FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 26. 12. 2025, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FSX SDK - Orto s MipMap Jeden příspěvek | Celý strom
FSX SDK - Orto s MipMap   1. 9. 2007 / 12:32
xWing   
Toto bude skor otazka pre ludi, co robia orto do FS.
Do FS9 som si vytvoril ortotexturu klasickou cestou cez resample a vytvorili sa tie zname LOD stvorce 256x256. Kazdy stvorec som prehnal cez imagetol, kde som konvertoval do DX1, ale dal som prepinac -nomip, aby sa nevytvarali mipmapy (defaultne sa vytvoria).
Bez mipmap je to orto vo FS9 v dialke ostrejsie a nerozmazava sa.
Teraz som robil orto do FSX a po resample to vytvori jedno velke BGL.
A teraz konecne ta otazka
Viem nejako ovlyvnit textury v tom .BGL ? Napr. odstranit mipmapy ?
Mozno si poviete ze mam pouzit resample z SDK pre FS2004, ale to dokaze len rozlisenie 4.8m/pixel a ja mam orto s rozlisenim 1.2m/pixel, takze musim to robit s resample z SDK pre FSX. Ale tento resample z FSX SDK nema ziadny prepinac, ktoremu by som dal vediet, ako tie textury chcem.
Diky za kazdu pomoc.
   Seznam příspěvků  

Re: FSX SDK - Orto s MipMap   1. 9. 2007 / 14:18
Vláďa Stoje
u resampleru v FSX se myslím dá multilod nebo mipmapy
definovat obecně, např. od 10 do 15
LOD = 10,15
výsledek se dá zkontrolovat v TmfVieweru, vytvořené lod
vrstvy jsou v tabulce lod zvýrazněné. Pokud by tam měla
být jenom vrstva 1,2 m bez mipmap, tak asi LOD = 15 ?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: FSX SDK - Orto s MipMap   1. 9. 2007 / 14:29
xWing   
Cize myslis ze do .inf suboru mam dat premennu LOD = 15 ?
Lebo teraz tam mam hodnotu AUTOLOD.
BTW...ale mipmapy co maju spolocne s LOD ? ved su to len textury s nizsou kvalitou, ktore chcem vlastne odstranit.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: FSX SDK - Orto s MipMap   1. 9. 2007 / 14:33
Vláďa Stoje
ano přesně tak, horní obrázek 1,2 m je LOD 15, první
mipmapa 2,4 m je LOD 14 atd. Já úplně nerozumím tomu
enginu FS. Mipmapy/multilody by měly procesoru šetřit
práci tím, že si je už nemusí počítat sám, a ne
způsobovat větší rozmazání, hmm
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: FSX SDK - Orto s MipMap   1. 9. 2007 / 14:38
xWing   
Mas recht, prave to pozeram v TMFvieweri a su tam hodnoty od LOD 5 az po LOD 15.
Tak to skusim zresamplovat s hodnotou LOD 15.
Diky...
Vlado, prosim Ta, ak mas ICQ, tak i ho posli na Sukromnu spravu, potrebujem predebatit este jeden problem, ale je to na dlhsie.
   Seznam příspěvků  

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ