FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 12. 2025, svátek má Žaneta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
GMAX -> zešpičatění válce Jeden příspěvek | Celý strom
GMAX -> zešpičatění válce   28. 8. 2007 / 01:22
Riff   
Jak mám tento válec (zelený) zešpičatit nebo z horni casti udelat komolý kužel?
Díky moc

nesel mi pridat obrazek tak obrazek najdete tady: http://img101.imageshack.us/img101/2646/gmaxrz2.jpg
   Seznam příspěvků  

Re: GMAX -> zešpičatění válce   28. 8. 2007 / 02:12
brendon (SVK832)   
Takze prva rada. Mas tam hooooodne polygonov. "Height Segments" staci = 1 . "Cap Segments" daj v tvojom pripade 2. Sides staci 10-12. Ono zdialky to ani nebude poriadne vidiet.
A teraz k tvojmu problemu.
1. Edit Mesh
2. Vyber Vertex tie bodky.
3. Terazi si vyber iba vrchne bodecky (vertexi)
4. Ako ma Edit mesh pozri sa nizsie do kolonky "Edit geometry". A najdy Collapse.
5. Stlaci collapse. a mal by si mat ihlanovu strechu.

A este tym zadnym kominom (mpdrym). Nastva si takto "Height Segments" staci = 1 . "Cap Segments" = 1. Sides staci 10. Ked otexturujes zrus vsetko co nebude vidiet. Hlavne podlahy.
Cim bude menej zlozitejsia (menej polygonov), tym bude menej narocna FS a PC. To vse a prajem vela uspechu.
   Seznam příspěvků  

Re: GMAX -> zešpičatění válce   28. 8. 2007 / 07:46
Blackrat
Prevyst na editable mesh, oznacit ty horni body a dat uniform scale a upravit velikost tazenim sipky gizma (nevim jak se to rekne cesky )
8248 B / 276 x 163 / kuzel.jpg
   Seznam příspěvků  

Re: Re: GMAX -> zešpičatění válce   28. 8. 2007 / 11:37
brendon (SVK832)   
Ale pokial chce mat ihlan nie je toto najstasnejsie riesenie. Preco? Zase tie polygony . Collapse ma tu vyhodu ze dvoch (3, 4, 5...) vertexov urobi jeden. A a vytvory pri dvoch jeden trojuholnik cim ziskame jeden polygon. Sice co e to jeden ale teraz si zober tisic takto upravenich stran a usetri sa 1000poly. Len tak pre zaujimavost nastav si tieto parametre. "Height Segments" staci = 1 . "Cap Segments" daj v tvojom pripade 2. Sides staci 10. Teraz ako je to prave menu uvidis take kladivko klikni nan a najdi polozku Polygon Counter. Pri tvojom rieseny ma takyto objekt 60 poly. A teraz skusme to collapse a volaa mame 40 polygonov . Usetrilo sa "len" 20 poly. A este odstranime spodnu cast ktora nie je vidiet. Pomoco "polygon" vybere spodnu cast a vydeletujeme. A usetrili sme dalsich 10 poly. S objektu, ktory mal na zaciatku 60 poly je objekt rovnakej kvality s polovicnym poctom polygonov.
To len tak pre zaujimavost
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: GMAX -> zešpičatění válce   28. 8. 2007 / 13:51
Blackrat
Pokud jsem to dobre pochopil nechce jehlan ale komoly kuzel, coz je myslim tohle Tam prez collapse nic neusetri, jen tim ze pri vytvoreni da min segmentu (ja nechal default)
   Seznam příspěvků  

Re: GMAX -> zešpičatění válce   28. 8. 2007 / 09:13
Riff   
Děkuji Vám oběma mnohokrát pánové.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: GMAX -> zešpičatění válce   28. 8. 2007 / 11:11
Cesmina
Když jsme u toho GMAXU , jak se dá umístit LINE na body polygonu? , potřebuju zavřít půlkruhovou trubku a dělat to bod po bodu mě připadá jak u blbejch
   Seznam příspěvků  

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ