FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 2. 5. 2024, svátek má Zikmund Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Kdybyste meli navic 30 USD... Jeden příspěvek | Celý strom
Kdybyste meli navic 30 USD...   17. 9. 2003 / 14:03Fast_s
... šli byste do GA 737 nebo do PIC 767 a proč?

(Vše je míněno pro pomalejší poč a pro fs2002. Nejsem pro pilot, takže netrvám na přesném FMC, ale defaultní autopilot už prostě nestačí... Také vizuální model letadla není důležitý. Jen dobrý a hezký panel, dobrá dokumentace a nízké fps. Díky.)
 

Re: Kdybyste meli navic 30 USD...   17. 9. 2003 / 14:31Tomas Knaifl
zkus si projit histori tady na foru .. na klicove slovo PIC767 najdes par prispevku, ktere se o porovnani snazi ...

kazde to letadlo ma sve vyhody... ja osobne preferuji PIC767 a od doby, kdy pristal na mem disku, lezi GA737 v koute ...

PIC ma bezkonkurencni system simulace zavad systemu apod.. oproti DF737 nema animovany kazdy knoflik (hlavne na overheadu), ale rpesto si poradne vyhrajes ) realnost letovy vlastnosti moc komentovat nemuzu...

dokumentaci maji v pohode oba dva produkty, a vliv FPS ... je v podstate totez ... srazi ho to o neco dolu, oba dva vicemene soucasne (pri externim pohledu se mi (subjektivni pocit) zda, ze PIC ma vic negativni vliv na FPS nez DF...)
 

Re: Re: ?? PIC767 a GA737 ??   17. 9. 2003 / 14:44napis
Ja budem trochu mimo misu a budem posovit ako zo skolky, ale co je to PIC767 a GA737. Podla tych cisiel usudzujem ze nejaky Boeing, ale co znamenaju tie pismenka
 

Re: Re: Re: ?? PIC767 a GA737 ??   17. 9. 2003 / 15:03
Vita Zenisek
To jsou jen nazvy produktu
PIC je Pilot In Command
a DF nebo GA znamena bud Dreamfleet nebo Greatest Airlines.
Obchodni znacky. Tot vse.

A na puvodni dotaz? sel bych do 737, protoze to je stroj memu srdci nejblizsi. Ted mam krome DF jeste PMDG 737NG, coz ma glass cocpit, ale uz se tresu na jaro, kdy by mela vyjit od DF cela nova 737-400 pro FS9. Zlaty klasicky budiky!
 

Re: Re: Re: Re: ?? PIC767 a GA737 ??   17. 9. 2003 / 15:10Tomas Knaifl
a nejenom -400ka .. soucasti noveho GA737 pro FS2004 bude i 737-200 ..
 

Re: Re: Re: Re: jaky je PMDG 737NG ?   18. 9. 2003 / 14:21-mamu-
Docetl jsem se ze jsi hrdy majitel PMDG 737NG. Muzes jen v kratkosti napsat dojmy a srovnani s GA737 ? Diky
 

Re: Re: Re: Re: Re: jaky je PMDG 737NG ?   18. 9. 2003 / 15:37
Latom   
negativa: žrout FPS, chybí databáze SID/STAR do FMC

klady: glass kokpit, full klikací (ale ještě jsem nevyzkoušel, jestli když vypnu palivové pumpy tak jestli to chcípne nebo ne, DF je to jedno), virt. kokpit i kabina, hodně srovnatelný s reál, lepší FMC, lepší zvuk CFM56 motorů, hezký model, winglety

já osobně jsem hodně na glass kokpit, ale jinak se to dá srovnat s DF, že je PDMG na trochu lepší úrovni, je to už věc vkusu, klasické budíky nebo glass
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jaky je PMDG 737NG ?   18. 9. 2003 / 16:01
Vita Zenisek
V zasade souhlasim s Latomem.
Jen snad ze cloveka muzou zpocatku rozladit bugy ktere ma PMDG a DF je nemel. Ale to je dany tim ze DF, ke ketermu jsem se dostal ja uz byl treti release, takze hodne vychytanej.
PMDG je nove a vsechno nove ma mouchy.
Navic se s temi bugy da docela vybehnout.
Na mysli mam problemy s elektrikou a imbalanici v dusledku cerpani paliva jen z jedne nadrze.
Elektrika se da fixnout tak, ze vezmes sekci [electrical] z DF a vrazis ji do PMDG. A palivo zase tak, ze nastavis number of fuel selectors na 3 (podivna hodnota, protoze MS publikuje v SDK bud 1 nebo 2, ale funguje to.)

Jinak ma jedno velke plus oproti DF, ktere teda vubec nevyuziju - bozsky autolandi A jeste jedna funcknost me uplne dostala - ukazuje dopredu, jaky tah vyvine pohyb plynovyma pakama. To je moc hezke. Vim-li ze chci skoncit na 60%, tak si to nastavim a motory tam dobehnou. Krasa.
AP je stejnej, pri programovani FMC je lepsi davat velkej bacha a proklikat se radeji i na LEGS page jeste kdyz jsi na zemi. Obcas se mi stalo ze jsem to podelal a prekrizil se mi TOC a TOD. Pak jsem za letu kliknul na LEGS a nestacil jsem se divit. Stahlo mi to motory a nevzit to do "teplejch", je po mne. Tim kliknutim na legs se toto odhali rovnou, protoze ti zmizej udaje o rychlosti a vysce na jednotlivych bodech + objevi se chybova hlaska... A hlavne nikam to nespadne )

A take kresli male holdovaci obrazce. Mnohem mensi nez nakonec leti.
Na druhou stranu ovsem umi holdovat na present position, coz DF neumel, nebo na nove definovanem fixu (coz myslim DF neumel take). To je tuze hezke..

A rucni poletani s nim je pozitek. Ale to bylo s DF tez.

Hm. A to jsem nevedel, co bych tak Latomvi napsal, kdyz mi rikal ze se chysta sem napsat a jestli k tomu neco nemam )
Letu Zdar!
Vita
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jaky je PMDG 737NG ?   18. 9. 2003 / 20:35
Latom   
Tak se musím opravit sám sebe, při vypnutí palivových pump na overhead panelu nad kapitánem, tak motory ani v reálu nechcípnou. Motory si dokážou to palivo vytáhnou samy, pokud běží.
To jen, aby nevznikla nějaká dezinformace. )
 

5x Re:jaky je PMDG 737NG ? (a taky PIC 767)   19. 9. 2003 / 00:54
Tragédie v JRD
hlavne pro latoma...
dodelal jsem konvertor SIDu a STARu z FSNavu do PIC767 (snad by udajne mely fungovat i f PMDG, neb pouziva stejny FMC a i pripony souboru se SIDy a STARy jsou stejne), v soucasne dobe je to 16tis SIDu a 13tis STARu z asi 1000ky letist ...

ke stazeni tady (docasne, je to strasne pomale )

http://217.66.172.100/

TK
 

Re: Re: Re: ?? PIC767 a GA737 ??   17. 9. 2003 / 15:05Fast_s
Jsou to komerční addony pro MS Flight Simulator. Cena za jeden je přibližně těch 30 doláčů...

GA 737 - Dreamfleet "Greatest Airliners" 737 - http://www.dreamfleet2000.com/737.html

PIC 767 - Wilco's 767 Pilot in Command - http://www.wilcopub.com/767_MFS.htm

Oba jsou už nějakou dobu venku. Byly programované pro FS2000 a potom patchnuté pro FS2002. Přesto se zdá, že jsou dodnes hodně oblíbené.


 

Re: Re: Re: Re: ?? PIC767 a GA737 ??   17. 9. 2003 / 15:10napis
Ja sa zasa tak trochu hlupo opytam. Aky je rozdiel medzi komercnym 737 za 30$ a tym default v FS2004 ??? Ja mam problem ovladat ten default a nie este vyhadzovat 30$ ))
Peter
 

Re: Re: Re: Re: Re: ?? PIC767 a GA737 ??   17. 9. 2003 / 15:30PavelS
Rozdíl je právě v tom ovládání.
jak tady někdo pasl, tak def. B737 simuluje tak 5% reálných systémů, GA737 jich simuluje třeba tak 30%.
Za to se platí těch 30USD.
Takže zatím bych v poklidu zůstal u defaultního, nebo stahnul jiný B737 , který je obvykle dokonalejší než default, má lepší panel a je zadarmo.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?? PIC767 a GA737 ??   18. 9. 2003 / 14:27-mamu-
Ja osobne myslim ze GA737 simuluje vice nez 30% skutecneho b737-400. Nebo aspon pokud se tyka veci dulezitych pro let a jejich blizkeho okoli. Ja mam vlastni zkusenost ze jsem studoval b737 pouze pres FS a GS737. Pak jsem byl schopen na Ruzyni nahodit skutecny simulator a zaletet s nim let LKPR EDDF vcetne FMC. Takze si myslim ze penize za GA737 byli jedny z nejlepe investovanych. PIC767 jeste neznam.
 

Re: Re: Re: Re: Re: ?? PIC767 a GA737 ??   17. 9. 2003 / 15:35Tomas Knaifl
rozdil mezi defaultnim a komerncim boingem je asi takovy jako je rozdil mezi anglicakem ferrari a skutecnym ferrari )

ale vazne... v defaultnim boingu si k tomu sednes a letis... je velice zjednoduseny, fura veci (autopilot) v nem funguje odlisne, fura veci chybi ...

nez vzlitnes s DF tak stravis nejaky cas startovanim motoru (muj prvni pokus o start motoru skoncil uspechem po cca 45 minutach - krok za krokem podle manualu), potom nakrmis pocitac letovym planem (to taky chvili zabere, pokud ho nekde nemas ulozeny)...

v komercnim addonu platis za kvalitnejsi model, za lepsi dynamiuk, lepsi zpracovani ovladani zarizeni, za FMS (MCDU ... ), za ruzne tooly k tomu (treba v pripade DF load manager, text-o-matic)...
 

Re: Re: Re: Re: Re: ?? PIC767 a GA737 ??   18. 9. 2003 / 10:05
Vita Zenisek
Nemyslim ze jsou to vyhozeny penize.
Pokud pomineme realistickou palubku a pristroje v ni a a startovani motoru jako v realu, tak uz jen FMC za to stoji. bez nej uz bych dneska s Boeingem neletal. Co platno ze je pekny panel, kdyz nemas vubec zadnou kontrolu za letu kam to vlastne leti. (MSFS flight planer nepovazuju za kontrolu, protoze s tim se neda za letu uz nic delat. Jediny co muzes je vypnout ten jejich divny prepinac NAV/GPS ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?? PIC767 a GA737 ??   18. 9. 2003 / 12:35om-mik
... citajuc tuto diskusiu, ktora vzbudila moju zvedavost, ma napadla otazka - existuju potom aj free modely tychto strojov, ktore by boli lepsie ako defaultne, ktore viete doporucit ? ( Nie kazdy ma zbytocnych 30 USD )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?? PIC767 a GA737 ??   18. 9. 2003 / 13:19Tomas Knaifl
modely existuji mnohdy velice kvalitni ale jsou to jenom modely... panely vetsiinou nebyvaji nic moc a s plnym FMS/MCDU atd atd se setkas takrka jenom vzdy v komernim modelu ...

casto se kombinuji panely z komercnich addonu (DF, PIC) s free modely... napriklad DF panel s FFX (nebo jak se to menuje), u Airbusu a PIC767 je to podobne...

na netu muzes najit i upravene aircraft.cfg soubory prave pro takoveto hybridy (to nemyslim jako nejake hanlive oznaceni, ale jako terminus technikus
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?? PIC767 a GA737 ??   18. 9. 2003 / 13:34napis
Hm, nikdy som nemal ziadne komercne "ero", ale uz ked spominas, zeby si nemal ziadnu kontrolu nad letom v default "ere", tak ja som cerstvym majitelom FSNavigator, a tam mam teda jasnu kontrolu nad tym, kam letim s hociakym "erom"
Ale to len tak na okraj...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?? PIC767 a GA737 ??   18. 9. 2003 / 13:52Tomas Knaifl
z fsnavu jsem byl take zpocatku uneseny (stale ho mam nainstalovany) .. s hocijakym erem..to je pravda jenom castecne.. letadlo musi pouzivat defaultni autopilot z fsky .. napriklad s takovou cessnou 421 od Flight1 si ani neskrtnes... a i s jinymi letadly...

jinak, driv jsem pouzivla FSNava i ke kontrole letu, jako takov FMC, ale chova se divne... ani neumi pocitat poradne spotrebovane palivo, ma problemy s vypocty casu atd atd... v soucasny dobe ho pouzivam ciste jako planovac, pak tu trasu predatluju resp. prepisu do FMCka v PIC767 jnebo jineho a leti se... co je ale vyborne ve FSNavu je databaze SIDu a STARu aktualizovana online z netu ... zas takova vyhra to neni ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?? PIC767 a GA737 ??   18. 9. 2003 / 18:48Fast_s
Díky všem za spoustu inputů...

Znamená to, že flightplany se opravdu do FMC v GA či PIC datlují ručně? Nelze je nějak z FSNav (také používam a také si myslím, že některé věci se tam chovají divně, ale i tak superprogram) přetáhnout?

A jak je to v reálu? Také to tam vyťukávají po jednom? I SIDy a STARy? To snad ne, od toho jsou předdefinované, ne?

Díky.

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?? PIC767 a GA737 ??   18. 9. 2003 / 20:28
Tragédie v JRD
1) fllightplany muzes datlvoat rucne nebo nemusis... jak DF tak PIC zvladnou prechroupat defaultni FSkovy flightplan, FSbuild 2.x zvlada export primo do PIC767, pro FSNav existuje (ne moc kvalitni, padajici) kovertor do PICu (ten exportuje i SIDy a STARy) , je to ale des a bida, nebot kdyz tento FP nahrajes do FMSky a pak chces vybrat STAR, tak to jde do kytek (spadne cela FSka)

2) jinak, sidy a stary dostanes s vetsinou simulatoru, ale casto jsou hodne outdated... musis si ruzne po netu najit ruzne akutalizace... ja litam s PIC767 takze jsem si zacal psat programek, ktery SIDy a STARy z FSNavu hromadne najednou nakonverti do formatu PIC767 ...

takze muzes i nemusis rucne datlovat... ))
 

Re: Kdybyste meli navic 30 USD...   18. 9. 2003 / 14:47milan
Este by som odporucil Airbus PSS A320Pro, to tiez nie su vyhodene peniaze,...
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ