|  |  | zapnutí APP 7. 7. 2007 / 16:48 | |
|  | Zdravím všechny,
prosím o radu
létám - FS9, default
Po zachycení paprsku ILS a zhruba 10nm od dráhy (výška 500ft) zapínám na autopilotovi APP a letadlo najednou začne prudce stoupat a nakonec letiště přeletím. Může mi někdo poradit jak na to?
Děkuji. |
| |
|
 |  |  | Re: zapnutí APP 7. 7. 2007 / 18:45 | |
|  | nalítáváš moc nízko do ILS.Já ( když jsem líňoučkej )nalítávám ve výšce letiště + 2600 ft ( např.letiště 1500ft + 2600 ft = 4100 ft ) ve vzdálenosti cca 12 NM od letiště.Zapnu AP na APP a letadlo se už navede samo.Po dosažení glisády začne samo klesat.Jinak ale lítám tzv. NARUKU ( bez autopilota ).Ale ty výšky a vzdálenosti dodržuju. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: zapnutí APP 7. 7. 2007 / 19:41 | |
|  | díky
ještě jedna věc - co mám mít na AP ještě všechno zapnutý, když použiju APP
tenhle problém jsem zkoušel řešit tak, že jsem po zapnutí APP vypínal a zapínal ALT, ale to nepomohlo, tak nevím co musí být na AP zapnutý a co vypnutý |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: zapnutí APP 7. 7. 2007 / 20:09 | |
|  | Letíš na AP,máš HDG a ještě k tomu ALT.Zapni APP a nech letět.Po dosažení ILS paprsku se ti sám vypme HDG a při Glisádě se sám vypne ALT.Alespoň u default letadlech. |
| |
|
 |  |  | Re: zapnutí APP 7. 7. 2007 / 19:43 | |
|  | Zkus si projít školu létání na AVSIMu byl tu na to nedávno odkaz i na IVAO něco je. Odpověď by byla na opravdu dlouho, ale vypadá to, že je tam všechno špatně. Je třeba sesouhlasit QNH a mapa ILS se také hodí to je podle mě praktický základ pro úspěch. S tím, že zvládáš bez problémů principy HDG a VOR létání. Kdyby jsi nic nenašel nebo měl jiný problém, tak ICQ mám v profilu. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: zapnutí APP 7. 7. 2007 / 19:46 | |
|  | jde mi jen o to co mít zapnutý na autopilotovy při použití APP,jinak je mi všechno vcelku "jasný", ale přesto díky |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: zapnutí APP 7. 7. 2007 / 20:13 | |
|  | Já většinou létám NONRNAV takže to u mě probíhá následovně dejme tomu LKPR 24. Doletím k IAF Pak přepnu na HDG a letím 165st, klesám na 4000ft a tam zůstanu = zapnuto ALT, 40NM od HDO VOR točím na 198st a mačkám APP chytnu lokalizér, na FAF i GS a pak už jen vypnu autopilota při výšce rozhodnutí. Následuje přistání nebo G/A. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: zapnutí APP 7. 7. 2007 / 20:36 | |
|  | Díky pánové již jsem štastně přistál. Sice po dráze - levá pravá, ale přistál, teď ještě zkouknu video z přistání a uvidíme.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: zapnutí APP 8. 7. 2007 / 17:38 | |
|  | Nemám teď moc času na podrobnější odpověď k tomu ILS ani přistávání, ale z přistání levá-pravá si vůbec nedělej těžkou hlavu. Při bočním větru je to výsledek jedné z naprosto správných technik přistávání a nic nenormálního nebo neprofesionálního, ba právě naopak  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: zapnutí APP 8. 7. 2007 / 18:12 | |
|  | podle videa z mého přistání nic moc. Přistával jsem asi 100m před dráhou |
| |
|
 |  |  | Re: zapnutí APP 7. 7. 2007 / 20:11 | |
|  | Sezen si mapy a pristavej podle nich. Jinak nalitavat ILS v 500ft 10nm od drahy je opravdu hodne nizko. |
| |
|
|