FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 8. 2025, svátek má Bartoloměj Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
správný start B737 Jeden příspěvek | Celý strom
správný start B737   30. 6. 2007 / 19:33
kutak
chtěl bych se zeptat jak se správně přidává tah při startu... někde jsem četl (a provádím to tak) že se ručně dá N1 na 40% a potom stisknu tlač. TO/GA... ale když koukam na nějáká videa (reál.) na youtube tak mají oba piloti ruku na "plynu" a dávají potřebný tah ručně...
   Seznam příspěvků  

Re: správný start B737   30. 6. 2007 / 19:57
OK-Milda (BHA410)   
Ty ruce na plynu jsou z bezpečnostního důvodu. Do překonání rychlosti V1 se při jekékoli závadě stahují plyny, čímž se automaticky aktivují brzdy (Tomu i odpovídá nastavení Autobreak na RTO - Rejected Take-Off), tak aby byla větší jistota rychlé reakce. Po překročení V1 se už musí do luftu,jelikož by se nedobrdilo do konce dráhy.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: správný start B737   30. 6. 2007 / 22:46
milan
pri akejkolvek zavade do 80 KIAS.. medzi 80KIAS a V1 je to len vysadenie motora
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: správný start B737   1. 7. 2007 / 06:09
Broza (OK-JUR)
Jenom pro upřesnění, těch 80 KIAS se liší letadlo od letadla (tzv. Check Speed). Závady pro které se přichází RTO jsou přesně definovány. Pod Check speed je to přerušení na Low speed, tady je to např. kvůli prasklé pneu, špatné kooperaci posádky, závada na motoru atd. Po Check speed je to už přerušení na High speed a tady je to už pouze ze dvou důvodů - vysazení motoru nebo konfigurace ACFT neslučitelná s letem.
   Seznam příspěvků  

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ