|  |  | Jak na MTL knihovny 30. 5. 2007 / 10:26 | |
|  | Chtěl bych poprosit, kde či a jak a v čem se dají vytvořit MTL knihovny, pro použití na IVAO síti. Díky za všechny rady dopředu. |
| |
|
 |  |  | Re: Jak na MTL knihovny 30. 5. 2007 / 17:27 | |
|  | Máš - li na mysli vytvoření repaintu letadla pro publikaci v MTL knihovně IVAO,tak programem na malování ( Corel,photopaint,FSrepaint ) dále vybereš už nějaký hotový model letadla ze stávající knihovny ( v adresáři FSky - Aircraft ) a ten pak přemaluješ,to proto,aby si měl správné měřítko letadla. No a pak ho pošleš na IVAO.Když to půjde,tak ho zařadí do nějakého balíčku updatů.Jenže na toto téma již tady bylo mnoho diskuzí,některé i ostřejší,takže do toho bych se nerad pouštěl.Jo a na závěr je dobré textury převézt do formátu DXT3,aby to běhalo rychleji i na pomalejších strojích  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Jak na MTL knihovny 31. 5. 2007 / 10:00 | |
|  | To je jasný, tvořím repainty normálka, ale jak mají vypadat ty soubory pro MTL , jsou tam dva, tuším L a ten druhý nevím, DTX převádím vždy. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Jak na MTL knihovny 31. 5. 2007 / 11:37 | |
|  | Na Boeingy se používaji modely od Ai Aardvark ..nazvy textur : aia_737_xxx_l.bmp - aia_737_xxx_t.bmp
A na Érbasy se používaji modely od FSPainter : fsp_a3xxv25_l.bmp - fsp_a3xxv25_t.bmp
u tech airbusu jsou ty nazvy podle motorů |
| |
|
|