Já se teda nejvíc potím když letím online a dostanu STAR, to je většinou potřeba hlídat klesání, rychlosti, hledám mapy (samozřejmě přesně tu, co potřebuju, nemám), stahuju mapu z netu, odpovídám řídícímu, přelaďuju frekvence a cvakám body do KLN, sesouhlasuju kompasový systém, odháním přítelkyni, která prudí s večeří... no zábava.
Jinak největší legrace je vzít si Il-62M a s původním navigačním vybavením si dát třeba LKPR-KJFK. Jednnou jsem to vzal natvrdo přes vodu bez VOR korekce a nad prvním kanadským VORem jsem byl o padesát mil mimo.
Nějakou dokumentaci k Tu-134 mám, dával jsem to dokupy z dostupných tutoriálů a podkladů od Jirky Jonáka. Jinak ji lítám po paměti. Bohužel nemám plánovací tabulky a má ještě nějaké mušky. Ale s dodělanou KLN to je dobrý zábavný stroj. A NAC-1 je prostě klasika, stejná zábava jak na An-24RV. Pro hardcore doporučuju Tu-124. Ta nemá ani dopplera, takže se musí zadávat vítr, aby to šlo aspoň trochu přesně. |
|