|  |  | Vkládání scenery pomocí add-on složky 11. 6. 2007 / 15:17 | |
|  | Ahojte
chtel jsem se zeptat. Je lepsi vkladat scenery pomoci add-on slozky, nebo je lepsi mit kazdou scenery zvlast a po jedne je pridavat do FS?
Diky moc |
| |
|
 |  |  | Re: Vkládání scenery pomocí add-on složky 11. 6. 2007 / 15:47 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: Vkládání scenery pomocí add-on složky 11. 6. 2007 / 15:48 | |
|  | Proč..? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Vkládání scenery pomocí add-on složky 11. 6. 2007 / 15:59 | |
|  | proto. proste nacpat vsechny scenerky tim zpusobem, ze bglka hodis do scenery v addon scenery a textury do texture v addon scenery je sice mozny ale pak at jsem dotycny nepise , ze mu chybi pul letiste, nema texutry a pod....
necht je vklada do adresare addon scenery ale kazdou do sveho adresare |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Vkládání scenery pomocí add-on složky 11. 6. 2007 / 16:01 | |
|  | Ano, přesně tak. Může se stát že ruůzné scenerky obsahují jtejný soubor buď BGL nebo BMP.. A tím pádem by třeba neseděli textury a nebo nezobrazovali objekty na daném letišti |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Vkládání scenery pomocí add-on složky 11. 6. 2007 / 16:08 | |
|  | No tak to je snad jasné,ne..? Vždyť je to i jednodušší.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Vkládání scenery pomocí add-on složky 11. 6. 2007 / 16:46 | |
|  | Ba ba 
Přesně jak píše Tomáš. Ty samostatné podadresáře mají hezky svůj přehled,dále se dá určit priorita načítání,což je u některých scenerek dost důležité a dále si mohu sám určit,jestli se některá scenerka bude "kešovat" a některá né - to zase podle toho jak silný mám comp.Nakonec vlastně už zde na forum toho o scenerkách bylo napsáno "něurékom "  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Vkládání scenery pomocí add-on složky 11. 6. 2007 / 18:40 | |
|  | K čemu je to "kešování" ? Nikdy jsem to nepoužil a vždycky to jelo, tak nevím... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vkládání scenery pomocí add-on složky 11. 6. 2007 / 18:57 | |
|  | kesovani funguje trosku jinak, nez pise gustav. u 99%scenerek toto cachovani nema smysl, protoze scenerie se dodavaji jiz rozbalene a cachovani u nich nema zadny efekt. ale ty muzes mit scenerku zabalenou do CAB souboru. a to cachovani by melo fungovat tak, ze ten CAB soubor rozbali do nejakeho cachovacicho adresare a nebudes muset pri spusteni (nebo loadovani?) cekat na to, nez se scenerie rozbali. a mam pocit ze smysl to ma jeste u scenerek nacitanych z DVD/CD ... ale to si nejsem jsity.
resp. jnak - jeste jsem se nesetkal s zadnou takovou scenerii .) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Vkládání scenery pomocí add-on složky 11. 6. 2007 / 18:55 | |
|  | mam podobnej dotaz...nahravate tam i textury do hlavního adresáře Texture? dycky radsi takovou scenerku nenahravam pač si to nechci "zapráskat"... nechapu proc to vsechno nedaj do jednoho adresáře "texture" kterej se dava pod addon scenery spolu se "scenery". A ještě používáte někdo meshe? je to hodne narocny na grafiku? da se ta krajinka event. smazat do puvodní podoby? dikez |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Vkládání scenery pomocí add-on složky 11. 6. 2007 / 18:58 | |
|  | meshe moc narocny nejsou .. jsou narocne spis na pamet (teda, hlavne ty hodne podrobne..). klasicke meshe, tusim 76m, na vykonu prakticky nezaregistrujes.
co se tyka scenerek a texture adresare - nektere techniky vyzaduji, aby textura byla v systemovem texture adresari a jinak to nejde. nicmene takove scenerky take nemam rad ale obcas neodolam .)
ad krajina do puvodni podoby - samozrejme ze da tim ze deaktivujes mesh. mesh neni nic jineho nez dalsi scenerie, takze ji staci odkliknout |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vkládání scenery pomocí add-on složky 11. 6. 2007 / 21:19 | |
|  | V tom nemáš tak docela pravdu , pokud jsi v jednom souboru meshe , je to bez problémů , ale pokud přecházíš do jinýho , musí se načíst až 60 Mega blbostí a to je v té chvíli sec sakra znát
|
| |
|
|