| | | Gmax (OpenGL vs Direct3D) 14. 10. 2003 / 14:32 | napis |
| | Ktory typ grafickeho rozhrania doporucujete a v com su vlastne rozdiely ? Vopred sa ospravedlnujem ak je otazka zle polozena ale o grafike viem iba velke...H...)) |
| |
|
| | | Re: Gmax (OpenGL vs Direct3D) 14. 10. 2003 / 15:34 | Tomas Knaifl |
| | lisi se jenom v tom, jaky se pouzije zpuýsob zobrazovani u Tebe... na vysledny model to nema vliv...Direct3D a OpenGL je v zasade to same.. je to zpusob prace s 3D hardware na tve videokarte... Direct3D je od Mikrosoftu, ma sve vyhody a nevyhody (obecne, jeho pouziti.. ne zrovna pouziti v gMAXu), OpenGL je od Silicon Gr (nebo od koho), je asi tak o desetileti starsi nez Direct3D a ma opet sve vyhody a nevyhody...
PS: directx se mi nikdy nepovedlo rozchodit, vzdy mi to slapalo jenom v Open GL |
| |
|
| | | | Re: Re: Gmax (OpenGL vs Direct3D) 14. 10. 2003 / 16:43 | |
| | A jak ti jede FS od MS? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Gmax (OpenGL vs Direct3D) 14. 10. 2003 / 17:27 | Tomas Knaifl |
| | Mel jsem to na mysli tak, ze v gMaxu se mi nepovedlo rozchodit graf. vystup pres DX ... jinak mi DX9 prirozene slape jako hodinky .) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Gmax (OpenGL vs Direct3D) 15. 10. 2003 / 14:18 | napis |
| | Musim dat za pravdu Tomasovi, ani mne to nejde pod Direct 3D. Program sa spusti v pohode, nezamrzne, ale co su tam tie 4 obrazovky, tak tie su len cierne a nic v nich nie je vidiet. |
| |
|
|