|  |  | C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 9. 9. 2007 / 14:11 | |
|  | Dufam, ze mi pomozete preverit kapacitu bratislavskeho TMA pred 24 hodinovkou, ktora je naplanovana koncom septembra...
do tretice vsetko najlepsie...?
Tesim sa na Vas... |
| |
|
 |  |  | Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 11. 9. 2007 / 16:24 | |
|  | Jen připomínám - dnes večer, zkouška C2 v LZIB, pro všechny adrenalinuchtivé.. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 11. 9. 2007 / 19:24 | |
|  | Uz sa pomaly chystam.  |
| |
|
 |  |  | Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 11. 9. 2007 / 22:54 | |
|  | Podařilo se ?  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 12. 9. 2007 / 09:18 | |
|  | Nepodarilo,musim este popracovat na konkretnych veciach....dakujem Vam vsetkym ktori ste sa zucastnili a dufam,ze ma budete trpiet aj nabuduce  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 12. 9. 2007 / 10:43 | |
|  | No tak skusis do stortice . Inak tak ma vcera nahnevala FSX uz som bol podstate na ceste ku ILS a padla FSX. Najhorsie to, ze nie vzdy padne a potom nemoze clovek hladat problem. . Chcel som este rychlo nahodit auto save ale zistil som, ze my to neulozilo . |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 12. 9. 2007 / 11:51 | |
|  | Jak na ceste k ILS? Všichni jsme dostávali NDB app RWY31. Že bys fixloval? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 12. 9. 2007 / 12:32 | |
|  | aha. No ja som sa cudoval co to hovory . Ale su tu polachcujuce okolonosti, ze to bol moj asi 5-6 IFR let  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 12. 9. 2007 / 13:29 | |
|  | He he, přiznám se bez mučení, že mne k cíli dovedl paprsek ILS a ne třepotavá střelka NDB, protože ten jaksi neumím pořádně zaletět. Jdu to dohnat... VORDME chápu, VOR ještě jakžtakž, NDBDME taky, ale co mám dělat podle jednoho holého NDB, to fakt nevím...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007 - nefunkcni NDB 12. 9. 2007 / 14:22 | |
|  | No, podle jednoho NDB horko tezko, spravne se leti na dva, coz na LZIB i jsou, bohuzel jen v mape. Ten druhy, blize k prahu drahy, neznam ted presny nazev, mi to proste nechytne. Nevi nekdo jestli nejde nejak rozchodit? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007 - nefunkcni NDB 12. 9. 2007 / 14:59 | |
|  | NDB priblizenie na 31 sa leti tak,ze na ADF naladis OB a do NAV-ka si naladis freq ILSu drahy 22 (tusim ze 108,3) a odtial tahas DME. V mape NDB priblizenia su uz publikovane vzdialnosti ako od OB (kedze je ILS 31 U/S,tak sa toto neda vyuzivat) tak aj na OKR(co sa v tomto pripade ma vyuzivat)...
Dufam,ze som to napisal jasne |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007 - nefunkcni NDB 12. 9. 2007 / 15:10 | |
|  | A co snos vetru, s tim 1 NDB? OB mi jde naladit, ale ne Barka. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007 - nefunkcni NDB 12. 9. 2007 / 15:25 | |
|  | NDB je len smerovy majak. Takze Ti nepomoze,ked si naladis ine NDB tiez cez ADF...preto sa DME berie z NAVka... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007 - nefunkcni NDB 12. 9. 2007 / 15:29 | |
|  | Ja sem ale nemluvil vubec o DME, ja mluvil o snosu vetru, v cem ti DME vubec nepomuze. Chci si proste naladit na NDB approachi rw 31 2 NDB, tak jak je to v mape, abych mohl provest plnohodnotny NDB approach se dvema nalazenymi NDB, a to nemuzu, protoze Barku nechytam. S jednim te zacne unaset vitr a nebudes drzet aspon priblizny kurz priblizeni/drahy. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007 - nefunkcni NDB 12. 9. 2007 / 15:33 | |
|  | To chce natrénovať aktívny let na NDB. Tam sa dá znos vetra pekne vylúčiť.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007 - nefunkcni NDB 12. 9. 2007 / 15:40 | |
|  | No jo, ale ja su vyklepanej i kdyz chytam treba 3, kdyz neni nic za okynkem videt  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007 - nefunkcni NDB 12. 9. 2007 / 16:47 | |
|  | No ale pro klesání stejně musíš mít DME, podle mapky jsou vzdálenosti uváděny k OB 108.3 tak asi bude funkční. Sice ne jako LLZ ale na když ho naladíš na NAV2 tak ti ručička na ADF ukazuje. Druhá ručička je (prostřednictvím ADF) naladěna na NDB OB a když jsou ty ručky v zákrytu, jsi v ose. Snos větru koriguješ proti rozbíhání ručiček. Je akorát potřeba rozlišovat, která je která (já mám na Herkovi tu od NAV tlustší, od ADF tenší). U toho musíš kontrolovat DME a podle toho klesat. Je to velmi pracné ale to je přece právě ono. Naladit ILS a zmáčknout APP na autopilotu umí každý trubka  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007 - nefunkcni NDB 12. 9. 2007 / 16:50 | |
|  | No ale 108.3 je tak trochu na inú dráhu, nemyslíš? Ladí sa kvôli DME nie smeru. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007 - nefunkcni NDB 12. 9. 2007 / 16:54 | |
|  | Presne tak, mne nejde o OKR DME, ale o NDB Barka (B), ktere nejde naladit a tim padem tam ty dve rucicky nemam. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007 - nefunkcni NDB 12. 9. 2007 / 18:53 | |
|  | Jestli nejde naladit BARKA to nevím, já (nemaje 2 NDB ladítek) vždycky jedu na OM 330. Možná jde jenom o to, že OM jako publikované NDB má mnohem větší dosah. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007 - nefunkcni NDB 12. 9. 2007 / 18:49 | |
|  | Chybička se vloudila, OB je 110.7 (ne 108.3), je to ten u RWY31. Odchylka od kurzu dráhy při střihu ručiček IMHO není větší než nepřesnost indikace doho double needle indikátoru.
No a když jde DME OB, bude na něj radiokompas ukazovat i když je ILS mimo prevádzku. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007 - nefunkcni NDB 12. 9. 2007 / 19:55 | |
|  | DME OB je teiž mimo prevádzku, pokiaľ ja viem. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007 - nefunkcni NDB 12. 9. 2007 / 20:03 | |
|  | Pak bychom ale neměli dostat App NDB 31, neboť podle mapy NDB 31 je klesání uvedeno vzhledem k OB  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007 - nefunkcni NDB 13. 9. 2007 / 08:42 | |
|  | Je tam aj vzhladom ku OKR. V mape NDB priblizenia na drahu 31 na spodku,kde mas profil klesania su tam uvedene vzdialenosti k OB aj ku OKR. Su jedno nad druhym... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007 - nefunkcni NDB 13. 9. 2007 / 10:12 | |
|  | Z ktorej mapy to máš? V aktuálnom Slovenskom AIPe, mapy AD 2-LZIB-7-7 ICAO NDB RWY31, sú uvedené vzdialenosti iba k OB v nm/km. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007 - nefunkcni NDB 13. 9. 2007 / 10:26 | |
|  | Je tam udany FAF od OKR co je 7,4nm. Od FAFu zacinas klesat udany gradientom... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007 - nefunkcni NDB 13. 9. 2007 / 10:30 | |
|  | Jo, už to vidím. Dík za info. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 12. 9. 2007 / 14:24 | |
|  | Koukam, ze nahodne CTD nejsou u FSX eliminovany, a tak se bude opakovat 4 roky stary znamy problem jako u FS9. Zajimave, ze to jeste nedokazali nejak podchytit. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 12. 9. 2007 / 14:33 | |
|  | Ked visty nedokazali spravit poriadne, tak na co budu robit nejaky simulator poriadne? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 12. 9. 2007 / 14:42 | |
|  | No, tak i kdyz je to jedna firma, sem si skoro jisty, ze to delaly dva ruzne vyvojove tymy, takze spojitost s padanim bych tam nehledal. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 12. 9. 2007 / 19:53 | |
|  | Jsem si stoprocentně jistý, že 4 roky známý problém u FS9 je u FSX eliminovaný. Je to mimochodem jeden z faktorů, který trošku žere FPS, ale vývojáři FS se poučili, že 3rd party tvůrci scenerií nejsou schopni dodávat bezchybná data a opět se vrátili k checkům, které byly ve FS9 vyřazeny kvůli optimalizaci rychlosti. Takže ať už je důvod pádů jakýkoliv, není to ten problém se četním nezalokované paměti, který známe z FS9. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 12. 9. 2007 / 21:00 | |
|  | Jo, no tak v FS9 tento problem byl vyresen uz v patchi 9.1, a stale to nekomu padalo z dalsich ruznych pricin. Takze verim tomu, ze i v FSX se najdou chybky, kvuli kterym to bude nekomu delat problemy, aspon ze tam neni ten memory leak, ale ten uz byl nakonec opraven patchem v FS9 a vyvojari se tedy poucili. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 12. 9. 2007 / 11:20 | |
|  | No mě jen mrzelo že jsi to vypnul když jsem byl na příletu, než jsem stihnul přistát tak už nebyl nikdo ani na věži (a všechno přednastavení frekvencí bylo k ničemu ) |
| |
|
 |  |  | Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 12. 9. 2007 / 10:45 | |
|  | Nakonec to ani takový adrenalin nebyl, jen jsme celou dobu vzbuzovali úžas, a na odletu jsme se nechtěli spokojit s odpovídačem 3358  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 12. 9. 2007 / 10:50 | |
|  | To jsou ty mlady, furt nejsou s necim spokojeny...  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 12. 9. 2007 / 10:59 | |
|  | CO mate s tymy mladimy? Mne vcera napisal cez chat jeden, kam sa ponahlam s tou B737. A nakonec my povedal, ze my mlady sa vsade musime ponahlat  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 12. 9. 2007 / 13:42 | |
|  | To je typicka letistni fraze na kterou ja jsem hrdy  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 12. 9. 2007 / 11:15 | |
|  | ja se nespokojuji zase s tim, ze mi uz dva mesice nosis jednu knihu  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 12. 9. 2007 / 13:26 | |
|  | Nojo, vy staří si nejste schopni nic zařídit bez těch mladých      |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 12. 9. 2007 / 13:30 | |
|  | Hoši je mezi vámi jen tak asi jeden rok rozdílu...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: C2 Exam , LZIB Bratislava, 11/09/2007, 18:00 UTC 12. 9. 2007 / 15:32 | |
|  | Já jsem neřek, že ten mladej jsem já  |
| |
|
|