|  |  | |  | Cavte,nevie mi niekto pomoct ako dostat Mi-2 do vzduchu? Mam ju s nemeth-tu a nejdu mi dobre otacky hlavneho rotora-nemam dostacujuci vztlak.DAKUJEM |
| |
|
 |  |  | Re: Mi-2 27. 6. 2007 / 11:24 | |
|  | jestli je nahozená a má jenom malý otáčky tak zkus Ctrl+F4 |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Mi-2 27. 6. 2007 / 12:01 | |
|  | a mam to drzat to Ctrl+F4 alebo ako?? DAKUJEM |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Mi-2 28. 6. 2007 / 11:29 | |
|  | vedla sedacky znamena uuplne vedla vlavo ... vola sa to pomy ti musis mat hore inak ti otacky stale klesnu |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Mi-2 28. 6. 2007 / 11:41 | |
|  | Hele tohle on musí přeci vědět, ne? Citace profilu...."cize viem pilotovat vrtulniky: Agusta A109 K2,Mi-2,Mi-8,Mi-17,Ecureuil." |
| |
|
 |  |  | Re: Mi-2 27. 6. 2007 / 11:30 | |
|  | Vlevo vedle sedacky jsou takovy dve paky, tak je prehod do jiny polohy. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Mi-2 27. 6. 2007 / 12:00 | |
|  | nic s toho nefunguje (( |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Mi-2 27. 6. 2007 / 12:06 | |
|  | Ak je uz nastartovana tak by to malo fungovat( to CTRL+F4 = zvysia sa otacky rotora )niekedy to aj mne blbe ze ked stalcim CTRL+F4 tak to nabehne ale potom znova klesne. Potom ju musim znovu naloadovat a cely proces zopoakovat. Neviem ci to neboze byt aj chybou ze nieco nie je zapnute. Pouzivas Start-up manual z fora Nemeth Designs??? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Mi-2 27. 6. 2007 / 12:08 | |
|  | Já teda nemám zrovna midvojku ale u hinda a u sedumnáctky mě ty quickstarty zachránily život. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Mi-2 27. 6. 2007 / 12:20 | |
|  | Mna tiez...hej hej vola sa to Quickstart...uz som to davno nemal otvorene |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Mi-2 27. 6. 2007 / 12:25 | |
|  | o tom manuale som este ani nepocul ... na akej stranke by som to nasiel prosim ta
??? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Mi-2 27. 6. 2007 / 12:39 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mi-2 27. 6. 2007 / 16:55 | |
|  | Hele,z hlavy,joo.. Nahodis vsecko nalevo nahore,pak napravo nahore..ty mraky pacek..vsecko nahoru..pak hodis dve paky co jsou vlevo nahore (jako uplne nahore) do druhej polohy nez jsou..v levej casti vepredu taky vse nahodu..kdyztak s tim pocvakas a bude to..ted to hlavni..vepredu vlevo nahore jsou je panel kde jsou myslim tri packy..jedna je je horozontalne..das ji vlevo,levou packu dolu a zmacknes tlacitko nalevo od horizontalni packy..a pak do tlouho drzis,muze to byt cca dve minutu..mel by najet na 60 (asi procent ) otacek...nabehne jeden motor..prepnes horizontalni packu napravo,pokud je tam vertikalni packa tak ji hodis dolu a zmacknes cudlik..ten motor by mel najet hned..a ted,vlevo vzadu dole jsou dve paky,hod je nahoru..to ti umozni ze muzes pridat plyn..otocis rukojeti na (kua,ted nevim,je to cyklika nebo kolektiv..?  ) proste tam..uz by se ti nemela vracet..tze,mas vse ok a muzes litat..
jinak,staci si projet mistni forum,myslim ze jsem to tady nasel..
a pokud to nejde,je mozny ze jsme neco napsal spatne..duzezity jsou ty paky vlevo dole a nahore a postup toho startovani..nejdriv doleva,pockat a pak prevej motor..jasny..?
pisu to v rychlosti a z pameti,tak nevim..uz jsem s tim dlouho nelital..   |
| |
|
|