|  |  | |  | jak vyvolat v FMS u 747 od PMDG příletové trasy?
odletovky jdou, ale když i před startem i po startu zoufale klikám na DEPP/ARR tak se mi furt ukazujou jenom odletovky... |
| |
|
 |  |  | Re: FMS 22. 8. 2007 / 11:11 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: FMS 22. 8. 2007 / 11:30 | |
|  | No ked kliknes DEP/ARR tak sa ti ukaze asi takto
< DEP LKPR ARR >
LZKZ ARR >
napriklad.. musis kliknut na Arr pre pirletovky a na DEP pre odletovky. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: FMS 22. 8. 2007 / 11:36 | |
|  | Tohle je ona stránka INDEX. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: FMS 22. 8. 2007 / 11:37 | |
|  | INDEX page a DEP/ARR jsou 2 ruzny stranky  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: FMS 22. 8. 2007 / 11:38 | |
|  | V 767 to přesně je DEP/ARR INDEX. U 747 to nebude o moc jiné. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: FMS 22. 8. 2007 / 11:43 | |
|  | Sry, spletl sem si to s INDEX s INIT. Ale kazdopadne na 747 jsou odlety prilety hned pod tlacitkem DEP/ARR, pres zadny index se nemusi. |
| |
|
 |  |  | Re: FMS 22. 8. 2007 / 11:32 | |
|  | Tak to zkus zadat až se budeš blížit cíly. Beztak příletovku dřív neznáš. Nastavit si příletovku už při startu je logický nesmysl. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: FMS 22. 8. 2007 / 11:35 | |
|  | I to se v reálu dělá  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: FMS 22. 8. 2007 / 12:07 | |
|  | Potvrzuju, že se to v reálu dělá. A dokonce i na letech přes louži si tam pajloti na začátku dávají kompletní cestu, včetně příletovky a většinou i dráhu pro přistání. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: FMS 22. 8. 2007 / 11:36 | |
|  | Naopak, cetl sem, ze si piloti nastavuji priletovku uz pri odletu podle ATISu v destinaci, vetsinou se to tak rychle nemeni, ale kdyz se to nahodou zmeni, pak nadavaji ze to musi menit  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: FMS 22. 8. 2007 / 12:20 | |
|  | Jen skromný dotaz, jak zjistíš ATIS v destinaci? Nastaví to podle TAFů a METARu ne a to ještě předpokládají danou příletovku? Jinak ono už ve fpl bývá napsaná příletovka i odletovka, což ovšem nemusí být ve finále ta, která bude použita. Viz. následující příklad podaného reál fpl: LKPR-LEPA
DONAD1B DONAD UL984 KULOK UZ715 ANELA UN869 TGO/N0432F350 UN869 MILPA UN852 VERSO UL129 LUNIK LUNIK1P
Jinak opět doporučuji B3d4, aby si přečetl manuál nebo i jen forum tady na periskopu.
Příště se bude ptát, jak redukovat výkon nebo jak zkrátit trasu nebo jak provádět STEP CLIMB atd.. Takové základní věci jako se zatím ptá, v manuálu jsou. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: FMS 22. 8. 2007 / 12:40 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: FMS 22. 8. 2007 / 12:56 | |
|  | ..mluvilo se o reálu, tak proto ten dotaz. Pokud myslíš sim, tak i tak se to dá zjistit. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: FMS 22. 8. 2007 / 13:03 | |
|  | No, ja sem mel na mysli real, ale ted si mne teda znejistel, jestli se da pres acars (v realu) natahnout ATIS konkretniho letiste, ale proc ne, kdyz na netu se to da zjistit snadno? Prinejhorsim se muzou zeptat ridiciho, jeste na zemi, co se zrovna pouziva tam a tam a ten by to mel zjistit bez problemu, ne? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FMS 22. 8. 2007 / 13:17 | |
|  | Ono stejně tahle informace je ti stejně platná jako TAFy a METAR.
Navíc, pochybuji, že řídící má ještě někdy čas nebo je i ochoten se podívat na ATIS nějakého letiště , když letíš Vocamcať do Docamcať a to třeba několik hodin.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FMS 22. 8. 2007 / 13:20 | |
|  | | |
|
|