Mno, k tomu se asi líp vyjádří Lukáš, ale.. můj názor..
Předpokládám, že na těch menších letištích je v drtivé většině případů provoz VFR. To by ale nebyl případ LKPR. Tady by to byla dvě, celkem dost vytížená letiště. Srovnatelná je podle mě akorát LFPG/LFPO, kde jsou ty letiště taky dost blízko u sebe, ovšem rozložení drah na LFPO celkem dobře umožňuje paralelní provoz, bez omezení na jednom, nebo na druhém letišti. Nehledě na fakt, že je víc než pravděpodobné, že jen na APP(myšleno v KPHX), mají odhadem jednou tolik ATC, než tady. Co se týče procedur, tak opět srovnáváš nesrovnatelný. Americký systém a evropský systém, jsou dva systémy, diamterálně odlišné.. Dle mého názoru, v US and A (Borat - super film. )je to hlavní gró odpovědnosti na pilotech, tady v Evropě pilotům nevěří a dávají hlavní gró odpovědnosti na ATC.. To je asi jako srovnávat Airbus a Boeing. Jedni věří lidskému mozku a dedukci (Boeing) a ti druzí počítačům (Airbus) - jen doufám, že tam nedávají Vistu..   |
|