| | | Reálný Auto Throttle 29. 8. 2003 / 12:35 | MaVac |
| | Chci se zeptat někoho, kdo o tom ví víc než já (protože já o tom nevím nic )), jestli když je zapnutý AutoThrottle, tak se i v reálu ty plynový páky pohybujou. Já bych řekl, ž elogicky by měly, ale chci se ujistit...
Rozhodl jsem se, že si ubastlím plynovou páku a když už v tom budu, tak by mohla mít Auto Throttle fetaure )) |
| |
|
| | | Re: Reálný Auto Throttle 29. 8. 2003 / 12:47 | PavelS |
| | Jo, pohybujou.
Kdyby si ubastlil, dej vědět, docela bych se zapsal na seznam ladičů. |
| |
|
| | | | Re: Re: Reálný Auto Throttle 29. 8. 2003 / 13:23 | |
| | Přesně tak, jen tě trošku doplním. Pohybují se až na reverzy. Ty se musí holt manuálně. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Reálný Auto Throttle 29. 8. 2003 / 14:24 | MaVac |
| | Při přistání stejně A/T není aktivní, nebo jo? A pokud jo, tak při touch-downu se asi vypne sám , ne? Něco jako AutoBrakes se naopak zapnou.....
Pokud plácám nesmysly, tak je to proto, že jsem takhle s už dlouho nešoféroval...) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Reálný Auto Throttle 29. 8. 2003 / 14:39 | PavelS |
| | Je, při autolandu.
To právě myslel Latom, když říkal , že se posunou na volnoběh a ne na reverz ( aspoň předpokládám ).
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Reálný Auto Throttle 29. 8. 2003 / 14:41 | MaVac |
| | Ahaa, tak to je asi v pohodě....to by nemusel být (aspoň doufám) takovej problém.
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Reálný Auto Throttle 30. 8. 2003 / 10:16 | |
| | Samozřejmně jsem myslel jen na volnoběh. Autothrotle se nevypíná automaticky, ale manuálně před dosednutím. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reálný Auto Throttle 1. 9. 2003 / 11:36 | A.J.Scandall |
| | A/T se automaticky odepne dvě sekundy po dosednutí. Jinak je ale fakt, že v okamžiku, kdy se to bere to teplejch, je lepší A/T buď vypnout, nebo alespoň vyhodit do režimu ARM, protože kvůli klopivejm momentům při změně tahu neni příjemný, když do toho ten automatickej vynález hrabe. Na druhý straně FS ty klopivý momenty skoro nemodeluje, takže je to fuk |
| |
|
| | | Reálný Auto Throttle podruhé 29. 8. 2003 / 16:43 | MaVac |
| | A co když je zapnutý A/T a já za ty páky vezmu a snažim se jim vnutit jinou polohu? Je tam nějaký "odpor", nebo to jde normálně?
To mám záludný dotazy, co? )) |
| |
|
| | | | Re: Reálný Auto Throttle podruhé 29. 8. 2003 / 17:01 | Petr OK-OPL |
| | V reálu to jde bez problému, ale jakmile přeztaneš působit tak to A/T srovná na stejný tah. ...
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Reálný Auto Throttle podruhé 1. 9. 2003 / 11:40 | A.J.Scandall |
| | Jenom tak pro zajímavost a pro upřesnění původního MaVacova dotazu - třeba u Airbusů se plynový páky v automatickym režimu nehejbou. Boeing to však zachoval i na elektroimpulzních érech, jako je třikrát sedum, aby byla zachována větší "situational awareness". Mimochodem neni to nic novýho, u Tu-154 se při zaplym autopilotu zase nehejbaly berany |
| |
|
|