|  |  | Prosba o pomoc - Avia BH 5 1. 5. 2007 / 18:57 | |
|  | Dobrý den, po třech letech se nám podařilo dotáhnout do stádia záletu repliku letounu Avia BH 5. Rádi bychom létání s tímhle strojem umožnili co nejširšímu okruhu lidí a sháníme někoho kdo by byl schopen "postavit" Avii BH 5 pro MFS. Samozřejmně, že poskytneme veškerou možnou podporu, počínaje výkresy, fotem a konče zkušebním letem ve skutečném letadle. Pokud někdo z Vás bude mít chuť se do toho pustit, nebo víte o někom kdo by to zvládl, ozvěte se prosím na mikulecky@historicflight.cz. Díky. |
| |
|
 |  |  | Re: Prosba o pomoc - Avia BH 5 1. 5. 2007 / 19:08 | |
|  | Škoda, že v mým podání by to ve FS ani nevzlítlo, zkušební let v této krásce bych si dal hned.  |
| |
|
 |  |  | Re: Prosba o pomoc - Avia BH 5 1. 5. 2007 / 22:04 | |
|  | je krasna..! a v FSce by byla upa bajecna..! |
| |
|
 |  |  | Re: Prosba o pomoc - Avia BH 5 1. 5. 2007 / 22:10 | |
|  | Ta je nádherná!!!Moc se vám Milane povedla!!!Jaké jsou letové vlastnosti???
Je to hodný éro??? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Prosba o pomoc - Avia BH 5 1. 5. 2007 / 23:50 | |
|  | Díky za pochvalu Vlastnosti se zatím zdají skvělé, opravdu přátelské letadlo, škoda jen, že nám úřad nepovolí akrobacii, původní letadlo ji zvládalo. Úplně nejkrásnější ovšem je pohled na motor (je původní z roku 1923) pokud nesedíte vepředu, to vás občas "oblaží" sprškou oleje, kdy sledujete jak tam všechno kmitá. Jinak je to taková výkonější BH 1, a ta je taky prijemná. Jinak platí, že je nutné si pouze dávat pozor boční vítr při přistání a správný rozpočet, ani jedna "boska" nemá brzdy. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Prosba o pomoc - Avia BH 5 2. 5. 2007 / 07:58 | |
|  | jestli tomu dobre rozumim, tak to brzdi jenom setrvacnosti??? dobrej hazard... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Prosba o pomoc - Avia BH 5 2. 5. 2007 / 09:14 | |
|  | Nie je to hazard. V prípade takýchto lietadiel je viacero možností brzdenia: 1.: Voziť so sebou a vyhodiť po pristátí kotvu. 2.: Natiahnuť na konci pristávacej dráhy tenisovú sieť. 3.: Pristávať iba na lietadlovej lodi.
P.S.: Samozrejme je to iba pokus o vtip   . Eroplán je nádherný, zvezenie v ňom musí byť zážitok na celý život. Obdivujem vštkých staviteľov takýchto replík a držím im palce. A čo sa týka pristátia s takýmito érami, zrejme to má veľmi krátky dobeh, pretože aj pristávacia rýchlosť je malá. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Prosba o pomoc - Avia BH 5 2. 5. 2007 / 10:22 | |
|  | Proč hazard? Ono s tímhle typem podvozku stejně nijak závratně brzdit nemůžeš a ostruha brzdí celkem dostatečně. Jak bylo řečeno, je to o rozpočtu na přistání. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Prosba o pomoc - Avia BH 5 2. 5. 2007 / 10:37 | |
|  | inu, airbus to neni  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prosba o pomoc - Avia BH 5 2. 5. 2007 / 11:35 | |
|  | Zaplať pánbůh  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Prosba o pomoc - Avia BH 5 2. 5. 2007 / 20:27 | |
|  | Taky souhlasím s kolegou, že to hazard není...větší hazard by bylo používat brzdy, protože setrvačný moment by tě při špatném a bezcitném zásahu mohl krásně přehodit na vrtuli... to je důvod, proč mají u mě letadla s ostruhou u mě velký respekt. A co se týče repliky, nemám slov... obdiv... pomáhal jsem u stavby ULL, ikdyž jen u konečné fáze, ale dobře vím, co je s tím za... Přeju mnoho šťastných přistání a krásných zážitků  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Prosba o pomoc - Avia BH 5 2. 5. 2007 / 20:35 | |
|  | Takze ty bys pro jistotu do letadel s ostruhou nedaval brzdy? To spis tohle mi pripada jako hazard.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prosba o pomoc - Avia BH 5 2. 5. 2007 / 20:40 | |
|  | To né, určo dal...ale při přistávání je použil jen v krajní nouzi, až bych si byl jistý, že nemám šanci dojet a znova vzlétnout by už nešlo V éru, co jsem na něm párkrát letěl s ostruhou jsou brzdy jen na jedné straně a používají se jen při motorové zkoušce na zemi, jinak nejsou třeba... ostruha a tráva brzdí víc než dost  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prosba o pomoc - Avia BH 5 2. 5. 2007 / 20:44 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Prosba o pomoc - Avia BH 5 2. 5. 2007 / 20:54 | |
|  | jo, mas pravdu, zpetne si uvedomuju, ze u techhle stroju brzdy opravdu asi vyznam nemaji. samo to skoro nic nevazi, rychle to nelita a akorat by se to prevrhlo. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Prosba o pomoc - Avia BH 5 3. 5. 2007 / 01:40 | |
|  | Díky za perfektní popis Milane,(jako bych z dálky slyšel vrnět motor)Už se moc těším až ji uvidím v reálu! a když se poštěstí nechám se i oblažit sprškou oleje )) |
| |
|
 |  |  | Re: Prosba o pomoc - Avia BH 5 2. 5. 2007 / 11:37 | |
|  | Krásnej počin a krásný éro! Doufám, že vás odmění jen samýma krásnýma zážitkama Tomuhle já hrozně fandím, tak držím palce.
|
| |
|
 |  |  | Avia BH 5 - více informací 3. 5. 2007 / 10:56 | |
|  | Díky všem za reakce, vypadá to, že kromě skutečné BH 5 by teď mohla vzniknout i BH 5 virtuální. Předěláváme teď kompletně naše webové stránky a chceme na nich ke každému našemu letadlu dát jeho virtuální kopii. Naše BH 5 je replika postavená přesně 1:1 za použití stejných materiálů i dobových technologií (její stavba spolkla 18000 pracovních hodin) z původního letadla je několik důležitých součástí - obě magneta, startovací magneto, palubní hodiny, karburátor a motor (je to pátý vyrobený kus). Nevím zda by o to byl zájem ale pokud ano, můžu vám dát vědět až půjde poprvé do vzduchu, předpoklad je tak do 14-ti dnů v LKMB.
Něco málo foto ze stavby je také na www.historicflight.cz |
| |
|
 |  |  | Re: Prosba o pomoc - Avia BH 5 1. 6. 2007 / 17:46 | |
|  | | |
|
|