FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 5. 5. 2024, svátek má Klaudie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Hláška Jeden příspěvek | Celý strom
Hláška   13. 10. 2003 / 19:25Pjotr
Prosím o radu. Co znamená když po vystoupání do určené výšky dostanu u FS2004 hlášku: "Please expedite your descent to FL 300", respektive co mám předně udělat?
 

Re: Hláška   13. 10. 2003 / 19:35
milan
mas urychlene sklesat do hladiny 330, cize 33 000ft na QFF tlaku 1013HPa
 

Re: Re: Hláška   13. 10. 2003 / 19:49Matthew
Oprava předchozího příspěvku. Máš skleat do letové hladiny 300, což je 30 000 feetů a ne do letové hladiny 330.
 

Re: Re: Re: Hláška   13. 10. 2003 / 23:07Pjotr
Moc díky, málem jsem na tom strávil mládí......
 

Re: Re: Re: Re: Hláška   14. 10. 2003 / 08:23
Luděk Ch.
No, stačilo mrknout do anglického slovníku Doslova to znamená: urychlete klesání do FL300. Prostě klesáš moc pomalu, ATC ve FS vyžaduje klesání cca 2000ft/min a pokud to neodržíš, tak tě napřed touto hláškou varuje a potom ti zruší IFR let a máš smůlu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Hláška   14. 10. 2003 / 08:59
Vita Zenisek
A dulezity je take nezapomenout na prevodni vysku ATC ve FS, coz je 18000 ft a nad ni nastavit na vyskomer 29.92 neboli 1013.25hPa.
Bez toho ti pak muze vyskomer ukazovat 30000ft, ale ATC na tebe muze stejne rvat, ze ji nemas (zalezi na tom jak moc je ten tlak rozjetej)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hláška   14. 10. 2003 / 09:03
DAVE
Začínám s OnLine a pokud se nemýlím, tak 18000ft platí pro FS a Ameriku. U nás se používá (na OnLine) 5000ft. Je to pravda?
DAVE
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hláška   14. 10. 2003 / 09:18Marky Parky
Je to tak, u nás se kopírují předpisy z reálu a převodní výška je 5000ft.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hláška   14. 10. 2003 / 09:25
Luděk Ch.
A ta se ještě může lišit podle letiště a myslím, že i podle aktuálního tlaku (nebo je to podle aktuální dráhy v používání, to nevím), protože v Brně se používá (dle reálného ATIS) transition level většinou FL50, ale někdy i FL60.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hláška   14. 10. 2003 / 09:33Marky Parky
To je prave problem toho tlaku - tranzition altitude je vždy 5000ft, ale tranzition level se může měnit z FL50 na FL60 a zpět ( a i na další, pokud by tlak byl tak extrémní ), protože je dáno předpisy, že transition level nesmí být níže než transition altitude.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hláška   14. 10. 2003 / 09:36
Vita Zenisek
Je to podle tlaku. Draha v pouzivani na to nema vliv.
Nekdy je FL60 proto, aby se zajistil dostatecny rozestup od hladin VFR.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Hláška   14. 10. 2003 / 09:22napis
Mne sa to zda dost odvazne, nechat lietadlo napospas, nech si pilot robi co chce. Ako je to vlastne v skutocnosti, ked sa Vam nedari posluchnut prikazy ATC ? Urcite sa na vas predsa nemoze vykaslat.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hláška   14. 10. 2003 / 09:28
Luděk Ch.
Určitě se na tebe v reálu ATC nevykašle Ale tam se počítá s tím, že jsi profesionální pilot a dokážeš pokyny ATC plnit.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hláška   14. 10. 2003 / 09:39napis
Aha, takze ak neposluchnes, tak si podozrivy a zostrelia ta. ))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hláška   14. 10. 2003 / 09:42
Luděk Ch.
To je přesně to, co jsem myslel Neposlouchat se nevyplácí!
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ