|  |  | | Rieky vo FSX. 27. 8. 2007 / 20:09 | |
|  | | Aky program sa pouziva pre tvorbu riek do FSX? Ja som do teraz robil v grounde2k4. Je to dost fuska casovo narocne. A pre FSX este narocnejsie kedze uz moc zobrazuje detajlne textury. Je potom vidiet niekde spajanie riek co je skarede. Nema FSX v deluxe na to uz nejaky jednoduchsi soft? |
| |
|
 |  |  | | Re: Rieky vo FSX. 27. 8. 2007 / 20:50 | |
|  | | Můžeš použít libovolný GISový soft, který umí export do SHP. |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Rieky vo FSX. 27. 8. 2007 / 20:51 | |
|  | Alebo si pockaj na UTE X a uvidis, ktore rieky treba dorobit alebo nie. Pokial teda pojdes do UTE X  |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Rieky vo FSX. 27. 8. 2007 / 21:20 | |
|  | Pokial to bude ako teraz tak, za UTE nedam ani korunu |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Rieky vo FSX. 27. 8. 2007 / 21:21 | |
|  | Mozes pls prelozit ako somarovi a aj vysvetlit?  |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Rieky vo FSX. 27. 8. 2007 / 21:33 | |
|  | | SDK ve FSX je udělané tak, že umí importovat soubory typu SHP, což je už definovaný a dlouho existující formát pro výměnu geografických vektorových dat. Takže namísto šíleného zdlouhavého klikání v Ground2k4 prostě buďto máš přímo nějaká vektorová data s řekami, ta vyexportuješ do SHP a naimportuješ do FS, a nebo si ty řeky kreslíš v pohodlí nějakého GIS software a nemusíš používat nepohodlné homemade utilitky. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Rieky vo FSX. 27. 8. 2007 / 22:33 | |
|  | | Este 3 otazky. Odporucis my nejaky soft? (link alebo presny nazov pre google). Ako to funguje? Ucrim si nejaku podkladovu mapu co si zozenem a urcim mu suradnice a potom uz kreslim? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Rieky vo FSX. 28. 8. 2007 / 13:23 | |
|  | | Co se týká samotné práce s GISovskými programy, tak tady by bylo lepší se ptát někoho, kdo s tím opravdu umí pracovat (David Dosoudil?, Vláďa Stoje?). Já sám jsem vždy používal jen na hrubou konverzi dat mezi formáty, nikdy ne na tvorbu.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rieky vo FSX. 30. 8. 2007 / 16:41 | |
|  | jo jo David je vskutku profík, ještě myslím i Blackrat, já s tím v práci moc nedělám,
ale zkoušel jsem tady podle Blackratova návrhu takovou v podstatě gisovskou záležitost, převést pomocí shp2vec věci z free GPS mapy. Silnice a provoz na silnicích dopadly celkem dobře, ale liniové vodní toky ve výsledku nestály za řeč. Pro polygonové vodní plochy ten zdroj nebyl dost kvalitní, tak jsem ho nezkoušel. Nemám z poslední doby zkušenosti, ale tipnul bych, že pro tvorbu polygonových řek pro FSX bude nejlepší SBuilderX od Luise Sa a taky se snad dá přímo z Google Earth klikat v KLM od Metthewa Stylese. Peťo má pravdu v tom, že je dnes trend počkat na kvalitní komerční scenerii, až bude, ale mě osobně by taky víc bavilo něco takového zkoušet dělat než utrácet za addony. |
| |
|
|