|  |  | | Pomoc ORTOFOTO 18. 8. 2003 / 21:58 | Vladan |
|  | Nazdar Piloti, velmi rád bych vytvoři ortofoto scenérii, ale nevím jak na to. Předem děkuji za každou radu, nebo tip na potřebný program.
|
| |
|
 |  |  | | Re: Pomoc ORTOFOTO 19. 8. 2003 / 20:38 | Vladan |
|  | | Znovu prosím o radu. Díky |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Pomoc ORTOFOTO 20. 8. 2003 / 09:14 | napis |
|  | O takuto pomoc som tu ziadal aj ja. Jedina odpoved bola, pozriet si tutorial a byt samouk. Takze skus: http://flightsim.borec.cz
Tam som sa naucil, ako polozim ORTO mapu do sveta FS. Jediny problem neviem vyriesit, ako sa zbavit tych neprijemnych okrajov nascanovanej textury. Tomu popisu MarkyParkyho jednoducho nerozumiem. Alebo to nejde preto ze mam FS2004 a tutorial je pre FS2002.
|
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Pomoc ORTOFOTO 20. 8. 2003 / 09:22 | |
|  | Chlapci, nebudte zklamaní, jen si to nepřečetli ti, co by vám mohli poradit.
Takové dotazy se občas vyskytnou. Zkuste raději napsat rovnou těm, co dělali orto. Držím palce. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Pomoc ORTOFOTO 20. 8. 2003 / 22:17 | |
|  | | myslím že Marky někde tvrdě vydělává, aby se následujících deset měsíců mohl zase oddávat v plném přepychu bezstarostnému studiu kybernetiky a lítání ve fs. Jeho geniálně jednoduchý způsob nepravidelně ohraničených fotoscenerií jsem ještě prakticky nevyzkoušel, ale mám dojem že tuším o co jde - když se v g2k VTP2 polygon vybarví texturou "253", fs si tam sám patřičně zobrazí náležitě pojmenované fotodlaždice, když jsou umístěné v adresáři scenedb/world/texture, a bgl je v samostatném projektu v adresáři scenery BEZ párového adresáře texture. Je u toho jedna podivnost, že totiž fotodlaždice produkované resamplerem pro zobrazování přes Custom nebo Landclass jsou orientované standardně, severem nahoru, kdežto tytéž fotodlaždice určené pro zobrazování přes VTP2 polygony musí být vertikálně flipnuté (východ a západ standardně, jih a sever prohozeně). Taky jsem se před časem pokoušel k podobnému výsledku dopídit, zčásti úspěšně, ale značně komplikovanější cestou (fototextury 8bit mipped flipped, s alfakanálem funkčním pro průzračnost, ne pro vodu). Markyho metoda je skutečně geniálně jednoduchá, těším se, že si ji taky zkusím, ale nemám teď bohužel na to čas. Jinak ten Rakovník bude asi v g2k natvrdo, nejspíš že Christian Fumey má tak rád rakovnické |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Pomoc ORTOFOTO 21. 8. 2003 / 00:17 | Vladan |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Pomoc ORTOFOTO 22. 8. 2003 / 14:23 | napis |
|  | Zrejme to ma jeden hacik. Asi to nefunguje vo FS2004. Myslim ten Ground2k.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pomoc ORTOFOTO 22. 8. 2003 / 21:07 | |
|  | no jo, prý zatím ve FS2004 nefungují polygony vtp1, divná věc. Polygony vtp2 chodí, tady je foto Krumlov ve FS2004
http://www.volny.cz/stoje/scen/fs04_krumlov_foto_01.jpg
Na hranicích mezi jednotlivými fotodlaždicemi se u mého nastavení
ukazuje nějaká linka, ale okousaný přechod na okolní ground textury
funguje stejně jako ve FS2002
Vláďa Stoje |
|
|
| |
|
|