FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 6. 8. 2025, svátek má Oldřiška Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
je to chyba ATC nebo jen neumim Jeden příspěvek | Celý strom
je to chyba ATC nebo jen neumim   4. 10. 2003 / 13:28jirpe
ATC me navede 10 mil od letiste ve vysce 10 tisic. Letiste je zhruba ve 2000. Kdyz ohlasim missed approach, tak me opet zvedne do 10 tisic a jsem tam, kde jsem byl predtim. To se opravdu da takhle rychle klesnout?
   Seznam příspěvků  

Re: je to chyba ATC nebo jen neumim   4. 10. 2003 / 15:54
Marky Parky   
To je asi chyba.... o jake letiste jde????
   Seznam příspěvků  

Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim   5. 10. 2003 / 20:51jirpe
LOWI/26 visual
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim   5. 10. 2003 / 21:14
Tragédie v JRD
co Ti presne ATC dava za povely? LOWI je trosku specificke letiste (ve FSce, ridici tam (a i na dalsich mistech) obcas placaji nesmysly), specialne na LOWI te pri ILS app vektorujou do skaly ...

mluvis o FS2002 ?
   Seznam příspěvků  

Re: je to chyba ATC nebo jen neumim   6. 10. 2003 / 02:53jirpe
FS 2004. Na visual approach me nechal letet v 10 tisicich az tesne k letisti. Pak mi rekl, ze draha je na 11 hodinach 10 mil prede mnou a jestli pry ji vidim. Pak uz jen at se spojim s vezi. Nic vic, nic min. Pochopitelne, ze jsem se snazil klesat uz predtim. Nenechal me.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim   6. 10. 2003 / 08:46
Vita Zenisek
Zkus misto vizualniho zvolit ILS priblizeni a spravnej transition point.
V tomto pripade jsem problem nemel...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim   6. 10. 2003 / 09:00jirpe
Jo, s ILS jsem tam taky nemel problem. Jenze v mnou popisovanem pripade jsem jaksi nebyl na ILS vybaven.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim   6. 10. 2003 / 08:58
Pips   
Ehm ja bych mel jeden asi uplne blbej dotaz kluci jak to delate ze vas vubec nekdo nejak nekam navadi ? me se to jeste nestalo nikdo mi nijak neurcuje zadnou vysku a kdyz uz komunikuju s nejakym letistem nebo tak, rekne mi akorat na kterou drahu pristat okruhy a tak. jinak ticho po pesine, jeste jsem zkusil ten flight following kde si me strediska nejak predavaji mezi sebou.nemuze to byt treba tim ze na maly era kaslou? s velkejma eroplanama nelitam.Diky a nesmejte se mi pokud je to nejaka volovina ))))
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim   6. 10. 2003 / 09:02jirpe
Ve strucnosti: pred letem si vytvoris IFR flight plan.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim   6. 10. 2003 / 09:05
Pips   
achaaaa, tak odtud vitr vane !!! diky
   Seznam příspěvků  

Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim   6. 10. 2003 / 11:13Tomas Knaifl
Ja jsem si to myslel.. to ze Te naviguje do 10000 je nejspis dano tim , ze jsou kolem skaly a jak uz tu nekdo psal, tak ATC je ve FS2004 ponekud vice aktivni a kdyz mas pred sebou kopce, tak Te posle do vysin ... mno .. ale asi mu nedojde, ze 10 mil pred drahou mit 10000fitu neni to prave orechove....
   Seznam příspěvků  

Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim   6. 10. 2003 / 14:46
Karel
no, nezapomínejte, že na LOWI je převodní výška 11000ft, což je výška, kterou byste měli mít těsně před Rattenbergem (NDB RTT), pak vás reálný/virtuální "člověčí" (ne FSkový) ATC nechá klesat na 9000ft na RTT, poté doprava 210 stupňu naletět LLZ 26 a klesat podle ILS na AB (NDB). Pak se pokračuje na visual. Takže klesání je celkem intenzívní. Není to sice až 10NM před LOWI, ale přesto...

Karel
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim   6. 10. 2003 / 14:56Tomas Knaifl
mno .. na 18 nm se z 9500fitu sklesava o neco lip jak z 10nm )
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim   7. 10. 2003 / 01:22jirpe
Nehlede na to, ze te nenecha klesat a kontaktovat vez, dokud mu nenalzes, ze vidis drahu (byly mraky, byla videt az tak v 5 tisicich). Navic je v radiu prehusteno a nemas sanci mu to ohlasit. Takze zustanes v tech deseti tisicich az do nejakych 7 mil pred drahou. Mam-li to shrnout, tak visual approach pri IFR je v FS2k4 sebevrazda, na LOWI dvojnasobna.

Celou dobu mluvim o visual, letadlo nebylo na ILS vybavene. Pri ILS to bylo v poradku.

Proste ATC vylepsili, sice ted kopiruje teren, ale naprosto kasle na moznosti letadla. Ta zalezitost s tim, ze mu musis nahlasit, ze vidis drahu, aby te nechal klesat, je fakt puvabna. V polovine pripadu videt byt nemuze (nebo jsem zatim nemel stesti na pocasi).
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim   7. 10. 2003 / 09:37Tomas Knaifl
Co Ti dal jako posledni instrukci pred tim, nez ho "balamutis" tim, ze mu das rwy in sight?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim   7. 10. 2003 / 10:56
Latom   
Zkráceně, jestli tam nevidíš dráhu, tak tam nemáš co lítat. Jestli letíš VFR a jsi v mraku, tak se nediv. Zkus si dát CAVOK a pak se tam žeň. Nebudeš ho blafovat, že něco vidíš a líp se tomu přizpůsobíš. Pokud tam letíš s malým érem, tak zkus vyklesávat v zatáčce, volnoběh, skluz, atd. Neříkej že to nevyklesáš. Jako VFR by tě měl nechat. A pokud chceš jako IFR, tak si na to vem mašinu, která je na to vybavená. )

Hezké polítání.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim   7. 10. 2003 / 17:12
Karel
hihihihihi, co dodat!
Karel
   Seznam příspěvků  

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ