FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 24. 12. 2025, svátek má Adam a Eva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Piper Cheyenne - rozmazávání textur Jeden příspěvek | Celý strom
Piper Cheyenne - rozmazávání textur   7. 5. 2007 / 13:37
Eddie75 (OK-PJM)   
Mám s tímto érem menší problém a zatím se mi ho nepodařilo vyřešit.
Zjistil jsem, že po chvíli letu začnou být všechny okolní textury (letiště, země, okolní traffic) značně rozmazané a vypadá to velmi ošklivě. Přitom na začátku letu vše ok.
Narazil jste někdo na tento problém.
U jinýho letadla to nedělá... (mám Aerosoft-Digital Aviation Piper Cheyenne)
Díky.
   Seznam příspěvků  

Re: Piper Cheyenne - rozmazávání textur   7. 5. 2007 / 13:53
mafra
Nejsi sám.Taky mi to dělá a mám takový pocit,že to dělá přetaktovaná grafická karta.Když jí mám v nastavení výrobce,tak je to v pohodě.Jinak super éro.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Piper Cheyenne - rozmazávání textur   7. 5. 2007 / 14:23
adagio   
Mně to teda dělá nejspíš taky, ale grafiku mám v orig. nastavení. Spíš jsem si toho všimnul u add-on scenérií a v místech užití meshů, na "defaultním území" mi to nedělá.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Piper Cheyenne - rozmazávání textur   7. 5. 2007 / 14:31
Eddie75 (OK-PJM)   
No, to by odpovidalo...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Piper Cheyenne - rozmazávání textur   7. 5. 2007 / 15:33
Shutty
Textury sa rozmazavaju, ked nestiha CPU. A tento Piper je hooodne narocny na HW, takze pricinou moze byt to, ze Piper si zoberie kus vykonu CPU, ktory pri inom, jednoduchsom lietadle fs-ka vyuzije na vykreslovanie textur.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Piper Cheyenne - rozmazávání textur   7. 5. 2007 / 16:05
mafra
No.To bych se divil.Mám Intel Dual core 6600 na 3Ghz a 2GB paměti grafiku GeForce 7950GX2.Je pravda ,že to jedu na maximum na 21' LCD.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Piper Cheyenne - rozmazávání textur   7. 5. 2007 / 16:11
adagio   
Jo, o výkonu CPU se něco hovoří i na foru D.A., ale tam to je spíš ve vztahu k načítání textur letadla. Pochybuju, že by mi Piper (navíc bez 3D panelu) spolknul celou P-4 3,4Ghz a přitom dál běžela jakákoli scenérka plynule na 30fps. Já texturám nerozumím, ale možná se tam spíš hádaj nějaký použitý systémy grafiky - letadlo vs. scenérka nebo jen repaint vs. scenérka.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Piper Cheyenne - rozmazávání textur   7. 5. 2007 / 16:27
Eddie75 (OK-PJM)   
no, 3D panel to prece ma...
kazdopadne letadlo samotny se zobrazuje dobre, v 3D cockpitu jsou vsak nektery popisky necitelny. Ostatni traffic z MTL, zem, baraky, vsecko jde do kytek.
A zduraznuju, ze se to deje ne hned, ale az po chvili letu...
A beha mi to okolo 30FPS, takze CPU to predpokladam taky stiha...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Piper Cheyenne - rozmazávání textur   7. 5. 2007 / 16:43
Shutty
Tak v tomto pripade to bude asi niecim inym...kazdopadne Pipera mam a problem rozmazanych textur vo VC sa u mna nevyskytol. Fps vo VC mam cca 45-50 a rozmaznute ground textury sa vyskytnu az po dlhsom rychlom lete v malej vyske.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Piper Cheyenne - rozmazávání textur   7. 5. 2007 / 16:46
Eddie75 (OK-PJM)   
Coz je pri VFR (kvuli kterymu ho ja osobne prevazne mam) docela zasadni detail...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Piper Cheyenne - rozmazávání textur   7. 5. 2007 / 19:57
Jirka Kallasch   
Piper Cheyenne je spis turboprop bizjet ne ?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Piper Cheyenne - rozmazávání textur   8. 5. 2007 / 13:55
Eddie75 (OK-PJM)   
To sice je, ale myslim, ze jde s prehledem pouzit na vfr... (ikdyz v trochu rychlejsim tempu )
Nikdo tedy zadny napad?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Piper Cheyenne - rozmazávání textur (pro Cesminu?)   10. 5. 2007 / 22:32
adagio   
no, mám takový pocit, že chybu způsobuje repaint. Udělal jsem pár pokusů na defaultní FS scenérce někde v Africe - při užití repaintu (BHA) se krajina rozmaže, při "orig. Piper" livreji ne. Ani po určité době. Naopak ihned po změně zpět na BHA livrej se okamžitě krajina rozmaže.

Vláďo, netušíš, v čem je problém ?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Piper Cheyenne - rozmazávání textur (pro Cesminu?)   10. 5. 2007 / 22:44
Eddie75 (OK-PJM)   
Ja se obavam, ze se mi to delo i s default texturou...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Piper Cheyenne - rozmazávání textur (pro Cesminu?)   10. 5. 2007 / 22:53
adagio   
nevím, testoval jsem to teď asi 10x. Zvláštní je, že to rozmazání způsobí až přepnutí do 3D kokpitu (u varianty s repaintem BHA). S orig livrejí můžu přepínat pohledy sem tam a scenérka drží. Odtud možná i ono "po nějaké době". Prostě se někdy "časem" potřebuju přepnout do "spot view" a tím projdu 3D kokpitem, který to rozmázne. Ani výkon s tím nemá nic společného, protože fps je na 30 a po načtení orig livreje se zase scenérka zostří.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Piper Cheyenne - rozmazávání textur (pro Cesminu?)   10. 5. 2007 / 23:01
adagio   
okey beru zpět, klaním se cesminovi a omlouvám se, že jsem napadl a nedůvěřoval jeho práci Na "pojedenáctý" mi to pak udělal i orig repaint a to už i ve 2D panelu. Takže zřejmě za to může ono načtení přístrojů - a nějaký ten úbytek výkonu čehosi. Pardóón
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Piper Cheyenne - rozmazávání textur   7. 5. 2007 / 19:55
Jirka Kallasch   
No...s tim meshem bych taky byl pro ,protoze u scenerky LYTV kde se mi to ani neskubne ero leti plynule a najednou se vsude maznou textury..
ovsem obcas se mi to mazne i tam kde zadnej mash neni (aerosofti paris,EPWA atd..)
   Seznam příspěvků  

VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ