1) velká chyba je se učit sednout s takovou obludou
2) vem si cessnu nebo něco malinkého, pro co je dráha dostatečně široká.
3) Přistání má následujících několik fází:
a) klesání (letadlo klesá a je vyrovnáno do osy dráhy a přibližjue se konstantní rychlostí a pod přibližně konstantním úhlem)
b) podrovnání (letadlo se v určité výšce začně přitahovat, kdy už jsi nad dráhou a srovnáš to na minimální klesání, resp. vodorovný let, bez toho, aby jsi přidal tah)
c) výdrž (držíš a postupně přitahuješ, aby letdalo přílž neklesalo a jen ztrácelo rychlost - tah je na minimum už od podrovnání a letadlo se pohybuje jen pár centimetrů nad zemí)
d) dosednutí (letadlo natolik ztratí rychlost, že nadále není schopno letět a tak se prosedne a dotkne se dráhy a dál už neletí a jen dojíždí)
Vše v následujícím obrázku 
Obr.2 ukazuje, jak by mělo vypadat nalétnutí na dráhu. Musíš zatáčet s určitým předstihem a pokud máš boční vítr, jak je to na spodní části, tak to musíš buď přetočit nebo nedotočit, podle větru (v tomto případě přetočit, aby tě vítr nesnášel mimo dráhu)
Když se to naučíš, tak to není nic složitého a vše půjde v pohodě V reálu to usí zmáknout tisíce lidí, aby si nenabili čumák, tak proč by jsi to nezmáknul ty, když to je jen v jednoduchém simulátoru  |
|