|  |  | [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 13:17 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 13:28 | |
|  | Diky urcite poletim  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 18:48 | |
|  | aby se tam ty nase MDcka nakonec vesli vid Pepo,.. |
| |
|
 |  |  | Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 14:24 | |
|  | taky se těšim  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 14:27 | |
|  | blbej dotaz i když související )
když mam zadanou trasu ve formátu BOD TRASA BOD TRASA BOD ...tak jak mam zjistit všechyn fixy v trati, nebo stačí zadat jenom otočný body... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 14:36 | |
|  | záleží na tom do čoho... v FMSkach davas prave BOD TRASA BOD... a otocne body si to vytiahne samo z databazy. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 14:36 | |
|  | Stačí zadať len "otočné body". |
| |
|
 |  |  | Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 14:25 | |
|  | Ty jo , já už ne-eventoval ani nepamatuju ..takže se přidám  |
| |
|
 |  |  | Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 14:52 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 15:45 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 16:22 | |
|  | Moje účast již zajištěna. Snad nedojde k technickým obtížím. Očekávejte dnes letadlo ČSA. Ještě nevím, jestli poletím 737-500 nebo 737-400. Asi si hodím mincí...
Tak jsem si hodil aaaa - Boeing 737-500, OK-XGA. Těším se na shledání  |
| |
|
 |  |  | Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 16:29 | |
|  | TWR, APP a aj ACC zaistené.   |
| |
|
 |  |  | Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 17:08 | |
|  | Královna se hlásí do služby. V Lubljani si zamlouvám gate 6  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 18:35 | |
|  | Tož Gustave aby si nebyl sám tak moje Královna si přeje stand No.3.....Gustave bude to dobrý tady se spolu budeme moci narozdíl od Blavy vyfotit   |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 18:36 | |
|  | že to řešíte, já zaparkuju kdekoli bude místo ) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 18:38 | |
|  | nechcete tam vzít někdo něco menšího třeba ATR?? ) |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 18:39 | |
|  | zatím nemám na toto letadlo licenci  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 18:40 | |
|  | já nemam licenci taky na nic a beru tam 737-800 )
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 18:50 | |
|  | Kdo přiletí Blaníkem, má u mě flašku  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 18:53 | |
|  | zacinam uvazovat... pocitas misto blanika "generic glider" a uznas jako "generic glider" i MD-80 s vypnutejma motorama?    |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 18:57 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 18:57 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 18:59 | |
|  | OK, je vypneš si je pěkně nad Rakouskem  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 19:01 | |
|  | inu... vysoko budu, vypnu je tesne pred hranicema se slovinskem a zazadam si o priority landing to by mohlo vyjit    |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 19:03 | |
|  | To tě chci vidět, tam mezi těma horama, až ti nepoběží motory, jak tam budeš dělat go around.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 19:13 | |
|  | To se nepotvrzuje potom "going around", ale "going to crash, thanks for service, byebye"  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 19:17 | |
|  | ty bys takovyhle emergency dal go-around? to jsem si o tobe teda nemyslel.   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 19:18 | |
|  | Já ne, ale tobě by to třeba taky na první pokus nemuselo vyjít a na druhej by už nebyla energie..
Ale to se bavíme o dráze 31, kde je ILS a je to více méně v klidu..
Ale na 13 je "circle to land" a na to bych se s chutí podíval.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 21:05 | |
|  | inu, sice jsem si delal srandu, ale tak jak to dopadlo, to byla pro me naprosto zahanbujici katastrofa.
Az do hranic se slovinskem pohodicka, vsecko slo jak po dratkach. A potom to zacalo. Napred mi moje MDcko preklesalo, pak jsem presne podle chartu pokracoval z ARLON na DOL a ridici me zaskocil otazkou kam jako letim... DOL mi uznal, ale nechal me v 8000ft a v tom zmatku a ruchu na frekvenci se ke me instrukce dostala trochu pozde. nicmene i tohle jsem jeste zvladnul. Pak nejak nesla pres piloti cvrkot z teamspeaku instrukce o ILSu, tak jsem chtel holdovat na DOL, ale FMC mi ustavicne hazelo, ze nic takovyho nema v databazi. Nakonec jsem instrukci dostal, ale kdyz jsem zmacknul ILS, tak to s klidem preletelo ILS a jeste ke vsemu se projevila nespolehlivost A/T, kterej, ac mel zadano drzet 210kts, mi s klidem nechal rychlost klesnout na 140, tak jsem to vzal cely do ruky, ale to tak strasne sekalo, ze to neslo. Kdyz jsem vypnul A/T, kterej mi to s klidem opet pustil na 120kts, tak uz to rvalo STALL STALL a ja byl mimo kurz drahy. tak jsem tu prisernost radsi vypnul.
Stydim se za to, nicmene lepsi nez se tam vyborit.
Co se akce tyce, tak ja chvalim cesky ridici, chvalim Dietera a chvalim i pana Gregora Gregorice - urcite to neni sranda skoordinovat tolik letadel na tak maly plose, takze chapu ze tam byl trochu zmatek.
Akce super, ale zpatky si to uz nedam, bo zitra se vstava a jede se smer Budapest!  |
| |
|
 |  |  | Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 19:05 | |
|  | tak Slovinskej fir a Lubla=nká věžka jsou plný ) juchů |
| |
|
 |  |  | Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 20:26 | |
|  | Tři screeny od LKAA_OBS.. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 23:15 | |
|  | Hezkéééé. Veškeré screenshoty a zvukové záznamy rád přijmu (email v profilu). Díky  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 23:21 | |
|  | Po letním půstu konečně rušný event. Slovinci nás trochu podcenili a neotevřeli APP, tak byl na příletu trochu zmatek. Nakonec jsme se dostali na zem snad všichni. Zpátky to bylo výrazně klidnější, sice LJLA_APP si nedělal moc starostí se stoupáním, ale přežili jsme to ve zdraví. Připojuji dva obrázky - apron LJLJ byl docela plný, na druhém s TVS490 čekáme na start z RWY13, na odletu Gustav. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 23:24 | |
|  | Tiež dík za fajn večer. Na odlete to pekne odsýpalo. Potom to poľavilo a na záver bola pekná sekvencia na finále. Prílety som nepočítal presne. Odletov bolo 20. Celkovo približne 31-33 pohybov. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 23:29 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 23:31 | |
|  | S tou zablokovanou G jsi nám pěkně zavařil. Museli jsme vyklízet po K a protože na příletu byla pěkná řada, odlety se hromadily a hromadily.. Příště raději při potížích odpojit hned. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 23:39 | |
|  | prave ze to neslo se odpojit , nemohl jsem manipulovat s PC  |
| |
|
 |  |  | Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 23:30 | |
|  | Takze, par postrehu. Akcicka to byla moc pekna, po dlouhe dobe sucha opet super online vecer. Prvne nejake problemy se zvladnutim 20 degrees to the right na Dietrove frekvenci od nejakeho BLW (no offense), pote jemne zmatky po prelazeni na LJLA_CTR, ale bylo to stale od ridiciho super vzhledem k tomu poctu priletu a jeste par odletu do toho, vyzkousel sem si taky high speed approach, kdyz sem na FAFu zacal zpomalovat z 230kts, jeste ze je AP na NG tak dobrej a zvladl to 
Po pristani jsme byli vedeni peknym FM, ktere vzdy trpelive cekalo.
Pri odletu to vsak zacalo, nutnost backtracku nadelala i velice zkusenemu veznikovi nejednu vrasku na cele. na Foxu OK-ASU tusim s B763 nejak nepochopil informace o povolenem backtracku a navic pristavalo jedno ero za druhym, coz skoro znemoznovalo immediate departures a tak se za nim vytvorila rada 4 letadel. Navic se na Golfu z nejakych duvodu zasekla priletavajici 744 BLW, takze jedina volna exit taxi byla na konci drahy Kilo.
Jeden z poslednich priletavsich byl German Wings 5204, ktery suverenne vyjel na Foxu, a vitezoslavne zahlasil "there are two aircraft in front of me". Vezka suse odvetila "they are three" a vynadala mu ze pres Fox se nevyjizdi a musel se otocit a pokracovat po rwy.
Na screenech dole je videt pekna rada na departure, zakoncena Gustavem Nakonec se to tak po 20 min dalo do pohybu. Mezitim sem dostal povoleni k taxovani taky na Fox pro rw31, coz mi bylo na posledni chvili zmeneno na 13 a vsechno ostatni se radilo za mnou, mezitim jeste tusim CSA315 provedlo jeden nepovedeny vzlet a zaradil se poslusne za nas Potom sel do vzuchu Gusta, za nim doletela posledni 752 a my meli volnou cestu. Po vzletu jiz vsechno probihalo poklidne az domu do Prahy.
Kazdopadne, tolik trafficu LJLJ asi uz dlouho nezazila, moc pekne.
Par screenshotu:
1. Pohled na preplneny LJLJ apron, v pozadi 4 letadla na Foxu, odtud napravo B744 BLW blokujici Golf
2. CSA na vylete v trave 
3. Gusta odletajici
4. Fronta na h/p 13, 752 na finale delici mne od vzletu
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 23:38 | |
|  | ''Prvne nejake problemy se zvladnutim 20 degrees to the right na Dietrove frekvenci od nejakeho BLW (no offense)''
Ja teda nevim jestli si tim myslel mne ale tento prikaz jsem dostal ja abych ''predjel'' BHA105 a i on muze potvrdit ze o nic zavazneho neslo,colision se nekonala jen s toho byly celkem pekne screeny |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 23:43 | |
|  | Nebyl si to ty, ty si byl az za mnou. Dotycny si to doufam jiz zapamatoval, stale totiz Dietrovi potvrzoval heading 200 misto 20ti stupnu doprava, takze to nakonec musel Dieter zachranovat immediate turnem zadanym headingem, Ale tak co, kazdej se furt ucime a hlavne jde o to jestli se to neminulo ucinkem, a priste se muze vrhnout na trenink non-gyro vectoring  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 18. 8. 2007 / 23:57 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 00:08 | |
|  | Tak tos byl ty, s tim CSA a s hlaskou o kafi, kterou sem nepobral  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 00:09 | |
|  | "I'm running out of coffee, back in 5 min."
Tak to bylo  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 00:11 | |
|  | Jj, to je presne ono Tam mi tahle pohodova hlaska do toho zmatku na zemi prisla dost komicka. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 00:02 | |
|  | No já nevím jestli to byl zrovna BLW035, ale někdo byl těsně za mnou o hladinu níž, když jsem dostal descent to your discretion to be FL160 ovr GRZ. Čekal jsem s klesáním na poslední chvíli než ho odklonil, jinak bych ho asi trefil přímo na nos. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 00:07 | |
|  | Jo, to sem videl primo pred sebou na TCASu, byli ste dost blizko. Ale mam v tech volackach hokej. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 00:12 | |
|  | jo to jsem byl ja ale prelital jsem u tebe ve FL210 , ale to jsem te ''predjizdel'' stylem TGV vs Pendolino  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 17:16 | |
|  | škoda, měl si zklesat.. Možná by konečně Dieterovi něco došlo.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 17:19 | |
|  | ''Čekal jsem s klesáním na poslední chvíli než ho odklonil, jinak bych ho asi trefil přímo na nos''
odklonil koho? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 00:40 | |
|  | jj,bylo to moc pekny,ale podelal jsem nacasovani letu.Rekl jsem si ze to udelam presne obracene nez vetsina a letel jsem z LJLJ. Kdyz jsem se blizil na holding point,slysel jsem na frekvenci,ze asi jen tak rychle neodletim...na ivae jsem videl radu snad 5 letadel tak blizko sebe,jak jen to slo a to mi temer nedovolovalo dat backtrack,tusim ze az kdyz dosedl Gustav jsem to uz nevydrzel a vydal se po backtracku,po vzletu rval tcas celou dobu,pac jsem se otacel skoro o 180 stupnu proti pristavajicim letadlum a pak jsem preladil na radar a uslysel,ze je tam opravdu dost zivo a litoval jsem,ze nejsem spis na priletu nez na odletu z LJLJ.Pres rakousko slo vse v pohode a pak jsem preladil na prg radar,kde jsem se najednou ocitl v zemi nikoho Za celou dobu co jsem byl na frekvenci ctr i app jsem slysel snad 1x hlaseni jinyho letadla,jinak jsem tam byl uplne sam,coz me dost nastvalo,kdyz jsem si vzpomnel na LJLJ A i v takovem klidu jsem se nevyhnul neprijemnosti s moji MD80,podobne jak tu uz nekdo psal,mi odmitla chytit ILS a nasledoval dost prudky sestup k draze,ale G/S jsem za chvili chytil a vse uz probehlo tak jak ma....tot moje zazitky |
| |
|
 |  |  | Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 01:38 | |
|  | Tak nevím jestli mi to náleží ale taky přidám trošku do mlýna.. Nebyl jsem línej, jak tady někdo před pár dny rádoby vtipně poznamenal a poctivě jsem si nainstaloval všechen software abych se na vás mohl podívat..
Sice jsem si podle provozu na LKPR myslel že jsem přišel pozdě nebo že jsem si spletl datum páč na LKPR nebyla ani noha ( podvozková.. ) a tak jsem jen tak okouněl.. Po chvilce jsem si všiml že na stojánce už něco stojí a koukám že cílová stanice je Ljubljana..
Tak jsem pozoroval a hlavně poslouchal co se bude dít a po chvíli jsem musel uznat že vy, co jste to lítali jste vážně dobrý, ale myslím že nejlepší výkon podali kuci ( páni..? ) na věži, approach a na radaru.. Docela jsem čuměl, ptž zvládnout takovej počet letadel je podle mýho dost težký..! Během pár minut vás tam bylo jako much.. Docela sranda pozorovat to hemžení letadýlek po našem krásném Ruzyňském letišti.. Já osobně jsem se divil proč vás ženou na východ když to stejně hnedka točíte zpátky ( kdo mi to vysvětlí..? ) ale jinak jsem se docela orientoval v tom co se dějě tže pro mě super..
Musel jsem se usmát, když jsem na frekvenci poslouchal podle mýho nějakýho rodilýho angličana a snažil jsem se pochytit aspoň něco z komunikace a na konci se ozvalo krásný český "nazdar a dík za řízení.." Docela obdivuju ty, co tak krásně a bravurně vládnou angličtinou ale i ty, co jim English dělá očividně problémy páč neučit se ji někde ve škole a pak jí takhle dobře používat je dost dobrý..! Smekám pánové..! Já prostě na jazyky nejsem..
Líbíl se mi Gustav, to smekám dvakrát..!! Já myslím, Gustave, že až budu v Tvém věku tak budu težko mluvit pořádně česky natož z hlavy takhle dolovat ňáký težký fráze.. Vážne obdivuju.. Krásně se to poslouchalo..
Bohužel jsem teda neposlouchal celou dobu, počkal jsem až se většina z Vás zvedne z LKPR a pak jsem šel prohnat Zlíněčka do LKVO, tže mi uniklo povídání s řídícím Ljubljani což mě možná teď trošku mrzí, ale i tak, super večer.. Dík všem..!
Kdyby cel někdo nějaký screeny z IvAc tak napište.. A jinak, kdo máte screený z letu tak to sem nahazejte, rád se kouknu..
Ámen.. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 02:06 | |
|  | Jednoduchá odpoveď. V reále sa lietala v tej dobe rwy31, tak bola rwy31 v používaní aj na IVAO. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 07:49 | |
|  | On rikal "hnali na vychod", a 31 te vyhodi spis smerem na zapad , myslim, ze ma na mysli nejdriv hromadny nalet na VOZ a az pak postupne stahovani provozu na LANUX. No, z drahy 31 nevede odletova primo na TABEM, kde zacina tvoje trat, a tak se to prepovoluje nejdriv na VOZ, a odtud potom DCT TABEM nebo rovnou LANUX. Jinak by tam byl peknej zmatek, zvlast kdyz z opacneho smeru ti jeste prilita dalsi kupa letadel. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 11:02 | |
|  | Východ, západ.. Jsem se spletl,noo.. Pravda, nevšiml jsem si toho.. Prostě mě zarazilo že nevzlétáte přímo.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 11:19 | |
|  | Aha, takze ty si myslel zapad, ja ten prispevek psal na Nimba, ze on vysvetloval proc se vzlitalo z 31 a ja myslel ze se ptas proc se letelo na VOZ, a pritom on to pochopil spravne tak jak si to myslel ty a ty si spatne napsal svetovou stranu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 11:20 | |
|  | Jo btw, OKL, VOZ, LANUX je skoro na jednej priamke. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 11:25 | |
|  | skoro...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 11:26 | |
|  | Jo po VOZ točíš z kurzu 143°na 140°. Fakt veľký rozdiel  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 11:30 | |
|  | Dobre, no, mne to taky prislo divny, ze by se na to Lukas ptal. Ale spis sem to bral jako ze to mysli z sirsiho hlediska, jakoze kdyz je LJLJ primo na jih, proc se leti nejdriv x majli na vychod  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 11:31 | |
|  | Lebo tak vedú trate. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 11:33 | |
|  | Jsem vám to koukám trošku zamotal,coo..? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 11:35 | |
|  | Nie, vôbec. Nám je všetko jasné hneď od začiatku.   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 11:33 | |
|  | Mne to nerikej, on to chtel vedet  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 13:11 | |
|  | Něco z radaru je na IVAO CZ foru. |
| |
|
 |  |  | Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 10:36 | |
|  | tak pánové, díky za event omlouvám se za špatnou scenérku, nějak sem ji do kompu nemoh dokopat tak sem měl deffault .
Jinak dvojnásobná omluva patří Gustavovi, v Ruzyni mě velkoryse s věžkou pustili na rolování před ním...a já se mu tak odvděčil že měl co dělat aby mě v Lubljani nesundal , potom bylo to samé v Praze....PROMIŇ  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 10:38 | |
|  | a to FM Car mě taky dostalo, nevíte někdo kde se to dá sehnat a jak to pak funguje  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 10:53 | |
|  | Sehnat se da v MTL a funguje tak, ze ho nekdo ridi  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 10:57 | |
|  | takže si autíčko samo vybere kam pojede  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 11:16 | |
|  | Ne, normalne ho nekdo musi ridit, cili ten nekdo pak pojizdi po letisti s cim chce on, pri prihlasovani v Ivapu zvoli MTL FM caru a ty ho pak vidis jako FM car. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 10:58 | |
|  | jo ale ten MTL je takovej fuuj..na avsimu vyšlo teď docela dost FM Cars a pěkný,nedavno jsem stáhl sanitku-houkající a blikajíci,schody k letadlu a dokonce i auto Viper GTS |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 11:08 | |
|  | Nutno dodat, že ho na IVAO smějí řídit pouze řídící s ratingem C1 a vyšším. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 11:19 | |
|  | Obecně nebo v rámci FIRu ? Zatím to nehrozí, ale kddybych jednou až budu umět řídit, to mě IVAO bude brát jako letadlo nebo jako součást řízení ? Jinak jako FM se můžeš připojit i tak akorát Tě to bude brát jako letadlo, někteří už to tak zkoušeli...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 11:23 | |
|  | Je to všeobecné obmedzenie. Bude ťa to brať ako FM kára. A budeš videný práve ako žlté auto.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection 19. 8. 2007 / 11:29 | |
|  | Jako žluté auto tě můžu být viděn i teď, stačí si vybrat MTL model ZZZZ (teda myslím), to se nijak neblokuje... |
| |
|
 |  |  | Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection- finále 19. 8. 2007 / 15:43 | |
|  | Tak jste se již dozvěděli celý průběh akce 
Mé postřehy za těch pár hodin,co už lítám:
1.Nestyďte se říci řídícímu,aby Vám příkaz zopakoval.
2.Když se náhodou stydíte - napište mu do chatu - hlavně Dieterle si píše rád.
3.Pro řídící - i když ty dotyční si toto zrovna nepřečtou Zkontrolujte vždy letovou rychlost strojů,které se k sobě blíží. Připadá mi jako zcela nešťastné řešení 100 NM k začátku přistávací procedury stroj,který letí 580 GS brzdit kvůli druhému,který zrovna letí 430 GS a je od toho prvního už jenom 10NM Mate - to se týká toho Slovince 
4.Ta sekvence vyčkávajících čtyřech strojů na backtrack byla vpořádku,neboť přistávající stroje od sebe nebyly vzdálené více jak 8NM,takže věžník zbytečně panikařil 
5.Ovšem nejhorší bylo,že stroje se po ujetí půlky dráhy ztráceli z dohledu,přistávající jsem také viděl až dvě majle od dosednutí,takže se zjevovali zčista jasna 
6.Poslední - tuším a já to tak alespoň dělám,že jakmile vstupuji na rwy i kvůli backtracku,tak zapínám odpovídač jednak,aby mne viděli ostatní na TCASu a hlavně řídící,aby viděl,že mu tam už vadím na rwy 
A to je všechno. Těším se na další sadomaso  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection- finále 19. 8. 2007 / 20:17 | |
|  | K tomu objevovani a mizeni letadel - nemas v Ivapu nastaveny nejaky limit pro pocet zobrazovanych letadel okolo tebe, a protoze jich bylo tak moc na apronu, ty na 2. mili finale uz se tam nevesly? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: [IVAO] Praha Ljubljana Connection- finále 20. 8. 2007 / 16:43 | |
|  | Souhlas. Měl jsem omezení na visibility 10NM  |
| |
|
|