Jestli to nebude tím, že FSka není za tímto účelem dělaná Vem si, IL-2 je bojový simulátor, grafika země stojí za prd a letadla jsou promakané velmi dobře. Dynamika je dělaná hlavně kvůli pocitu během soubojů. Falcon a Lock On jsou na tom podobně, ikdyž momentálně nelítám ani jedno Condor, je dělaný na termické létání, proto jsou tak propracované mraky a jejich tvorba, logicky , takže taky je to o něčem jiném a je to taky o orientačních bodech, tak se tam i více zaměřili na krajinu(vysílače apod.). No a FSka je dělaná na simulování něčeho, co chybí všem předcházejícím a to je přístrojové lítání, kde stejně na pocity dát nemůžeš a s Bulíkem asi těžko budeš točit nějaký stoupák, nebo se honit za jiným érem v težce utažených zatáčkách na hranici přetažení To je prostě IFR sim. A to, že tam jsou malé éra, jako C172, C182 apod. je jenom k doplnění reálnosti provozu, nic víc Samozřejmě, jako všude je snaha toto zlepšit, ale to bude trvat ještě hooodně dlouho Na mixéry znám SAR4 (Search and Rescue 4) kde je to dělané na vrtulníkové záchranařské létání, ale kvalita nic moc. Bohužel, velmi málo lidí může porovnat, co je u mixérů reálné a co ne, protože k řízení jen tak někoho nepustí Toť můj osobní názor  |
|