FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 14. 8. 2025, svátek má Alan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak na MTL knihovny Jeden příspěvek | Celý strom
Jak na MTL knihovny   30. 5. 2007 / 10:26
Jandik   
Chtěl bych poprosit, kde či a jak a v čem se dají vytvořit MTL knihovny, pro použití na IVAO síti. Díky za všechny rady dopředu.
   Seznam příspěvků  

Re: Jak na MTL knihovny   30. 5. 2007 / 17:27
Gustav ( BHA576 )   
Máš - li na mysli vytvoření repaintu letadla pro publikaci v MTL knihovně IVAO,tak programem na malování ( Corel,photopaint,FSrepaint ) dále vybereš už nějaký hotový model letadla ze stávající knihovny ( v adresáři FSky - Aircraft ) a ten pak přemaluješ,to proto,aby si měl správné měřítko letadla. No a pak ho pošleš na IVAO.Když to půjde,tak ho zařadí do nějakého balíčku updatů.Jenže na toto téma již tady bylo mnoho diskuzí,některé i ostřejší,takže do toho bych se nerad pouštěl.Jo a na závěr je dobré textury převézt do formátu DXT3,aby to běhalo rychleji i na pomalejších strojích
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Jak na MTL knihovny   31. 5. 2007 / 10:00
Jandik   
To je jasný, tvořím repainty normálka, ale jak mají vypadat ty soubory pro MTL , jsou tam dva, tuším L a ten druhý nevím, DTX převádím vždy.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Jak na MTL knihovny   31. 5. 2007 / 11:37
DEJV
Na Boeingy se používaji modely od Ai Aardvark ..nazvy textur : aia_737_xxx_l.bmp - aia_737_xxx_t.bmp

A na Érbasy se používaji modely od FSPainter : fsp_a3xxv25_l.bmp - fsp_a3xxv25_t.bmp
u tech airbusu jsou ty nazvy podle motorů
   Seznam příspěvků  

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ