|  |  | L 410 1. 10. 2007 / 15:54 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: L 410 1. 10. 2007 / 16:34 | |
|  | mno takova krasavice by si urcite zaslouzila repaint. az se mi bude chtit tak snad zkusim znovu rozjet model L410... |
| |
|
 |  |  | Re: L 410 1. 10. 2007 / 17:30 | |
|  | Jeste by bylo dobry videt ty sedacky co maj byt barevny podle toho vzorniku barev na trupu  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: L 410 1. 10. 2007 / 17:50 | |
|  | To je na LKMT... možná bych se tam moh dostat a cvaknout to, jestli tam ještě bude  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: L 410 1. 10. 2007 / 20:11 | |
|  | Tak tady je mas. Jen tak pro zajimavost, OK-AIS znamena Aircraft Industries, tak se ted jmenuje byvaly Let Kunovice a po preletu bude premalovana na Korejskou a AIS se bude pouzivat dal na zalety. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: L 410 1. 10. 2007 / 20:43 | |
|  | Moc pekny, tohle se mi libi!  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: L 410 1. 10. 2007 / 20:54 | |
|  | Bude se pro ne delat, ci presneji receno uz se stavi, jeste jedna a ta bude variabilni na salonni verzi, tak ti dam fotky i ji.
Tahle zitra rano leti pres Rusko a Japonsko do Koree |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: L 410 1. 10. 2007 / 23:08 | |
|  | vypada to hezky, jen co je pravda... ale co jsem jednou svoje dvoumetrovy telo vtesnal do L-410, tak musim rict ze bych tim nejak daleko letet nechtel... cokoliv delsiho nez hodinu by asi bylo utrpeni pro nohy a kazdy vstavani a popochazeni utrpeni pro hlavu a zada  |
| |
|
 |  |  | Re: L 410 1. 10. 2007 / 19:14 | |
|  | tato první verze L410 má jako první centrální tankování na ocase takže odpadá pracné vylézání po žebříku na křídl dnes jsem šel kolem a akorát to asi tankovali na cetu do Koree i do přeletovích nádrží |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: L 410 1. 10. 2007 / 19:58 | |
|  | ufff.. ja to nejdriv precetl jako "centralni zamykani" ...  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: L 410 1. 10. 2007 / 23:04 | |
|  | ... má to mít prej taky imobilizér se 4 okruhy a 256 bitovým kódováním 
PS: Jestli tyhle poslední dva příspěvky nebyly zbytečný ....  |
| |
|
|