|  |  | St. Barths landing 15. 5. 2007 / 12:09 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: St. Barths landing 15. 5. 2007 / 13:34 | |
|  | Trochu prudký mi to přišlo.............
P.S. ne že bych občas přistával o moc líp |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: St. Barths landing 15. 5. 2007 / 14:14 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: St. Barths landing 15. 5. 2007 / 15:41 | |
|  | Áno, kopec (na ktorom je mimochodom kruhový objazd, takže premávka veľká ) a pod ním letisko s relatívne krátkou dráhou, ktorá vyžaduje tento manéver.
Osobne tam mám problém pristáť niekedy aj s Trenérom (ale zas som tam posadil rpázdne ATR 72 ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: St. Barths landing 15. 5. 2007 / 15:50 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: St. Barths landing 15. 5. 2007 / 15:55 | |
|  | Saint Barthelemi-nebo-jaxeto-jenom-menuje... Ostrov jihovychodne od ostrova St. Marteen s dalsim slavnym letistem: Princess Juliana TNCM - jinak Karibik - Holandske Antilly
Jinak tez naprosto nepochopitelne skvela a nadherna (placena) a FPS friendly scenerie od Fly Tampa: http://www.flytampa.org/ |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: St. Barths landing 15. 5. 2007 / 16:47 | |
|  | Konkretne se stopetkou by to byla asi celkem sranda, zvlast kdyz je jeste draha z kopecka (jeste ze je na konci pisek), dalsi X26 uz brzdej mnohem lip. S turbinou to celkem jde (zvlast kdyz ma rozumne pristavaci rychlosti), protoze muzes jit na normalni priblizovaci rychlosti a jak das plyny na flight idle (nebo kdyz seberes odvahu a das je az pod flight idle ) tak prakticky sedis na zemi. Reversy to pak jistej.
btw.: nevite jestli existuji postupy ktere zakazuji pristavat i z druhe strany? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: St. Barths landing 15. 5. 2007 / 17:11 | |
|  | | |
|
|