|  |  | proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 17:18 | |
|  | mužu mít možná hloupý dotaz? proč na LKPR je tak málo vidět někdo na APP? když kouknu za hranice je tam 90% APP a Tower neni tedy potřeba...Více dispečeru na příletech je na LKMT a LKTB než v Praze kde je provoz nejhustší nechápu... |
| |
|
 |  |  | Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 17:20 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 17:29 | |
|  | promin, já nechci něják prudit... chtěl jsem se jen normálně zeptat, jestli to má nějákej specifickej důvod...nic víc |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 17:34 | |
|  | bohuzel to tak vyznelo...
Zkus se nekdy podivat kdo a jak ridi treba v LKMT nebo LKTB a podivej se na kvalitu. Chces, aby tento clovek ridil v LKPR, kdy muze mit treba 3*vetsi provoz? Dovedes si predstavit co z toho bude? Nekolikrat jsme to uz videli, takze zatim o zruseni neuvazejeme. Uvazujeme o necem jinem, ale musime to jeste prodiskutovat ve staffu. Nemam nic proti nekomu, je mozne, jak, pisi o te kvalite vypovidaji i jine faktory jako zacatecnik atd. a prave od toho tam ty regionalni letiste jsou, aby si mohli nacvicit vydavani povoleni na mensim letisti a pakpresli na Prahu, nez aby v Praze byli stale ve stresu a cloveku to stejne nic neda, kdyz nestiha a jeste dela chyby |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 19:57 | |
|  | Chceš snad říct, že na LKMT nebi na LKTB jsou špatní řídící?      Samozřejmě, hlavně na LKMT se v poslední obě roztrhnul pytel s nováčky, takže samí S1 max. S2 jsou tam téměř pořád. Neštěstí je, že spousta z nich tam jen tak sedí a sbírají hodiny a když se objeví nějaé éro (nedejbože anglicky mluvící), tak je problém. Já sám s angličtinou na tom nejsem zrovna nejlíp, ale standardní fráze už jsem se jakštakš naučil, tak občas pomůžu někomu a co se týče české komunikace, tak taky (s čaštinou jsem na tom o trošičku líp, ale né o moc  ) a takových lidí tam snad bude víc, takže provoz na LKMT je srdečně vítán i z pohledu naučení nováčků  |
| |
|
 |  |  | Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 17:21 | |
|  | aby se udrzela aspon nejaka kvalita na APP na jednom a to nejvetsim letisti u nas, kam letaji cizinci? |
| |
|
 |  |  | Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 17:23 | |
|  | Nebude to tím, že tam jsou požadavky na jednotlivá stanoviště větší, než jinde? Že na LKPR_TWR je třeba S3 a na LKMT_TWR stačí S2 nebo S1? Ale nevím jaké jsou požadavky na LKPR_APP... Naše divize má jedny z nejtvrdších požadavků na ATC, ale odpovídá pak tomu i ten servis narozdíl od některých jiných zemí  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 17:32 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 18:29 | |
|  | Musíme taky brát na zřetel, že není moc lidí, kteří tam mohou "bez úhony" sedět. Krom toho, že ve vyznačené špičce je FRA stanoveno na C1, mimo ní S3, je nyní třeba mít i souhlas staffu. Nebudu se ani vyjadřovat, jestli s tím souhlasím, či nikoliv; chápu je, ale možná je to kamenem úrazu.
A teď si vemte, kolik členů splňuje výše uvedené požadavky... Moc jich není. A ještě ke všemu jsou tyto osoby většinou často zaneprázdněny; IVAO je prostě jenom koníček, nemůžeme tam sedět na směny...
Proto si myslím, že by vás tento stav spíše měl motivovat k tomu, abyste se posouvali dopředu. Nechci tím nikoho tlačit hnedka k C1 a na IvAt, ale je to k zamyšlení. Nejsem sice až tak starý (spíš naopak), ale sám vidím, že volného času ubývá neuvěřitelným tempem. Proto by to možná chtělo, aby ti mladší zapojili své mozkové závity, trénovali, cvičili se a šli kupředu. Dokud je čas. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 18:32 | |
|  | ano, chtelo by to, aby ti mladsi zacali studovat ZAKLADY, anglictinu atd. protoze u spousty techto mladiku je s timto na stiru |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 18:51 | |
|  | JJ, ale taky musite vzit v potaz fakt, ze spousta lidi chce litat a rizeni by radi, ale na druhou stranu ho sami delat nechteji.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 18:55 | |
|  | Na Afis není problém, když vidím nějaký větší VFR provoz, tak si tam sednu, nebo jak mi někdo napíše tak taky není vůbec problém. Horší je to s IFR. |
| |
|
 |  |  | Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 18:37 | |
|  | Jenom ať nějací řídící v LKTB a v LKMT jsou. Mnohem radši si zaletím do Brna, nebo na Mošnov. Je to především tím, že jsem od Ostravy a Mošnov je mi bližší než jakékoli velké letiště. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 18:46 | |
|  | Inu proti gustu žádný dišputát  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 18:48 | |
|  | 747 se na Mošnov v pohodě vejde, Gusto...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 18:53 | |
|  | Ono v reálu je problém, že když tam přistane jedna 747 tak trvá půl dne, než jí vyloží.Jakožto s délkou dráhy(3,5) není žáden problém. Horší je to, že není kde odbavit tolik lidí. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 18:55 | |
|  | Když tu byla s fotbalovými fanoušky, tak to nějak zvládli... Ovšem tento problém tě nemusí v FS trápit...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 18:57 | |
|  | No zvládli, ale nebylo to nic moc. A FS mě to trápit nemusí, že, hlavně u L-200, protože to je, asi tak největší éro co, lítám. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 18:57 | |
|  | To asi moc daleko nelítáš, že ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 18:58 | |
|  | Vzdálenostně né. Teďkom tak maximálně hodinové skoky. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 18:58 | |
|  | Ono i na Ruzyni vykládá všechno, co má ruce a nohy a to všemi " otvory " 
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 19:02 | |
|  | A vem si Mošnov. Tam musí přijít na výpomoc i z blízkého domova důchodců. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 19:52 | |
|  | No a proč tam nejdeš ty?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 21:44 | |
|  | Obvykle bývám ve škole a dívali by se na mě divně, kdybych jim řekl, že se potřebuju uvolnit, protože přiletěl na LKMT nějaký bulík. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč tak málo APP na LKPR? 9. 9. 2007 / 22:16 | |
|  | jeste by si mysleli ze jim vesis buliky na nos...
co se obsazeni Prahy tyce, uz jsem si docela zvyknul. Taky na to ted nemam tolik casu, takze mi to je uplne sumak. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč tak málo APP na LKPR? 10. 9. 2007 / 10:46 | |
|  | No, jak bych byl rád, kdyby mi na nos věšeli Bulíky A hlavně ty 737 a v barvách ČSA  |
| |
|
|