FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 5. 5. 2024, svátek má Klaudie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
autoland LKMT Jeden příspěvek | Celý strom
autoland LKMT   7. 10. 2003 / 11:37
ertree
Měl bych dotaz.Přistání na LKMT rw 22.Cessna 172 výška o.k. rychlost o.k.Jednou bezvadny přistání podruhé do pole mimo dráhu
Trochu mam hokej při ladění NAV1 a NAV2 kam frekv. dráhy 1 nebo 2?To samé mi dělá i u LKTB. pozn baro je nast. v pořádku.A aby toho nebylo málo C172 přistane na autoland O.K. a třeba Baron při stejných podmínkách total crash.Nevíte někdo proč?
 

Re: autoland LKMT   7. 10. 2003 / 11:42Tomas Knaifl
frq ILSu drahy lad na NAV1....
 

Re: Re: autoland LKMT   7. 10. 2003 / 11:44
ertree
To dělám,ale asi není cessna jako cessna
 

Re: Re: Re: autoland LKMT   7. 10. 2003 / 12:04
Luděk Ch.
A taky Cessna nemá autoland! Nějakou chvíli před dráhou musíš vzít řízení do rukou a přistát ručně. Autopilot totiž nestáhne plyn ani nepodrovná a flákne s letadlem "jako řezník játrama o stůl"
 

Re: Re: Re: Re: autoland LKMT   7. 10. 2003 / 12:09
ertree
Ja sem myslel to tlačítko APR. To mi jednou zabere a podruhý ne.Plyn si řeším sám.
 

Re: Re: Re: Re: Re: autoland LKMT   7. 10. 2003 / 12:16
Luděk Ch.
To je divné, pokud máš správně naladěno ILS v NAV1, tak by mělo zabrat při aktivovaném autopilotu vždy. Ale je potřeba správně do ILS nalétnout. Úhel vůči ose dráhy by měl být max 30°, nejlépe do 25 a měl by jsi být v ose min. 8 mil před dráhou. A taky musíš být pod sestupovou rovinou, tj. cca 2000ft nad zemí. Pokud ti tlačítko vůbec nereaguje, tak pravděpodobně nemáš zapnutý autopilot, nemáš naladěnou správnou frekvenci nebo ještě nejsi v jejím dosahu (cca 15-20 mil). Tak si vyber, problém by měl být v něčem z toho, co jsem napsal
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: autoland LKMT   7. 10. 2003 / 12:20
ertree
No to je právě podivný.Mám všechno jek popisuješ,jenom ta výška
fafk 2000ft? APR zapínám tak ve 3000ft - břevna sedí.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: autoland LKMT   7. 10. 2003 / 12:24Tomas Knaifl
APR musis zapinat, kdyz mas ukazatel sestupove hladiny NAD sebou .... jinak se to nechyti ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: autoland LKMT   7. 10. 2003 / 12:33
ertree
Díky za odpověd večer to testnu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: autoland LKMT   7. 10. 2003 / 21:15
Tomáš 2   
A taky CRS si nastav na ILS. tj. Přesný kurs dráhy.
Jinak by se ti mohlo stát že te localizer bude honit ze strany nastranu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: autoland LKMT   7. 10. 2003 / 21:39
Luděk Ch.
Psal jsem 2000ft nad zemí, nikoliv nad hladinou moře. Tj. na altimetru musíš mít 2000+(nadmořská výška letiště)ft. V každém případě musíš APR aktivovat ještě pod sestupovou rovinou.
 

Re: autoland LKMT   8. 10. 2003 / 11:55
ertree
Díky moc všem.
Člověk se učí celý život.
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ