|  |  | usazení na ILS 18. 9. 2007 / 01:07 | |
|  | chtěl bych se zeptat, jestli potvrzení pilota řídícímu "established on the ILS ... " znamená mít zapnutého autopilota a být tak v tom přesném paprsku či tomu tak nemusí být? Dnes bylo pěkně tak jsem se skenerem koukal na na přílety na rwy31 a jeden B737 (nejsem si jist) byl děsně vysoko na FAF (rozhodně ne 4000ft) ... koukal jsem na to a ani mě nenapadlo že to světýlko nahoře jde na přistání - řídící na APP: "you are a little bit higher, do you want to circle?" - "No, it's OK" ... někde na OM dělal náklony doleva a doprava asi 5 krát přičemž nahlasil, že je usazen v ILS jak na APP tak na TWR a přitom byl vysoko a uplně mimo osu dráhy... jak to teda je? může se tohle? dík |
| |
|
 |  |  | Re: usazení na ILS 18. 9. 2007 / 06:46 | |
|  | proc by se nemohlo?
k ty prvni casti - kdyz jsem se ptal podobne, bylo mi receno, ze jako ILS priblizeni se bere to, kdy se drzim mapy na ILS a orientuju se podle breven ILS, nehlede na zapnutost autopilota.
a k ty druhy casti - to uz by melo byt ciste na zodpovednosti pilota, jak presne to ILS zaleti a co rika ridicimu. |
| |
|
 |  |  | Re: usazení na ILS 18. 9. 2007 / 07:24 | |
|  | S autopilotem to vůbec nesouvisí. Prostě pokud je pilot přesvědčen, že letí dostatečně přesně dle ILS, může to oznámit řídícímu a je to skutečně jeho zodpovědnost, jakým způsobem a jak přesně se ILS drží. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: usazení na ILS 18. 9. 2007 / 12:13 | |
|  | dik moc přesně to jsem chtěl vědět  |
| |
|
|