No muzu
Pripojim se na ground, zapnu baterky, nahodim APU, pustim vzduch do klimatizace a jdu ladovat FMC.
Uprostred tohoto procesu se najednou vsechno vypne. Na overheadu sice napeti ukazuje, ale jinak se chova jakoby jej nemel. Pomuze az nahozeni jednoho motoru a pripojeni generatoru. (Tohle jsem snad vyresil zkopirovanim elektricke sekce z DF).
Problem s palivem (s tim ze my vyzira palivo z jedne nadrze jsem take vyresil tim ze jsem prepsal number of selectors na 3, ale je tu jeste jeden - kdyz bezi APU, neda se zmenit obsah nadrze v levem kridle.
A ke vsemu nema kulicku. Jak mam sakra vedet, jestli to leti dobre?
Dneska jsem koukal na fotky real 737 NG a take jsem tam neco jako kulicku nenasel. Jak s tim ti "velci" piloti letaji? Nevite nekdo?
Jsou to mozna prkotiny, ale na DF se mi to nestavalo a tak se mi po nem styska.
Take vzdycky kdyz jdu letat a narazim na neco takoveho, tak scanuju jejich forum tak dlouho abych to fixnul, ze mi na vlastni letani moc nezbyva cas.
Ja vim, srovnavat s DF je tezke, ten byl svyma trema releasama uz docela "sedlej", kdyz jsem se k nemu dostal.... |
|