|  |  | | Problem Level D 767- smer drahy na displeji neodpoveda nastaveniu CRS 15. 7. 2007 / 14:26 | |
|  | Prijmem radu od sikovneho odbornika na Level D 767.Citam aj manual, ale nenasiel som nikde,ci je nejaka finta v nastavovani smeru drahy na pristroji.Mam nastavenu frekvenciu ILS na danom letisku,smer drahy CRS,ale na displeji mi ukazuje stale smer 330stupnov,nech som na akomkolvek letisku.Pritom vzdialenost ukazuje spravnu.Na inych masinkach s tym nie su problemy.
Dakujem. |
| |
|
 |  |  | | Re: Problem Level D 767- smer drahy na displeji neodpoveda nastaveniu CRS 15. 7. 2007 / 14:40 | |
|  | | Skus chvilku pockat. Mal by sa nastavit automaticky. Apon si myslim. Uz som davno s tymto strojom neletel. |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Problem Level D 767- smer drahy na displeji neodpoveda nastaveniu CRS 15. 7. 2007 / 14:47 | |
|  | Prave letel som cely zostup na Stefanika,kde je kurz 310, a az neskor som si vsimol,ze to ukazuje 330 a chcelo to pristat vedla drahy,zopakoval som to 2x a stale to iste,nech nastavujem hocijaky kurz nic sa nemeni a zostava 330. Na draka.....
Uz to mam rok,a este som na nom neletel,tak som to skusal dnes.
|
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Problem Level D 767- smer drahy na displeji neodpoveda nastaveniu CRS 16. 7. 2007 / 08:55 | |
|  | | btw.. zalítáváš proceduru v LNAV modu, nebo poslední kurz před ILSem nalítáváš v HDG modu..? |
| |
|
 |  |  | | Re: Problem Level D 767- smer drahy na displeji neodpoveda nastaveniu CRS 15. 7. 2007 / 15:29 | |
|  | | Kurz dráhy máš nastavený vpravo od frekvence ILS? |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Problem Level D 767- smer drahy na displeji neodpoveda nastaveniu CRS 15. 7. 2007 / 16:49 | |
|  | | ano,je vpravo od frekvencie ILS |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Problem Level D 767- smer drahy na displeji neodpoveda nastaveniu CRS 15. 7. 2007 / 17:33 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Problem Level D 767- smer drahy na displeji neodpoveda nastaveniu CRS 15. 7. 2007 / 22:45 | |
|  | | Mam aj serv.p.3. Nejde mi ani nastavit poriadne frekvencia ILS - desatiny idu 05,20,25,40,45,60,65,80,85,00 . Je to nejake nenormalne aby sa nedala nastavit frekvencia v desatinach. Zrejme tym mi aj nejde pristavaci smer. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Problem Level D 767- smer drahy na displeji neodpoveda nastaveniu CRS 16. 7. 2007 / 08:54 | |
|  | Ee, tím to není.. To je zcela normální, že nejdou nastavit všechny hodnoty mezi 00-95.
Ona si LDS podle mě vytahuje data z databáze ILS frek. a jen ty desetinná místa zobrazí.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem Level D 767- smer drahy na displeji neodpoveda nastaveniu CRS 16. 7. 2007 / 10:55 | |
|  | ILS frekvence jsou jen s lichými desetinami, tak proč by tam člověk ladil něco jiného? Akorát to teda je 10, 15, 30, 35... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem Level D 767- smer drahy na displeji neodpoveda nastaveniu CRS 16. 7. 2007 / 11:13 | |
|  | | blbá otázka asi, zapínáš mod app pred ilsem, ten 330 to může ukazovat kvůli bočnímu větru, ale to by musela bejt už síla vítr, mě to konkrétně na 31-lzib běží normál |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem Level D 767- smer drahy na displeji neodpoveda nastaveniu CRS 16. 7. 2007 / 12:18 | |
|  | Ten kurz dráhy se po zachycení LLZ nastaví na MCP automaticky, aby to pajloti nemuseli štelovat růčo.
A APP/LOC mode se zapíná před nalítnutím LLZ.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem Level D 767- smer drahy na displeji neodpoveda nastaveniu CRS 16. 7. 2007 / 12:18 | |
|  | nebo tak. |
| |
|
 |  |  | | Re: Problem Level D 767- smer drahy na displeji neodpoveda nastaveniu CRS 16. 7. 2007 / 12:51 | |
|  | 1. VOR - Ak chces letiet pod nejakym kurzom (radialou) k VOR-u, tak mas dve moznosti:
a) automaticky - to sa da len cez FMC, tzn. v FMC na stranke LEGS zadas VOR, na ktory chces letiet. V pravo dolu (v FMC)sa ti objavi "INTC CRS" - tam zadas kurz, ktorym zamyslas letiet.
b) manualne - naladis si frekvenciu VOR-u a nastavis si kurz k VOR-u (toto sa zadava v 2D paneli hore v strede), prepinac HSI (v 2D paneli dolu v strede) prepnes do polohy VOR (je jedno ci do FULL alebo do EXP, rozdiel je iba v tom, ze ti ukaze bud celu kruznicu, alebo iba vyrez). Pocas letu pomocou HSI korigujes odchylky.
2. ILS - ILS na rozdiel od VOR-u funguje tak, ako sme zvyknuti z inych lietadiel, cize naladis frekvenciu ILS, zadas kurz drahy (toto sa na rozdiel od VOR-u zadava na stredovej konzole (na paneli "PDST" v strede dolu)) a cakas... . Aby si vedel, kedy sa prepnut do modu APP, mozes si hore spominany prepinac HSI prepnut do polohy ILS, ale mne uplne v pohode staci zobrazenie na displeji umeleho horizontu.
A teraz k odpovedi na tvoju otazku : Aby si videl aktualne naladeny kurz (VOR alebo ILS), musis si prepinac HSI prepnut do polohy VOR alebo ILS. Snad sa to da pochopit... |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Problem Level D 767- smer drahy na displeji neodpoveda nastaveniu CRS 16. 7. 2007 / 13:26 | |
|  | Nenastavuje se náhodou kurz LLZ a ne kurz dráhy..?
Bo ne vždy je to ten samý údaj.. |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Problem Level D 767- smer drahy na displeji neodpoveda nastaveniu CRS 16. 7. 2007 / 13:59 | |
|  | njn, chybicka se vloudila... |
| |
|
|