FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 26. 12. 2025, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ATC FS2004 Jeden příspěvek | Celý strom
ATC FS2004   11. 9. 2003 / 10:19
Míra KV
Máte také problémy s ATC v FS2004 při výběru dráhy pro odlet a pro přistání ?? Jde mi akorát výběr přiblížení. Nějak stále nechápu tu logiku ATC.
   Seznam příspěvků  

Re: ATC FS2004   11. 9. 2003 / 10:30
Marky Parky   
Vybrat dráhu si můžeš, ale pouze z těch které jsou v používání. Pro zajímavost ale už se mi stalo, že byla na LKPR ve stejno dobu v užívaní dráha 24 a 22 !!!! jen mě mrzí, že jsem si nestihl zaznamenat povětrnostní podmínky. Už se nemůžu dočkat nějakého SDK, kde to všechno bude popsané, nebo alespoň nového AFCADu, aby se dalo experimetovat...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: ATC FS2004   11. 9. 2003 / 11:47
Míra KV
Tak tím je to vyřešeno, na to SDK a AFCAD taky s nedočkavostí čekám. Jen mi ještě nejde do hlavy, proč je teda v možnostech přiblížení i výběr přiblížení těch ostatní drah. Zkoušel jsem na LKPR, když byla v užívání 31, přiblížení na dráhu 6, tu mi ATC povolil, ale když jsem zažádal k povolení na přistání, směroval mě zas na dráhu 31.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: ATC FS2004   11. 9. 2003 / 12:11
Latom   
Tak to máš dobré, že jsi si aspon mohl zažádat, ale mi to nepustilo ani to na LKPR. Asi to je celé akosi poonděné. )
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: ATC FS2004   11. 9. 2003 / 12:36
Marky Parky   
Pokud je jen jedna draha v užívání a ty požádáš o přiblížení na jinou, jde o jistou formu přístrojového přiblížení, zvanou "Circling approach". Používá se primárně na letištích, kde ti podmínky nedovolí letět standardní proceduru z nějakého směru, ale dovolí ti ji z jiného.
Probíhá tak, že provedeš normální přístrojové přiblížení na dráhu, která je vybavená a ve chvíli visuálního kontaktu s letištěm přiblížení přerušíš a provedeš visuální přiblížení na dráhu v provozu. Právě tuhle věc FSka podporuje, takže když se ti třeba na cestě LKPR - LKKV při větru řekněme 100@20 nechce letět celý oblouk přiblížení na dráhu 11, můžeš si zažádat o LLZ-DME 29 a pak udělat kus za letištěm oblouk a sednout na 11tku visuálně.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: ATC FS2004   11. 9. 2003 / 13:05
Míra KV
No tak to byl perfektní výklad. Tím už celou proceduru chápu. Už jsem zase o něco chytřejší. Díky
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC FS2004   11. 9. 2003 / 15:02RK
Míro, kdybys nechyběl v neděli na LKKV, taks přesně tohle viděl in natur ) RK
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC FS2004   12. 9. 2003 / 09:30IvanD
Samozrejme ze tieto pristrojove priblizenia maju aj svoje obmedzenia, keby sme sa mali drzat skutocnosti, a to napr. nesmu sa pouzivat v NOCI, je to jasne pretoze po "CIRCLE-TO-LAND" dostava pilot vizualne priblizenie obvykle po DOWNWINDU na konkretnu rnw. v prevadzke, nesmie vsak klesnut pod MDA na APP mape, a musi mat cely cas AIRPORT IN SIDE. Pokial nema alebo sa zmenia ine podmienky deklaruje MISSED APP a postupuje podla dalsich podmienok .
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: ATC FS2004   11. 9. 2003 / 15:38
Latom   
Jo díky za teorii, ale já ji znám. ))

Ale ostatním se to může hodit.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC FS2004   12. 9. 2003 / 00:29
Marky Parky   
Já chtěl odpovídat mírovi, ale klikl jsem vedle )
   Seznam příspěvků  

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ