FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 8. 2025, svátek má Sandra Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Textury-začátečník Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Textury-začátečník   14. 6. 2007 / 19:00
MT206
V prvý řadě si musíš ověřit, jestli sou ty textury kompatibilní s modelem, kterej používáš. Jestli ses pokoušel dát ty textury 737-300 na defaultní -400, tak se ani nedivim, žes nepochodil. Když máš texturu pro danej model, tak musíš ve složce s letadlem udělat 2 věci: za prvý poupravit soubor aircraft.cfg, kterej si otevři třeba v notepadu nebo ve wordu. Tam musíš nakopírovat odstavec, kterej informuje fsku že je v daný složce další typ letadla. ten odstavec si zkopíruj většinou z aircraft.cfg, který vetšinou bejvaj součástí většiny repaintů, nebo se nachází ve složce readme.txt. Za flightsim.x hned na začátku - místo x doplň číslo o 1 vyšší, než je v předchozim odstavci. Dále tam nadeš texture=, za to = doplň číslo nebo slovo, takový jak se jmenuje složka s texture s danym repaintem. Když je to složka textur.5 tak tam dej texture=5.
Prostě a jednoduše nakopíruj do složky s letadlem soubor texture.xxxxx a překopíruj takovej odstavec, kterej najdeš nejspíš někde u toho repintu, jak už sem řek, v redme.txt nebo přímo v aircraft.cfg do aircraft.cfg, který je ve složce s danym letadlem.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ