|  |  | MS 2004 - MI-2 27. 5. 2007 / 18:24 | |
|  | Ahoj lidi, sednul jsem ke kompu, zapnul MSFS 2004, dal si Caslav a na ni MI-2.Provedl jsem startovaci proceduru jako uz 1000x pred tim. Ale jakmile zacal motor startovat, tak to strasne cuka, skyta a nechytne to. Podival jsem se na koklektiv a ten se neustale otaci ve strasny rychlym tempu z 0 na 100%. Zrovna jsem si chtel zalitat...PROBOHA nevite nekdo co tomu hrablo ??? Naposledy jsem lital tak pred 14ti dny, a vse byl OK. Restart compu nepomoh...
R22, i Bell jsou ovladat normalne... |
| |
|
 |  |  | Re: MS 2004 - MI-2 27. 5. 2007 / 18:28 | |
|  | bud zapnou oba motory,nebo paka nad kolektivem..ta ma byt nahore..a pak ty dve paky za kolektivem,na ty se taky nesmi zapomenout..ty nahoru.. jinak,navod se da najit tady na foru.. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: MS 2004 - MI-2 27. 5. 2007 / 18:33 | |
|  | Ten "plyn" se otaci jakmile stisknu tlacitko pro startovani motoru!!Pak to cca 30s ceka a zacne startovat..ale tam ten motor skyta.
Jak rikam, lital jsem s tim snad uz 1000x a vzdy bez potizi ((((((( |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: MS 2004 - MI-2 27. 5. 2007 / 20:19 | |
|  | Mozno pomoze naloadovat def. Cessnu, vsetko povypinat a potom z 2D cockpitu naloadovat do Mi-2. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: MS 2004 - MI-2 27. 5. 2007 / 22:14 | |
|  | Podle me jsi zapomnel vypnout ty cut-off paky na strope  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: MS 2004 - MI-2 28. 5. 2007 / 13:27 | |
|  | Tak jsem to ted zkousel pres obed, a proste nic. jakmile stisknu tlacitko Start Engine tak se zacne plyn na kolektivu cukat a otacek a kdyz nad tim drzim mys, tak v titlku se objevuje Throttle:0% a hned throttle:1005 a porad se to strida.Staci vypnout startovai a hned to prestane.Nic ostatniho na to nema vliv. Ostatni modely fungujou naprosto normalne a v pohode - jak letadla, tak vrtulniky.
Zkusim preinstalovat Mi-2. Vubec to nechapu.
Diky za napady a pomoc. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: MS 2004 - MI-2 28. 5. 2007 / 22:18 | |
|  | Reinstall jsi předpokládám zkoušel... |
| |
|
|