FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 29. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Scasm.exe proc ne... Jeden příspěvek | Celý strom
Scasm.exe proc ne...   4. 9. 2003 / 20:00
OK-EUU46   
Jen mi nejde s EOD 2.0.59 s compilovat jakekoli rotacni objekty v Airportu 2.60 Build 150 Nevite nekdo co ses tim da delat?
Scasm.exe mam z 21.3 2002 bez toho nemuzu pokracovat v VFR 2.0
 

Re: Scasm.exe proc ne...   5. 9. 2003 / 06:55Vláďa
Nevím a z Tvého popisu moc nechápu, nicméně zkus si stáhnout nový update EOD (verze 2.2.79).

Dále pak, co z Tvého popisu nechápu - z EOD uděláš API a to pak přidáváš do Apt ???
 

Re: Re: Scasm.exe proc ne...   5. 9. 2003 / 08:18
Marky Parky   
Jo, tak se to dela ))
 

Re: Re: Re: Scasm.exe proc ne...   5. 9. 2003 / 13:41Martin Sedlařík
JO, taky mě to dostalo ! )))))
 

Re: Re: Re: Re: Scasm.exe proc ne...   5. 9. 2003 / 23:30
OK-EUU46   
Uz jsem na to prisel. Nazev bitmapi musi byt kratsi .Nejek se mu nechtelo brat delsi Bmp nez 8 znaku..
 

Re: Re: Re: Re: Scasm.exe proc ne...   6. 9. 2003 / 12:37
Marky Parky   
Mno nemuzes se Vladovi divit, on nejaky alespon trochu WYSIWYG editor nevidel uz ani nepamatuje, proslycha se, ze si doma stavi ruzyn na stole z papiru, pravitkem odmeruje souradnice a ty pak ruco dava primo do SCASMu. Jen jsem zvedav jak se smiri s budoucim prechodem na BGLC, kde je kazdy polygon urcen tremi body a ne libovolnym poctem jako ve SCASMu ))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Scasm.exe proc ne...   6. 9. 2003 / 21:10Vláďa
Hade jeden, ale Boží mlýny pomalu ale ......................... Jen mě je to nějaké divné, protože příkaz LoadBitmap s dlouhými názvy pracuje a očekával jsem, že i APT to bude zvládat ..........

A z papíru nestavím, přešel jsem na AutoCAD
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ