|  |  | B787 vs. A350-800 7. 7. 2007 / 12:18 | |
|  | Airbusu 350-800 konkurent Boeing 787 šel pořídit ve verích -800 za 189 milionů a ve verzích -900 za 220 milionů dolarů, ale při snaze konkurenci Boeingu a jejich ,,sedm-osm-sedmičce" lze jak typ A350-800 tak i -900 pořídit za 102 milionů dolarů.
By Mě zajímalo, co aerolínie budou nejvíce kupovat. Jeden předhání druhého
|
| |
|
 |  |  | Re: B787 vs. A350-800 7. 7. 2007 / 12:23 | |
|  | No .. jedna vec je cena "katalogova" a druha vec je cena skutecna... Letecke spolecnosti ve velke vetsine pripadu (ne-li prakticky vzdy) dostavaji dalsi a dalsi slevy, takze cena, kterou za letadla zaplati je dosti odlisna od ceny katalogove.
a potom, letadlo neni spotrebni zbozi .... a ena hrajou sice jistou, ale nerekl ze bych ze nejak zasadni roli. jsou mnohem dulezitejsi ukazatele. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: B787 vs. A350-800 7. 7. 2007 / 12:33 | |
|  | spotřební ne, ale když si třeba Singapur Airlines objedná 15x A380, tak Airbus má co dělat aby vše stíhal s takovím obrem a přeci jen tak nějaké malé peníze z toho Airbus nemá.Ale musíme uvažovat že Airbus pro výrobu nemá zase tak velké hangáry->montáž jde pomalu i s 4 směnama zaměstnanců.Takže dá se vzít v potas že, ve výrobních hangárech Airbusu je furt rušno->něco jako pásová linka na tatranky v menším množství.
Boeing to má určitě to samé s B747-8F |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: B787 vs. A350-800 7. 7. 2007 / 13:39 | |
|  | no .. na vyrobu tech airbusu ma airbus tri roky... tech 15 doobjednanych airbusu je jaksi jenom 9 airbusu a 6 opci, s datem dodani od roku 2010 do roku 2011. to neni jaksi tak ze on si je objedna a za dva tydny mu je dodaji.
ad ta vyroba airbusu . . vidis to jeste moc ruzove. airbusy se vyrabi prakticky po cely evrope a pak se lodema a po silnici stehujou a v dalsi fabrice kompletujou ... ale to uz bych tak tragicky nevidel. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: B787 vs. A350-800 7. 7. 2007 / 14:17 | |
|  | jo to je mi jasne že po Evropě, třeba na B787 se na letišti v Kunovicích(LKKU) v Novém závodě vyrábí nějaké palubovky něbo něco podobného.Vozí se to pak mislím letecky do Seatlu.Nevím zda letecky, ale často tam líta C-130 tak nevím jaké mají výrobní statistiky těch palubovek.
Četl jsem v novinách (Blesk ) že B737 v Seatlu když mají vše nachystané(díly jako celky potahu a ostatní příslušenství pro montáž) že jednu 737 vyrobí bez laku do 15 dní.Ale to byl článek o Sky Europe Jak si nechyli vyrobit 15 kusů, takže když je velká zakázka tak to zřejmě chrlí jedno za druhým, není divu, vždyť typu B737 bylo už vyrobeno přes 5.500 kusů, takže mají stále zakázky->>rychlejší výroba->>vyhovění zákazníkům.To samé i série A320 (318-319-320-321)tyhle letouny jsou od nedávna čím dál více oblíbenější a mají vyspělé technologie, a podle mě kopou ,,sedm-tři-sedmičku" do zadku.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: B787 vs. A350-800 7. 7. 2007 / 20:44 | |
|  | Určitě ji jednou v blízké době v Evropě překopou... vždyt sem do Prahy toho od airbusu lítá čím dál víc a nejsou výjimky některejch špiček kdy je celej prst C obsypanej jen airbusama... |
| |
|
|