| | | autoland LKMT 7. 10. 2003 / 11:37 | |
| | Měl bych dotaz.Přistání na LKMT rw 22.Cessna 172 výška o.k. rychlost o.k.Jednou bezvadny přistání podruhé do pole mimo dráhu
Trochu mam hokej při ladění NAV1 a NAV2 kam frekv. dráhy 1 nebo 2?To samé mi dělá i u LKTB. pozn baro je nast. v pořádku.A aby toho nebylo málo C172 přistane na autoland O.K. a třeba Baron při stejných podmínkách total crash.Nevíte někdo proč?
|
| |
|
| | | Re: autoland LKMT 7. 10. 2003 / 11:42 | Tomas Knaifl |
| | frq ILSu drahy lad na NAV1.... |
| |
|
| | | | Re: Re: autoland LKMT 7. 10. 2003 / 11:44 | |
| | To dělám,ale asi není cessna jako cessna |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: autoland LKMT 7. 10. 2003 / 12:04 | |
| | A taky Cessna nemá autoland! Nějakou chvíli před dráhou musíš vzít řízení do rukou a přistát ručně. Autopilot totiž nestáhne plyn ani nepodrovná a flákne s letadlem "jako řezník játrama o stůl" |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: autoland LKMT 7. 10. 2003 / 12:09 | |
| | Ja sem myslel to tlačítko APR. To mi jednou zabere a podruhý ne.Plyn si řeším sám. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: autoland LKMT 7. 10. 2003 / 12:16 | |
| | To je divné, pokud máš správně naladěno ILS v NAV1, tak by mělo zabrat při aktivovaném autopilotu vždy. Ale je potřeba správně do ILS nalétnout. Úhel vůči ose dráhy by měl být max 30°, nejlépe do 25 a měl by jsi být v ose min. 8 mil před dráhou. A taky musíš být pod sestupovou rovinou, tj. cca 2000ft nad zemí. Pokud ti tlačítko vůbec nereaguje, tak pravděpodobně nemáš zapnutý autopilot, nemáš naladěnou správnou frekvenci nebo ještě nejsi v jejím dosahu (cca 15-20 mil). Tak si vyber, problém by měl být v něčem z toho, co jsem napsal |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: autoland LKMT 7. 10. 2003 / 12:20 | |
| | No to je právě podivný.Mám všechno jek popisuješ,jenom ta výška
fafk 2000ft? APR zapínám tak ve 3000ft - břevna sedí. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: autoland LKMT 7. 10. 2003 / 12:24 | Tomas Knaifl |
| | APR musis zapinat, kdyz mas ukazatel sestupove hladiny NAD sebou .... jinak se to nechyti ... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: autoland LKMT 7. 10. 2003 / 12:33 | |
| | Díky za odpověd večer to testnu. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: autoland LKMT 7. 10. 2003 / 21:15 | |
| | A taky CRS si nastav na ILS. tj. Přesný kurs dráhy.
Jinak by se ti mohlo stát že te localizer bude honit ze strany nastranu. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: autoland LKMT 7. 10. 2003 / 21:39 | |
| | Psal jsem 2000ft nad zemí, nikoliv nad hladinou moře. Tj. na altimetru musíš mít 2000+(nadmořská výška letiště)ft. V každém případě musíš APR aktivovat ještě pod sestupovou rovinou. |
| |
|
| | | Re: autoland LKMT 8. 10. 2003 / 11:55 | |
| | Díky moc všem.
Člověk se učí celý život. |
| |
|
|