FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 29. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
L-610G Jeden příspěvek | Celý strom
L-610G   6. 6. 2007 / 20:05
Blazena
Zdravím,nevíte někdo jak je na tom L-610 od CVA design? Dočkáme se jí nebo jí sešrotovali stejně jako v Letu?
 

Re: L-610G   6. 6. 2007 / 20:54
miua
V Letu ještě nic nesešrotovali. Pořád stojí na place. :=)))
 

Re: Re: L-610G   6. 6. 2007 / 20:57
miua
Resp. L610G skončila u našich přátel v Americe a ostatní stojí jako pomníky před fabrikou...
 

Re: Re: Re: L-610G   6. 6. 2007 / 21:07
Priskac   
jo a uz ked sme pri tych masinach, neviete ze co je so Zlinom Z-400? bude z toho projektu daco? alebo tiez to skonci ako 610tka (myslim teraz real stroje)
 

Re: Re: L-610G   6. 6. 2007 / 21:14
Neo OK AAA
no hledal jsem to éro na airliners ale vůbec tam není...nemáš nějaké foto please ?
 

Re: Re: Re: L-610G   6. 6. 2007 / 21:17
Svecik
http://www.airliners.net/search/photo.search?aircraft_genericsearch=Let%20L-610&aircraftsearch=
 

Re: Re: Re: Re: L-610G   6. 6. 2007 / 21:21
Neo OK AAA
aha já tam nedal to let...pouze L-610 díky
 

Re: Re: Re: Re: L-610G   6. 6. 2007 / 22:39
FSPilot   
Je to fakt hrůza, co s ní provedli Taky přidám pár obrázků
28869 B / 600 x 453 / 100_9830.jpg
30071 B / 600 x 453 / 100_9832.jpg
 

Re: Re: L-610G   6. 6. 2007 / 21:35
Toomitsch
No ono to neni tak docela pravda, L-610G je pod jmenem Ayres7000 v USA, tri dalsi prototypy stoji v LETu, jedna je v Kunovicich v muzeu a zbytek trupu a dalsich dilu byl rozrezan a sesrotovan...
 

Re: L-610G   6. 6. 2007 / 22:58
Serž   
mohl by nekdo ve strucnosti shrnout rozdil mezi L-410 a L-610? diky
 

Re: Re: L-610G   7. 6. 2007 / 08:27
FSPilot   
Nepovím asi všechny rozdíly, ale ten hlavní a nejviditelnější je velikost, počet možného nákladu, určitě silnější motory, větší dolet a lepší přístrojové vybavení. Nevýhoda, kvůli které se pravděpodbně po chvilkové pauze 610 nechytla je chybějící přetlakování kabiny a tudíž možnost létat ve větších výškách. V době, kdy ji odstavili, měla za sebou většinu papírových zkoušek úspěšně složených a chybělo už jen málo. Bohužel, v té době už nastoupily "Játra" a jim podobní, což 610 položilo na lopatky. Uvažovalo se i o čtyřmotorové verzi, ale ta skončila jen jako prototyp (tuším). Maketa pro reklamní účely byla určitě, to jsem viděl fotku Nicméně, 610tka měla už i docela hodně obědnávek, ale kvůli přerušení vývoje a zkoušek se stalo, co se stalo.
 

Re: Re: Re: L-610G   7. 6. 2007 / 09:49
Toomitsch
No ja jsem 100% presvedceny, ze 610ka pretlak kabiny mela...
 

Re: Re: Re: L-610G   8. 6. 2007 / 09:51
miua
Jenom trošku na upřesnění ( za absolutní přesnost informací neručím ) :
1. L610 měla být přibližně jako ATR42, kabinu měla přetlakovanou ( verze L610G měla motory General electric; L610M měla motory M602 vyvíjené v Motorletu ) a narozdíl od ATR byla určena i ke vzletu a přistání na nezpevněných plochách, stejně jako L410
2. Čtyřmotorová verze byla jen na prknech, nikdy se žádný prototyp nevyrobil
3. Byly vyrobeny celkem čtyři létající prototypy, z toho tři byly s motory M602 ( 2 prototypy byly určeny pro zkoušky u nás, jeden – ta modrá co je na fotce – na zkoušky v Rusku ) , jeden s motory GE
4. To, že se „nechytla“ bylo dle mého názoru spíš tím, že byla od začátku vyvíjena pro východní trhy a revoluce ( nebo jak to nazvat... ) v roce 1989 přišla pro L610 v nevhodnou dobu. Navíc nebyl zájem o to, aby se na východní trhy ( natož tak na západní ) naše letadla dodávala a u nás letadla vůbec vyráběla ( viz. osud všech leteckých fabrik ); posledním „geniálním“ tahem byl přelet L610G přes velkou louži ( odkud se už nevrátila – co se taky dalo čekat..... a stojí tam dodnes – možná už je zlikvidovaná), následný krach nového majitele Letu atd. Když se nato člověk podívá zpětně s odstupem, jak to do sebe pěkně zapadá, tak je z toho mírně řečeno smutno (.
 

Re: Re: Re: Re: L-610G   8. 6. 2007 / 10:02
Kachna   
ad1) od kdy ATRka nepřistává na nezpevněných plochách. Stačí se kouknout na oficiální web. Nebo na Airliners a určitě nějakou najdeš.
ad2) L-610 byl už od začátku předurčen k neúspěchu, jak bylo zvykem, tak se s ní přišlo pozdě. ATRky se v době, kdy "vyjel" první prototyp jež řadu let a l-610 nebyla schpná konkurence na trhu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: L-610G   8. 6. 2007 / 10:14
miua
ad1)Je rozdíl nezpevněná a nezpevněná plocha ( kdo byl v Rusku jak na letních zkouškách v Samarkandu tak na zimních zkouškách v Jakutsku mohl by vyprávět...- tedy s L410)
ad2) Názor proti názoru :=))
 

Re: Re: L-610G   7. 6. 2007 / 09:39
Ondra O.K.
Doporucuju vyborny clanek primo od zdroje - pana Orlity na http://www.planes.cz/cs/stalo_se/148/
 

VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ