. K sestupu používám V/S, to jde v pohodě. Jaký kraviny při plánování trasy to dělá? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320 SP1 1. 5. 2007 / 17:53 | |
|  | 1) 110MB je nic 
2) K sestupu bych rad pouzival managed descent, jak se slusi a patri. V takovym pripade to T/D spocita tak, ze sestup to celou dobu honi ve skocich az -6000ft/min, pokud se ho vubec uraci spocitat na trase, ne jako tuhle, kdy mi tam po zadani STARu vzniklo "slepy rameno".
Na funkcnim managed descentu si trvam, takze je to pro me docela prekazka ke zdarnymu uzivani produktu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320 SP1 1. 5. 2007 / 18:03 | |
|  | Nejde ten sestup editovat někde v nějakým Aircraft.cfg pomocí nějakého parametru? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320 SP1 1. 5. 2007 / 18:04 | |
|  | tot otazka... nekde se jim na support foru mihlo cosi o editaci hodnoty tahu motoru, ale nepochopil jsem to. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320 SP1 1. 5. 2007 / 18:11 | |
|  | To bylo podle mě spíš k tomu, že to letadlo strašně prudce stoupalo. Ale asi jen u první "beta" verze (tedy prvního releasu), protože mě to po SP1 stoupá s hmotností kolem 130000 lbs maximálně 4500 ft/min, což mi nepřijde nereálný. Ale jen podle náklonu letadla, protože fakt nevím, jak stoupá real A320. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco A320 SP1 1. 5. 2007 / 18:24 | |
|  | napodobne, ocenuju, ze uz to nejde do "hnedych a cervenych" hodnot, tedy pres +6000ft/min. Kazdopadne to ma jeste hooodne chyb. Vetsina "blbosti" co se me netykaly byly opraveny, ale ty hlavni, kvuli kterym to nejde pouzivat zustavaji. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Wilco A320 SP1 1. 5. 2007 / 19:28 | |
|  | Výkony při stoupání závisejí na mnoha parametrech. Při tebou udávané hmotnosti je teoretické maximum necelých 3000fpm z 1500ft do FL100 (průměr při daném stoupání po zavření klapek a dosažení TAS 200kt) při optimálních podmínkách (ISA teplota, standardní climbout profil 250/300/M.78, CG33%, max CLB THR, normal AIR CON, ANTI ICE OFF). Vyšší teplota, větší výška, CG více vepředu, derated thrust, max AIR CON, zapnuté ANTI ICE, nižší TAS všechno tuhle hodnotu snižují.
Ne že by teda tyhle parametry vůbec FT Airbus bral nějak dramaticky v potaz... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Wilco A320 SP1 1. 5. 2007 / 19:34 | |
|  | A pro srovnání - při hmotnosti 167000lb a teplotě ISA+20 je to zhruba polovina. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Wilco A320 SP1 - vyřešeno 1. 5. 2007 / 21:27 | |
|  | Moc informací najednou... Už to letí, a nepadá, stačilo nainstalovat FS9.1 update... |
| |
|
|