V prvý řadě si musíš ověřit, jestli sou ty textury kompatibilní s modelem, kterej používáš. Jestli ses pokoušel dát ty textury 737-300 na defaultní -400, tak se ani nedivim, žes nepochodil. Když máš texturu pro danej model, tak musíš ve složce s letadlem udělat 2 věci: za prvý poupravit soubor aircraft.cfg, kterej si otevři třeba v notepadu nebo ve wordu. Tam musíš nakopírovat odstavec, kterej informuje fsku že je v daný složce další typ letadla. ten odstavec si zkopíruj většinou z aircraft.cfg, který vetšinou bejvaj součástí většiny repaintů, nebo se nachází ve složce readme.txt. Za flightsim.x hned na začátku - místo x doplň číslo o 1 vyšší, než je v předchozim odstavci. Dále tam nadeš texture=, za to = doplň číslo nebo slovo, takový jak se jmenuje složka s texture s danym repaintem. Když je to složka textur.5 tak tam dej texture=5.
Prostě a jednoduše nakopíruj do složky s letadlem soubor texture.xxxxx a překopíruj takovej odstavec, kterej najdeš nejspíš někde u toho repintu, jak už sem řek, v redme.txt nebo přímo v aircraft.cfg do aircraft.cfg, který je ve složce s danym letadlem. |
|