Rekl bych,ze to neni ani tak o samotne cene preskoleni,ale taky o "filozofii" typu a odlisnosti provozu.Nekdo uz tady zminoval,ze bulik je vic letadlo,zatimco airbus vic pocitac.Vse v CSA,udrzba,logistika atd. byla zvykla na Buliky, takze logicky prechod na dalsi typ musi prinaset nejen logicke a vycislitelne potize, ale i dalsi naklady do budoucna,ktere se vycisluji jen tezko.Co to udela s piloty, k tomu at se vyjadri odbornici.A nikdo me nepresvedci o tom, ze relativne malym ajrolinkam jako jsou CSA prospeje zavadeni dalsiho typu zvlast v situaci,kdy je CSA stale socialisticky podnik,ktery neni schopen snizit naklady na rozumnou miru.Sice nejsou lowcost - ale na cem lowcosty zalozily svoji uspesnou existenci?Na minimalizaci nakladu zalozene mimo jine i provozovanim unifikovane flotily letadel.A samozrejme mi vadi,ze za rozhodnutim prejit na Airbus byly politicke duvody - EU apod.,ne ekonomicke.A podivejme se, jak se Airbusu dari jako fabrice,jak ta evropska spoluprace s francouzsktym vedenim v praxi vypada.To letadlo za to nemuze,jen mi to pripada a nejen me,jako blblost (prechod na Airbus).HOWGH |
|