|  |  | ATR revers na stojance 26. 9. 2007 / 19:09 | |
|  | Ahoj,
stojim na 45 a nemuzu zpatky (F1 ATR-72-500).
Paky v reverzu, vrtule taky huci "reverzove", brzdy odbrzdene, condition auto.
Ani se nehne.
Jde to nejak nebo mam zavolat "pushback"?
Leos |
| |
|
 |  |  | Re: ATR revers na stojance 26. 9. 2007 / 19:11 | |
|  | Moment, ty používáš reverzy k couvání? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: ATR revers na stojance 26. 9. 2007 / 19:13 | |
|  | Ted se o to (jaksi neuspesne) snazim.
Leos |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: ATR revers na stojance 26. 9. 2007 / 19:15 | |
|  | Mno a proč by ne? Na LKPR zcela normální. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: ATR revers na stojance 27. 9. 2007 / 13:44 | |
|  | Ale pozor - pouze v přítomnosti trť maršála jinak to za sebou zmasakruješ  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: ATR revers na stojance 28. 9. 2007 / 11:09 | |
|  | Není to maršál, ani marschaller, ale na LKPR ramp agent (zástupce handlingové společnosti přímo na ploše) a jeden z nakladačů - aspoň tak to funguje u ČSA. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: ATR revers na stojance 26. 9. 2007 / 19:16 | |
|  | nedavno se to tu resilo, to je u ATRek uplne v poradku, rika se tomu powerback.
k veci - mas nastaveny (ted nevim jak se jmenujou) ty paky vpravo od plynovejch na AUTO? to by mohlo byt ono... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: ATR revers na stojance 26. 9. 2007 / 19:21 | |
|  | Ano,
condition páky mám na AUTO, zkoušel jsem i OVRD, zkoušel jsem i vypnout kontrolu vrtulí, nic. Letadlo je sice plný lidí ale palivo je jen do Ostravy takže docela málo.
Přesto ani centimetr.
Leoš
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: ATR revers na stojance 26. 9. 2007 / 19:24 | |
|  | To je bolest F1 ATRky. Musíš počkat a vytrvat. nebo použít slew mod. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: ATR revers na stojance 26. 9. 2007 / 19:25 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR revers na stojance 26. 9. 2007 / 21:05 | |
|  | Naběhnou ti vrtule do otáček..?
Bo na throttle panelu, je nahoře takový černý tlačítko (nevim, jak se přesně jmenuje), který nejen že ve tmě není vůbec vidět, ale pokud ho nezmáčkneš, tak ti otáčky vylezou max. na 40% výkonu.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR revers na stojance 26. 9. 2007 / 21:29 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR revers na stojance 26. 9. 2007 / 21:36 | |
|  | Ne, to nahoře je ovladač GUST LOCK, tu jsem pravda nezkoušel protože podle checklistu by měla být až do vzletu zajištěna právě aby nemohl být překročen výkon na zemi.
Páka IDLE GATE je umístěna pod pákami a ta se vysunuje a zasunuje automaticky po vzletu a při přistání.
Díky za tip, zkusím to (i když už jsem se smířil se SLEW).
Leoš |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR revers na stojance 26. 9. 2007 / 21:50 | |
|  | Tak odstranění GUST LOCK nepomohlo.
Leoš |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: ATR revers na stojance 26. 9. 2007 / 19:25 | |
|  | Myslel jsem, že to u F1 nejde vůbec. Ono se to nakonec rozjede? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR revers na stojance 26. 9. 2007 / 19:29 | |
|  | jj rozjede. musíš vytrvat. Zkoušel jsem i po špunty naloenou. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR revers na stojance 26. 9. 2007 / 19:30 | |
|  | Super! 
A vrtulky na AUTO nebo OVRD? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR revers na stojance 26. 9. 2007 / 22:20 | |
|  | Je to jak kdy ..někdy se to nakonec rozjede někdy nikoliv...Asi podle nalady pac sem neprisel jak to ze pri stejnym nastaveni je to pokazdy jinak .. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR revers na stojance 26. 9. 2007 / 22:53 | |
|  | Chová se mi to úplně stejně. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: ATR revers na stojance 3. 10. 2007 / 10:17 | |
|  | Ještě se vracím k tématu - s FS Passengers SLEW mód nepoužiješ páč je blokován.
Takže v tom případě je nejrealnéjší postavit se na 3x pozice.
Leoš
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR revers na stojance 3. 10. 2007 / 12:07 | |
|  | V tom případě asi budeš muset použít 3x. Ale mě se vážně vždy ATRka rozjela. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: ATR revers na stojance 26. 9. 2007 / 19:32 | |
|  | ah tak, powerback... To jsem opravdu netušil, že to u jater takhle jde, takže děkuji za osvětlení situace... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: ATR revers na stojance 26. 9. 2007 / 20:00 | |
|  | Jenom pro zajímavost - umí to i C-17 Globemaster. Krása pohledět. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: ATR revers na stojance 26. 9. 2007 / 20:42 | |
|  | Umi to vsechny letadla s obraceci tahu, ale u valne vetsiny je to zakazano kvuli moznosti nasati bordelu do motoru. Tedy do urcite rychlosti |
| |
|
|