|  |  | Textury.. 4. 9. 2007 / 11:22 | |
|  | Mam dva dotazy na vyvojare:
1) Kdyz mam jednobarevnej objekt (treba nejakej sloupek) tak uz FSX nemuzu pouzit ten figl s nastavenim barvy v GMAXu ale musim to otexturovat. Co je pro FSKu lepsi? pouzit malou bitmapu (treba 2 x 2 body) a tu nechat zreplikovat, nebo si nakreslit ctverecek v ramci jine pouzivane bitmapy a na ten to namapovat? Druha moznost mi prijde slozitejsi (protoze se pak musi delat unwrap uvw), ta prvni zas zvysuje pocet nactenych bitmap ve FS a nevim jestli neni to replikovani nezpomaluje.
2) Jaky pouzivate rozliseni textur pro stavby? Mam na mysli kolik pixelu na metr vam prijde optimalni.. |
| |
|
 |  |  | Re: Textury.. 4. 9. 2007 / 11:33 | |
|  | Já to dělám tak, že v rámci bitmapy mám někde v rohu paletu barev co používám, a pak stačí akorát vybrat polygony, dát uvw map, nastavit pořádnou velikost mapy (20x20) a posunovat ji dokud neni celý objekt správně zbarvený. |
| |
|
 |  |  | Re: Textury.. 4. 9. 2007 / 11:34 | |
|  | 1) Čtvereček v rámci jiné textury je jednodušší, nicméně pokud bude na objektech, které používají stejnou texturu použito výrazně jiné měřítko, hrozí v engine FS nebezpečí jejího nechtěného rozmazávání.
|
| |
|
|